Jos kodissanne olisi 1 ylimääräinen huone, mitä tekisit sillä?
Eli jos teillä olisi ylimääräinen huone, jota ei tarvita mihinkään välttämättömään kuten jonkun makuuhuoneeksi, mitä tekisit huoneella? :)
Kommentit (90)
työhuone. nytkin ärsyttää jo tarpeeksi yrittää nukkua kun mies pelaa tietokoneella samassa huoneessa
Meillä on jo kirjasto/työhuone sekä vierashuone. Jos olisi vielä yksi ylimääräinen huone, siitä tulisi kuntoiluhuone.
Minulla on nyt "ylimääräinen" huone joka toimii koirahuoneena, siellä on koirille sohva ja pitäisi siirtää kaikki koirien paperit ja näyttelyhärpäkkeet sekä tarvikkeet (toppamanttelit, ylimääräiset remmit, pelit ja vehkeet). Mutta jos minulla olisi vielä yksi huone lisää, ja ihan hulluna rahaa niin tekisin tuosta huoneesta leffahuoneen. Kaikki äänieristykset ja valkokankaat, mukavat nojatuolit + sohva, sekä muuta tarpeellista. Baarinurkkauskin voisi olla kova sana.
Mulla on yläkerrassa ylimääräinen asunto (2h+k) ja alakerrassa olevasta ylimääräisestä huoneesta on tehty kotiteatteri/valokuvastudio, n 70 m2 ja 330 korkea. Yläkerran asunto odottelee remonttia, sen jälkeen ehkä voisi laittaa vuokralle tai airbnb:n kautta majoitustilaksi. Lisäksi yläkerran nyt ihan ullakkona olevaan tilaan voisi keksiä jotain.
Oikeasti en olisi tarvinnut näin paljoa tilaa, mutta talo oli todella kivalla omalla tontilla ja ympäristö aivan huikea.
No, kun nykyinen ylimääräinen huone on vierashuoneena, niin haluaisin isomman tilan minne mahtuisi biljardipöytä! Oma salainen haave vuosien takaa.
Minulla ja puolisollani on eri makuuhuoneet ja sitten on vielä tämä ylimääräinen huone, jossa harrastamme seksiä. Seksisängyn lakanoille saa valua spermaa, jolloin nukkumissänkyjen lakanat pysyvät kuivina ja on mukavampi mennä nukkumaan.
Mulla on, montakin. Yksi täysin käyttämätön huone. Kirjastohuone, jossa myös ylimääräinen täysin käyttämätön atk-laitteisto. Osittain käytössä oleva makuuhuone. Autotallikäytöstä poistettu autotalli, joka toimii "romuvarastona". Käytössä on: tupakeittiö, leivinhuone (uuni, myös pyykinkuivausta yms.), sauna- ja pesutilat, olohuone, 1,5 makuuhuonetta, vaatehuone ja siivouskomero.
No konttorityöhuone mulla on jo, mutta sotkuisen työn huone puuttu. Eli paikka jonne voisi laittaa höyläpenkin, tehdä ruiskumaalausta, ja muuta hommaa mitä nyt joutuu hoitelemaan parvekkeella tai vanhemmilla :-P
Kaksi ylimääräistä huonetta jäi lasten lähdettyä omilleen. Toinen on mieheni työhuone etätöille, toinen minun käsityöhuone ompeluille. Molemmissa ylimääräistä tavaraa varastoituna, ja siistitään verashuoneiksi tarvittaessa. Vuokralle ei voi ajatellakaan.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:27"]
Eli jos teillä olisi ylimääräinen huone, jota ei tarvita mihinkään välttämättömään kuten jonkun makuuhuoneeksi, mitä tekisit huoneella? :)
[/quote]
Nukutaan olkkarissa, joten todennäköisesti ainakin kokeiltaisiin sitä makkarina. Seuraavaksi varmaan tehtäisiin siitä studio/askartelu/maalaushuone, koska niiden sotkujen ja muiden järkkäily vie aika kiitettävästi aikaa aina tuosta keittiöstä. (kuvausta varten mm. siirrettävä iso ruokapöytä yms, joten olisi paljon helpompaa tyhjässä huoneessa-> enemmän kuvaussessioita ->enemmän oppia).
Sinne menisivät kuntoiluvehkeet, pyykinkuivausteline, kaappiin rullalle varapatjat ja kesäksi talvitakit ja talveksi kesätakit, kengät samoin näin. Jos tilaa jäisi, olisi siellä myös vuodesohva. Ei vieraille, vaan itselleni, kun majoittaisin vieraani omaan makkariini hyvään sänkyyn. Nuo varapatjat on lapsia varten. Telkkari sieltä myös löytyisi, jos joku haluaa olla ihan omissa oloissaan katsomassa.
Siitä tulis mun käsityö/askarteluhuone. Sais kerrankin ommella rauhassa, nikkaroida jotain pientä, askarrella...