Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortista 2viikkoa 2päivää, testi positiivinen

Vierailija
01.02.2015 |

Onko normaalia, että tässä kohtaa näkyy testissä vielä viiva. On haaleampi kuin kontrolli, mutta näkyy ihan selvästi. Olin viikolla 8, kun keskeytys tehtiin ja minut ultrattiin muutama päivä tyhjennyksen jälkeen ja kohtu oli ihan hyvin tyhjentynyt (materiaalia oli vielä, muttei mitään isoa) ja limakalvon paksuus oli silloin 1,5cm, kohtu oli pinkeä eli supistunut. Vuoto on loppunut jo viikko sitten, eikä missään vaiheessa ollut kovin runsasta.

Voiko raskausoireita kuten närästystä olla vielä tässä vaiheesa?

Kiitos jos joku osaa vastailla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskenmeno mut testi näytti negaa jo viikon päästä labrassa. Mut en tiedä kuinka kauan voi näkyä..

Vierailija
2/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli labratesti määrätty 4.2, mutta tuo viiva on pysynyt samanlaisena jo neljä päivää. Heti abortin jälkeen oli tosi tumma viiva, eli on se hormoni vähentynyt, mutta mietin pitäisikö se nyt olla jo 0.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon.

Vierailija
4/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä lääkäriltä.

Vierailija
5/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt juuri tällä hetkellä voi kysyä lääkäriltä, niin siksi ajattelin kysellä täältä, jos jollain sattuisi olemaan kokemusta tai tietoa.

ap

Vierailija
6/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet niitä testejä? Ja päivittäi. Ihan turhaa. Odota nyt vaan rauhassa labraa. Abortit kyllä toimii

Vierailija
7/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siksi, että jos testi olisi nega, niin minun ei tarvitsisi mennä labran testeihin lainkaan.

ap