Yövieraita tulossa taas, ahdistaa. Mitä teen?
Eli miehen kaverit tulee toiselta paikkakunnalta noin 2vkon-kuukauden välein meille aina yöpymään 1-2 yöksi. Usein ilmoittavat vaan tulostaan, nyt tämä kerta on suunniteltu jo monta viikkoa etukäteen. Minua yövieraat ahdistaa aina kovasti ja nyt tuntuu etten oikeasti taida pystyä täällä olemaan. Ajattelin lähteä illaksi jonnekin, onkohan ok ja mitä keksin?
Kommentit (61)
Miehen kaverit? Mene hotelliin viikonlopuksi.
On ok. Mene itse hotelliin tai ystävälle siksi yöksi.
Aika usein ja vielä yöksi. Mä lähtisin hotelliin ja mies sais maksaa ;)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:51"]Sulle ei siis löydy paikkaa vierailun ajaksi?
[/quote]
Ei oikein, tietenkin asioille voin lähteä. Mutta istuvat iltaa niin ovat aika myöhään kyllä hereillä eli kohtaaminen aika välttämätöntä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:52"]On ok. Mene itse hotelliin tai ystävälle siksi yöksi.
[/quote]
No kun mies ei suostu tähän että menen hotelliin, monesti olen sitä ehdottanut kun en pysty olemaan täällä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:52"]On ok. Mene itse hotelliin tai ystävälle siksi yöksi.
[/quote]
No kun mies ei suostu tähän että menen hotelliin, monesti olen sitä ehdottanut kun en pysty olemaan täällä. Ap.
[/quote]
Miksei suostu?
Ootko noin tossu...mies kieltää hotelliin menon, huoh
En alkaisi ruokaa tekemään vaan painuisin hyvissä ajoin ovesta ulos ja keksisin jotain kivaa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:52"]On ok. Mene itse hotelliin tai ystävälle siksi yöksi.
[/quote]
[/quote]
Miten niin ei suostu? Mitä se miehelle kuuluu missä aikaasi vietät? Ikää teillä on??
Miten niin mies ei suostu? Miten hän perustelee kieltoaan? Onko ongelma nimenomaan hotelli vai onko sun hänen mielestään pysyttävä kotona? Kysyn ihan vakavissani.
Jos miehesi kutsuu teidän kotiinne - sinunkin kotiisi - vieraita, mikä aiheuttaa sulle tarpeen päästä pois sieltä, voiko miehesi sun mielestäsi tai omasta mielestään sanoa, että et lähde pois tai ainakaan et mene hotelliin?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:51"]Sulle ei siis löydy paikkaa vierailun ajaksi? [/quote] Ei oikein, tietenkin asioille voin lähteä. Mutta istuvat iltaa niin ovat aika myöhään kyllä hereillä eli kohtaaminen aika välttämätöntä. Ap.
[/quote] No mikä siinä kohtaamisessa on ongelmana? Teillä on siis niin pieni asunto ettei sulle ole huonetta vierailun ajaksi?
Mikset pysty olemaan? Meille ei tule ketään yökylään jos jommasta kummasta niin tuntuu. Kotonaan pitää kyetä olemaan eikä paeta koska joku vieras tulee...
Minusta oman tilan ottaminen on ok. Yöksi ehkä kotiin kumminkin.
Onko teillä ahdasta, saatko suljettua oven niin että voit mennä omaan tilaan? Kerrotko mikä erityisesti rasittaa vierailuissa?
Hotellit on kalliita Suomessa. Osta muutamalla kympillä äkkilähtö Berliiniin ja yövy 4 tähden hotellissa 80€/yö
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:59"]
Hotellit on kalliita Suomessa. Osta muutamalla kympillä äkkilähtö Berliiniin ja yövy 4 tähden hotellissa 80€/yö
[/quote]
Tämä oli piristävä ratkaisu asiaan :)
Edelleen kuitenkin ihmetyttää, miksi hotelli ei käy, mitkä ovat miehen perustelut. AP?
Älä kysele lupaa vaan mene sinne hotelliin ja anna lasku miehelle. Sanot, että kaipaat omaa rauhaa ja, kun sitä ei yhteisestä kodista löydy, lähdet muualle. Voit vielä todeta, että yövieraita vois käydä harvemmin..
Miten mies voi estää sinua menemästä hotelliin? Eikö snulla ole omaa rahaa maksaa sitä?
Onko ne noin ikäviä tyyppejä?