Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan perhe-elämää!

Vierailija
20.02.2015 |

Inhoan elämääni. En kestä tätä melusaattetta ja jatkuvaa härdelliä enää yhtään. Lapset ovat 7 ja 5 v, joten pikkuhiljaa kai pitäisi olla helpompaa ja mukavampaa. Höpö höpö, ei tää miksikään muutu. 

Käyn töissä, josta pidän. Harrastan harrastuksia, joista pidän. Minulla on kavereita, sellaisia, joita tavataan lasten kanssa tai yksin. Minulla on osallistuva mies ja vasta löydetty luotettava lastenhoitaja. Mutta silti inhoan tätä, mikään edellä mainituista ei riitä, kun koskaan missään ei ole hiljaista ja rauhallista. Omaa paikkaa ilman meteliä. Ei koskaan aikaa, ettei tarvitse kieltääkäskeäojentaaneuvojakieltääkieltääkieltää. Pestä pyykkiä, siivota loputtomasti ja siti elää siivottomuuden keskellä. Kylmää, pimeää, loskaa, huutoa, meteliä, aikatauluja loputtomasti.

Ai niin, mullahan pitäis olla vielä ne ikuisesti hiljaiset omissa oloissaan piirtelevät tyttölapset, joiden olemassaoloa tuskin huomaa. 

Joopa. Miks en älynnyt ajoissa, että elämässä tärkeintä mulle on hiljaisus, loppuun ajatellut ajatukset ja lauseet. Rauha jaharmonia. Elämä yksin introverttina. Nyt on myöhäistä. Harkitsen eroa pelkästään siksi, että saisin olla yksin edes joka toinen viikko.

muita?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän usein kotona korvaläppiä. Siis sellaisia, joita käytetään pihalla viileällä ilmalla, kyllä te tiedätte mitä tarkoitan. Ne vaimentavat ääniä vähän, jolloin mun on hieman helpompi olla. Meillä sattuu olemaan ihan älyttömän kovaääniset lapset, joten tällaisella hiljaisuuden rakastajalla meinaa usein järki lähteä, kun on pakotettu kuuntelemaan sitä melua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla