Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostaako mies jos nainen tekee sille ruokaa ?

Vierailija
20.02.2015 |

Tänään tein ihan perus jauhelihakastiketta ja perunamuusia,leivoin sämpylöitä ja tein munakasrullan iltapalaksi.Mies sanoo kyllä kiitos mutta ei mitään muuta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osoitan sen että olen kiitollinen siitä jos avopuolisoni on tehnyt minulle ruoan kun tulen kotiin. Joskus teen myös itse niin.

Vierailija
22/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita ruokaa miehelle. Hyvin on pärjännyt ja mielellään tekee mulle ruokaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee miehestä. Meillä pidetään nähtävästi itsestäänselvyytenä, kuten pyykkien peseytymistä ja kodin siistiytymistäkin. Vuosien varrella tilanne on edennyt niin, että itsestäänselviä ovat jo monet muutkin asiat, kuten lumien luonti, nurtsin leikkuu ym. Itse herra ei vaivaudu enää edes "miesten töitä" hoitamaan, hokee vaan että hänenkö täällä pitää kaikki tehdä vaikka ei tosiasiassa tee mitään. Tällaista meillä.

Vierailija
24/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miellä minä kokkaan ja vaimo haukkuu, joten periaatteessa arvostaisin, jos vaimo joskus viitsisi kokota. JA ei, einesten lämmittäistä ei lasketa. 

Vierailija
25/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tässäpä mullekin ajankohtainen keskustelu.. Meillä siivoaminen, pyykkääminen, tiskaaminen, ruoanlaitto ja ostamien on rouvan hommia. Meillä ei vielä ole lapsia ja odotankin kauhulla, millaiseksi arki muuttuu kun vauva syntyy.. Minä en vauva-aikana aio olla mikään mieheni palvelija. Hän ei edes kiitä. :(

26/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
27/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:51"]

Voi, tässäpä mullekin ajankohtainen keskustelu.. Meillä siivoaminen, pyykkääminen, tiskaaminen, ruoanlaitto ja ostamien on rouvan hommia. Meillä ei vielä ole lapsia ja odotankin kauhulla, millaiseksi arki muuttuu kun vauva syntyy.. Minä en vauva-aikana aio olla mikään mieheni palvelija. Hän ei edes kiitä. :(

[/quote]

Melkoisen kultakimpaleen kanssa olet lapsen päättänyt hankkia. Onnittelut!

Vierailija
28/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:51"]

[/quote]

Yhyy! Ja sitten pykäät kakaroita? Onko miehellä kuitenkin tarpeeksi paksu lompakko, jolla loisit? Ajattelit kakaralla saada miehen lopulliseen nalkkiin?

Vierailija
29/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni arvostaa. Samoin minä arvostan jos mies on tehnyt ruokaa, molemmista on mukava istua valmiiseen pöytään kun tietää että toinen on nähnyt vaivaa.

Vierailija
30/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä arvostaisin!

Vierailija
31/31 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ostanut sulle lomamatkaa? Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme