Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lisää kestävyyttä paneskeluun miehelle?

Vierailija
20.02.2015 |

Moiks!

Tutustuin pari viikkoa sitten yhteen naiseen, jonka kanssa ollaan  nyt harrastettu seksiä muutaman kerran.

Olen varmaan ihan tavanomainen omassa kestävyydessäni, mutta nainen tarvitsee omaan laukeamiseensa herkän rakastelun sijaan todella kovaa panemista ja siinä en kestä niin kauan kuin pitäisi.

Onko mitään vinkkiä millä tuota kestävyyttä voisi lisätä? Ostin jo paksumpia kondomeja ja niistä oli vähän apua. Tuntuu turhauttavalle, kun nalli paukahtaa liian aikaisin vaikka kuinka on yrittänyt rakentaa helvetin hyvät esileikit.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:34"]

Itse olen yrittänyt tätä vastaavaa ongelmaa ratkoa hyvällä esileikillä ja dildolla loppuun!

[/quote]

No mulle ei ainakaan esileikki korvaa sitä panemisesta tulevaa mielihyvää ja dildo tuntuu pahalta, ei ollenkaan sellaiselta kuin pitäisi. Ainut keino on olla sellaisen miehen kanssa joka kestää tarpeeksi kauan. Onneksi oma mies kestää :)

Vierailija
22/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"]

Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31

[/quote]

Meillä itse yhdyntä kestää aina  puoli tuntia. Vähempään en tyytyisi, eikä minua tyydytä mikään muu kuin pano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:34"]

Itse olen yrittänyt tätä vastaavaa ongelmaa ratkoa hyvällä esileikillä ja dildolla loppuun!

[/quote]

No mulle ei ainakaan esileikki korvaa sitä panemisesta tulevaa mielihyvää ja dildo tuntuu pahalta, ei ollenkaan sellaiselta kuin pitäisi. Ainut keino on olla sellaisen miehen kanssa joka kestää tarpeeksi kauan. Onneksi oma mies kestää :)

[/quote]

Mä rakastan miehen penistä, mutta en todellakaan tunge jalkoväliini dildoa. Hyh.

Vierailija
24/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"]

Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31

[/quote]

Meillä itse yhdyntä kestää aina  puoli tuntia. Vähempään en tyytyisi, eikä minua tyydytä mikään muu kuin pano.
[/quote]

Mutta tärkeintähän tässä olikin se jatkuva rynkytys. Mietis itsekin ryskääkö ukkosi kovaan tahtiin koko ajan vai olisiko sielä niitä hitaampia vaiheita kuitenkin välissä? Tahtia vaihdellen onkin hyvin tavallista, että kestää. Jatkuvaa tikkaamista taas ei kyllä monikaan kestä. Eikä tarvitsekaan.

Oletko opetellut edes tyydyttymään millään muulla kuin panemisella?

N31

Vierailija
25/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"] Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31 [/quote]   Meillä itse yhdyntä kestää aina  puoli tuntia. Vähempään en tyytyisi, eikä minua tyydytä mikään muu kuin pano. [/quote] Mutta tärkeintähän tässä olikin se jatkuva rynkytys. Mietis itsekin ryskääkö ukkosi kovaan tahtiin koko ajan vai olisiko sielä niitä hitaampia vaiheita kuitenkin välissä? Tahtia vaihdellen onkin hyvin tavallista, että kestää. Jatkuvaa tikkaamista taas ei kyllä monikaan kestä. Eikä tarvitsekaan. Oletko opetellut edes tyydyttymään millään muulla kuin panemisella? N31

[/quote]

Olen kokeillut myös muita keinoja, mutta en halua että klitorikseeni kosketaan suoraan. Yhdynnässä penis hivelee klitorista sisältäpäin mukavasti, tätä tunnetta ei saa jos koskee suoraan klittaan. yhdyntä on siis paras ja mikäs siinä, kun mieskin nauttii :)

Vierailija
26/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"] Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31 [/quote]   No sepä se onkin kun hänelle pitäisi olla varmaan 2-3 miehen kimppa.... [/quote] Turha sinun on sitten lähteä sitä omaa laukeamistasi kovin paljon viivästyttämään. Kukaan mies ei kestä täysillä ryskyttää puolta tuntia. Olisiko rakentava keskustelu eukon kanssa ehkä parempi lähestymistapa asiaan? Huomauttaa, että vaikka haluaisit hänelle tarjota orgasmin, et voi venyä mahdottomuuksiin ja hän voisi tulla vähän vastaan. Ei tietenkään kauhean helppo aihe keskustella, kun suhde on vielä kovin tuore... N31

[/quote]Kyllä mä kestän sen puoli tuntia, eli siis kauemminkin, ja useampaan kertaan. Älä yleistä N31 jos oma ukkosi ei kestä. ;)

Rockmies50

Vierailija
27/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"] Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31 [/quote]   No sepä se onkin kun hänelle pitäisi olla varmaan 2-3 miehen kimppa.... [/quote] Turha sinun on sitten lähteä sitä omaa laukeamistasi kovin paljon viivästyttämään. Kukaan mies ei kestä täysillä ryskyttää puolta tuntia. Olisiko rakentava keskustelu eukon kanssa ehkä parempi lähestymistapa asiaan? Huomauttaa, että vaikka haluaisit hänelle tarjota orgasmin, et voi venyä mahdottomuuksiin ja hän voisi tulla vähän vastaan. Ei tietenkään kauhean helppo aihe keskustella, kun suhde on vielä kovin tuore... N31

[/quote]Kyllä mä kestän sen puoli tuntia, eli siis kauemminkin, ja useampaan kertaan. Älä yleistä N31 jos oma ukkosi ei kestä. ;)

Rockmies50
[/quote]

Ei ole kestänyt kukaan muukaan. Asentoja ja tahtia vaihdellen lähes kaikki. Juu, olet oikeassa, sorruin yleistämiseen, pahoittelut siitä. En silti usko, että useimmat kestää täysillä rynkyttää puolta tuntia.

N31

Vierailija
28/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"] Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31 [/quote]   No sepä se onkin kun hänelle pitäisi olla varmaan 2-3 miehen kimppa.... [/quote] Turha sinun on sitten lähteä sitä omaa laukeamistasi kovin paljon viivästyttämään. Kukaan mies ei kestä täysillä ryskyttää puolta tuntia. Olisiko rakentava keskustelu eukon kanssa ehkä parempi lähestymistapa asiaan? Huomauttaa, että vaikka haluaisit hänelle tarjota orgasmin, et voi venyä mahdottomuuksiin ja hän voisi tulla vähän vastaan. Ei tietenkään kauhean helppo aihe keskustella, kun suhde on vielä kovin tuore... N31 [/quote]Kyllä mä kestän sen puoli tuntia, eli siis kauemminkin, ja useampaan kertaan. Älä yleistä N31 jos oma ukkosi ei kestä. ;) Rockmies50 [/quote] Ei ole kestänyt kukaan muukaan. Asentoja ja tahtia vaihdellen lähes kaikki. Juu, olet oikeassa, sorruin yleistämiseen, pahoittelut siitä. En silti usko, että useimmat kestää täysillä rynkyttää puolta tuntia. N31

[/quote]

Onneksi ei tartte panna niiden useimpien kanssa, vaan voi panna sen oman hyväksihavaitun miehen kanssa :)

Vierailija
29/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"] Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31 [/quote]   No sepä se onkin kun hänelle pitäisi olla varmaan 2-3 miehen kimppa.... [/quote] Turha sinun on sitten lähteä sitä omaa laukeamistasi kovin paljon viivästyttämään. Kukaan mies ei kestä täysillä ryskyttää puolta tuntia. Olisiko rakentava keskustelu eukon kanssa ehkä parempi lähestymistapa asiaan? Huomauttaa, että vaikka haluaisit hänelle tarjota orgasmin, et voi venyä mahdottomuuksiin ja hän voisi tulla vähän vastaan. Ei tietenkään kauhean helppo aihe keskustella, kun suhde on vielä kovin tuore... N31 [/quote]Kyllä mä kestän sen puoli tuntia, eli siis kauemminkin, ja useampaan kertaan. Älä yleistä N31 jos oma ukkosi ei kestä. ;) Rockmies50 [/quote] Ei ole kestänyt kukaan muukaan. Asentoja ja tahtia vaihdellen lähes kaikki. Juu, olet oikeassa, sorruin yleistämiseen, pahoittelut siitä. En silti usko, että useimmat kestää täysillä rynkyttää puolta tuntia. N31

[/quote]

Onneksi ei tartte panna niiden useimpien kanssa, vaan voi panna sen oman hyväksihavaitun miehen kanssa :)
[/quote]

Hyvä, että on löytynyt sopiva mies sinulle. Itse en jaksaisi mitään kauheaa monotonista paukutusta viittä minuuttia kauempaa. Onneksi ei tarvitsekaan. Kuten sinäkin, myös minä olen löytänyt sen sopivan itselleni:)

N31

Vierailija
30/35 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hänelle ensin orkku käsin ja suulla, niin ei ole tuota ongelmaa. Ihan peruslähtökohta meillä.

Vierailija
31/35 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Last longer kondomi. 1-3 tuntia

Vierailija
32/35 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari suihkausta terskaan ja levitellään pintaan. Annetaan kuivua rauhassa.

Vierailija
33/35 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

20.02.2015 klo 18:42

No sepä se onkin kun hänelle pitäisi olla varmaan 2-3 miehen kimppa....

Onko se tuon väärti sitten? Jos nainen on jotenkin tuntovammainen tai sulkeutunut, niin ei se miehen homma ole nussia kuin puolihullu.

Yli 10min paneminen alkaa mennä selvästi pitkän puolelle ja 5min on paljon jos nainen pitää olla paukutusta.

Vierailija
34/35 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan toi imeytyminen tärkeäää... ei rupee naisen paikat turtumaan...

Vierailija
35/35 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse runkkaan kädellä vaimon orkun partaalle jonka aikana itse laukean. Seuraavana vaimo ottaa kakusta kiinni ja kovettaa sen jonka jälkeen tosi toimiin