Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostaako mies jos nainen tekee sille ruokaa ?

Vierailija
20.02.2015 |

Tänään tein ihan perus jauhelihakastiketta ja perunamuusia,leivoin sämpylöitä ja tein munakasrullan iltapalaksi.Mies sanoo kyllä kiitos mutta ei mitään muuta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta. Yleensä keittiö on sen jäljiltä kauheassa kunnossa. Ruokakin on mitä sattuu. Tökerön näköistä ja mauonta rävellystä. Äitini oli talousihminen ja opetti minut tekemään herkullisia ruokia siten että keittiö kiiltää kun ruoka on valmista. Meillä keittö onkin isännän valtakuntaa.

Vierailija
2/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:39"]Olen kaikilta miehiltä kuullut että arvostaa. Ei kai miehet yleensäkään näytä arvostusta samalla tavalla kuin naiset, heille kiitos riittää.
[/quote]
Meillä akka ei arvosta miestään ollenkaan ja on paska kokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:33"]

Tänään tein ihan perus jauhelihakastiketta ja perunamuusia,leivoin sämpylöitä ja tein munakasrullan iltapalaksi.Mies sanoo kyllä kiitos mutta ei mitään muuta?

[/quote]

Todellakin arvostaa. Usko minua kun sanon että miehesi on kiitollinen. Itse olen mies

Vierailija
4/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Tero" time="20.02.2015 klo 13:52"]

Joo.

[/quote]

Ja sinä tyhmä apina se et uskalla omalla nimelläsi edes ulkona käydä. Koitahan kyylätä, että on edes jotain mitä kirjoittaa, kun tyhjästä päästä ei mitään omaperäistä irtoa.

Vierailija
5/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hän sinua arvostaa, mitä hänen olisi pitänyt sanoa tai tehdä?

Vierailija
6/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä kyllä enemmänkin kiitollinen olla kun valmiseen pöytään pääsee. Meillä mies ei koskaan kiitä ruuasta, mutta kehuu sitä monesti hyväksi. Mutta muuten ei varmaan arvosta eikä ole kiitollinen, että pyykki löytyy pestynä kaapista, talo on siivottu ja lapset hoidettu, mutta jos joskus itse tyhjentää vaikka tiskikoneen, muistaa kyllä mainita ja pitäisi kiitellä ja kehua päiväkausia. Ja en loisi mieheni lompakolla ja käyn itse töissä ja mies on työttömänä kotona.(kun näyttää se miehen lompakolla loisija-tyyppi löytäneen tämän ketjun)

Vierailija
7/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin jo ihan naisen olemassa oloakin, on niin yksinäistä.

Vierailija
8/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies kiitä, mutta usein sanoo että parasta mitä hän on koskaan syönyt. Lyhyt muisti hänellä ;) Ja saattaa sanoa että mä teen hänelle aina herkkuja. Arvostaa kyllä.

Vierailija
9/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies arvostaa. Tietää, etten kamalasti tykkää ruuanlaitosta. Mutta hän kuitenkin tykkää syömisestä ja valmiista ruuasta. Joten muistaa ansiokkaasti kehua, jos on hyvää ruokaa. Tai esittää tosi iloisesti yllättynyttä, jos ruoka on valmiina pöydässä. Ja kyllähän nuo esitykset saa hyvälle tuulelle.
Ja sit meille tuli harjoittelija, jolta sai kiitoksen joka ruokailun päätteeksi. Hyvin oli kotona käytöstavat opetettu. Vaan kun olin kolme kuukautta kuunnellut joka armaan päivä sitä mekaanista, sävytöntä kiitosta, niin olin kurkkuani myöten täynnä. Mikään ruoka ei ollut sen nuoren mielestä hyvää, onnistunutta tai muuten kehumisen arvoista. Kaikki oli aina vain "kiitos". Aloin lopulta vihaamaan koko kiitos-sanaa, kun se ei merkinnyt yhtään mitään. Pojan kotona taisi ruokapalvelu toimia moitteettomasti, kun ihan täysin jäi olo, että piti sitä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
10/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perusasioista pitää antaa jotain erikoista arvostusta?

Vierailija
11/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä, sen mielestä eines on sitä parasta sapuskaa, ja itse tehdyt jotenkin onnetonta räpistelyä ja epäonnistuneita yrityksiä saada aikaan samantapaista kuin kaupan "oikea ruoka".

Vierailija
12/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletusarvoisesti naisen paikka on keittiössä.

Vierailija
13/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvostaisin. Vielä tällä hetkellä seurustelen itsekkään ammttilaisurheilijan kanssa, joka luulee että hänen tarpeensa ja ajankäyttönsä on muiden vastaavia arvokkaampaa. Tämä tarina alkaa olla naputeltu kasaan. Toki jos en itse huomioisi naistani, niin en odottaisi mitään myös takaisinpäin, mutta kun suhteessa pitää saada ja antaa jollain tavalla järkevässä suhteessa ja jos näin ei ole niin suhde ei ole tarpeeksi arvokas jatkettavaksi.

Vierailija
14/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin

Vierailija
15/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaa. Jos on jälkiruokaa myös.

Vierailija
16/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutettu etu.

Vierailija
17/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta pitäisi sanoa? Minun mieheni sanoo kiitos ruoasta rakas.

Vierailija
18/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitaliako odotat? Loisit miehen rahoilla kotona?

Vierailija
19/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikilta miehiltä kuullut että arvostaa. Ei kai miehet yleensäkään näytä arvostusta samalla tavalla kuin naiset, heille kiitos riittää.

Vierailija
20/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään ruokaa vuorotellen, on tehty jo viisitoista vuotta, ei siinä mitään sen kummempaa arvostusta haeta! :D Kiitos sanotaan ja jatketaan askareita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän