Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys korjata välit anoppiin

Vierailija
20.02.2015 |

Välit menivät poikki anopin itsensä takia. Yritin korjata välejä häneen pitkän aikaa ja pyysin anteeksi, vaikka ei ollut mitään anteeksipyydettävää, sillä anoppi tahtoi että pyydän. Nyt näitä välejä on korjattu jo tarpeeksi kauan mielestäni ja anopin puolelta tulee koko ajan henkistä väkivaltaa, milloin olen varastanut hänen poikansa, milloin olen narsisti jne. Tuntuu että oma mielenterveys ei kestä. Mitä tekisitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Anoppia ei tarvitse tavata.

Vierailija
2/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohtaisin koko anopin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo pyytänyt anteeksi, jota anoppi vaati. Ei hänellä ole mitään asiaa enää vatvoa vanhoja... Yritä olla positiivinen itsesi äläkä provosoidu hänen sanoistaan. Ehkä hän on luonnostaan karkea ja ajattelematon eikä huomaa sitä itse? Itse tulen anoppini kanssa hyvin toimeen ehkä siksi kun kysyn neuvoja ruuanlaitosta ja puutarhan hoidosta ja toisaalta autan asioissa joissa itse pärjään paremmin (korjaan tietokonetta ja huollan talon lukot). Otan hänet osaksi elämääni.

Vierailija
4/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi itsekin on varastanut jonkun pojan, kerran lapsenkin on saanut pykättyä. Kysy miten se puolustelee omaa rikostaan?

Vierailija
5/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tilanne..

Mulla oli ennen ihan hyvät välit anoppiin. Anoppi kertoi että hänellä ei koskaan ollut hyvät väli omaansa... No, laten syntymän jälkeen meillä on mennyt välit lähes poikki. Siedämme toisimme vierailujen ajan 1-2 ktrt/vuodessa. Anopista kuoriutui ihan friikki kun tuli mummoksi.

Yritän jaksaa olla ystävällinen vaikka hän ei sitä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi