Seksintappajat
Kommentit (31)
Se, että suuseksi minulle on täysin irrallaan muusta seksielämästä. Saan sitä kyllä pyytämällä, mutta jos en laukeakaan siinä, niin jään sitten ilman tyydytystä. Joten en yleensä viitsi edes pyytää. Pelkään sitä tunnetta, kun jää todella kiihottuneena vain makaamaan sängylle, kun mies toteaa, että leuat väsyy ja menee pesemään hampaitaan. Mies kyllä saa aina suuseksiä esileikkinä ennen yhdyntää. Vituttaa...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:05"]
Tämä vie. https://vt.tumblr.com/tumblr_nihx2jc05T1s3jex3.mp4#_=_
[/quote MIKÄ HELVETTI TÄÄ ON????!!!!
Känninen, tupakoiva mies. Varma tapa miehelle jäädä ilman.
Epähygieenisyys! Hienhaju, haiseva hengitys (alokoholin löyhkä ja/ tai pesemättömät hampaat) ja pesemätön alapää. Ei kiitos!!
Humala, paha haju, väsymys, lapsi joka valvoo ja valvoo ja valvoo...
varmaan nekin syyt joita kerrottiin siinä "miksi et huolisi naista".
lähirakastaminen auttaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:02"]Vaikka panettaiskin illalla niin naisten tamppoonimainokset sekä pikkuhousu-suoja mainokset. Ei taatusti tee enää mieli. [/quote]
Miten niin luonnollinen asia, kun kuukautiset, voi viedä seksihalut?
[/quote]
Kirjoitin huolimattomasti. Mutta vaikka onkin luonnollinen asia noi kuukautiset, meillä ei naida. Sitten ikänsäpuolesta eukolle ei enää myönnetty ehkäisypillereitä. Jos menemme naimaan niin en kehtaa kysyä että tihkuuko pillustasi verta. Eukon pillun nuoleminen on ollut minulle nautinnollista mutta nyt en tiedä.
[/quote]
Kertoisitteko minulle tyhmälle miksi alapeukutuksia noin paljon?. Se oli silloin helpompaa kun eukolla oli kuukautiset, kertoisitteko aivan aikuisten oikeasti voiko se olla mahdollista että jossainvaiheessa pillusta tihkuisi verta. Tai haju /tuoksu muuttuisi, ja tosiaan en kehtaa kysyä. Vartuneemmat naiset tämän tietäisi, mutta alapeukutetaan vaan, tahtoisin ihan oikeasti tietää syyn. Vai pitäisikö soittaa terveydenhoitajalle miten asiat menee?.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:02"]Vaikka panettaiskin illalla niin naisten tamppoonimainokset sekä pikkuhousu-suoja mainokset. Ei taatusti tee enää mieli. [/quote]
[/quote]
Kirjoitin huolimattomasti. Mutta vaikka onkin luonnollinen asia noi kuukautiset, meillä ei naida. Sitten ikänsäpuolesta eukolle ei enää myönnetty ehkäisypillereitä. Jos menemme naimaan niin en kehtaa kysyä että tihkuuko pillustasi verta. Eukon pillun nuoleminen on ollut minulle nautinnollista mutta nyt en tiedä.
[/quote]
Kertoisitteko minulle tyhmälle miksi alapeukutuksia noin paljon?. Se oli silloin helpompaa kun eukolla oli kuukautiset, kertoisitteko aivan aikuisten oikeasti voiko se olla mahdollista että jossainvaiheessa pillusta tihkuisi verta. Tai haju /tuoksu muuttuisi, ja tosiaan en kehtaa kysyä. Vartuneemmat naiset tämän tietäisi, mutta alapeukutetaan vaan, tahtoisin ihan oikeasti tietää syyn. Vai pitäisikö soittaa terveydenhoitajalle miten asiat menee?.
[/quote]
Soitin sexspo säätiölle vai mikä sexpo se nyt olikaan. Siellä vastattiin että kyllä sieltä voi tihkua. Johtuu kuulemma hormooneista. Enhän mä voi tietää milloin tihkuu ja milloin ei, enkä minä voi kysyäkkään eukolta tihkuuko tänään. se siitä nuolemisesta, ette voineet vastata minulle edes naiset. Kyllä olette kylmiä ja itsekeskeisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Soitin sexspo säätiölle vai mikä sexpo se nyt olikaan. Siellä vastattiin että kyllä sieltä voi tihkua. Johtuu kuulemma hormooneista. Enhän mä voi tietää milloin tihkuu ja milloin ei, enkä minä voi kysyäkkään eukolta tihkuuko tänään. se siitä nuolemisesta, ette voineet vastata minulle edes naiset. Kyllä olette kylmiä ja itsekeskeisiä.
[/quote]
MIKSI et voi kysyä? Ja miten tämä tilanne eroaa muun ikäisistä naisista ja siitä onko hormoniehkäisy vai ei? En ymmärrä miten et tiedä näitä asioita, ikääkin ilmeisesti on. Ihan KAIKILLA naisilla voi esiintyä tiputteluvuotoja, läpäisyvuotoja ja välivuotoja. Täysin riippumatta siitä onko pillereitä, kierukkaa , rengasta vai mitään. Ja kyllä, naisilla on tapana sanoa partnerille, jos on ollut tiputtelua sinä päivänä. Ei ne muutkaan miehet pidättäydy suuseksistä vain koska SAATTAA tiputella joskus tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:51"]
Karsimaton uhittelu muilla miehilla ja kostaminen saa sen henkisen yhteyden karsimaan kovasti. Ei se rakkaus ole kuihtunut mutta tuo ei ole kivaa.
Hami4
[/quote]
No mitäs se akkas kostaa? Ettei vain ihan aiheesta koston miekkaan olisi tarttunut...