Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää kestävyyttä paneskeluun miehelle?

Vierailija
20.02.2015 |

Moiks!

Tutustuin pari viikkoa sitten yhteen naiseen, jonka kanssa ollaan  nyt harrastettu seksiä muutaman kerran.

Olen varmaan ihan tavanomainen omassa kestävyydessäni, mutta nainen tarvitsee omaan laukeamiseensa herkän rakastelun sijaan todella kovaa panemista ja siinä en kestä niin kauan kuin pitäisi.

Onko mitään vinkkiä millä tuota kestävyyttä voisi lisätä? Ostin jo paksumpia kondomeja ja niistä oli vähän apua. Tuntuu turhauttavalle, kun nalli paukahtaa liian aikaisin vaikka kuinka on yrittänyt rakentaa helvetin hyvät esileikit.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt tätä vastaavaa ongelmaa ratkoa hyvällä esileikillä ja dildolla loppuun!

Vierailija
2/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohdin vielä sanoa, että omaan orgasmin tuntemukseen toi ei ole vaikuttanut. Se tuntuu ihan yhtä vauvalle kuin ennenkin. Ainoa mitä tosiaan kaipaa on sellainen herkkä ärsytys..... Mutta helkkarin upeetahan se on kun saa katsoa ja tuntea kun nainen ensin ottaa kunnolla suihin ja sitten pääsee vielä kunnolla panemaan ilman pelkoa oksiin räjähtämisestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

emlaa apteekista tai puuduttavia kodomeja - family merkilla on joku (tyliin retard, mutta ei nyt ehka ihan se). 

Emla on puudutustuote tarkoitettu esim kivuliaisiin ihovaurioihin ym. mutta kaytettaan myos ennenaikaiseen simenesyoksyyn. 

Vierailija
4/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eiks toi puuduta sen muijanki ni saat jyystää kaks kertaa enemmän?

Vierailija
5/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen erektiopilleri "sildenafil". Jos laukeaa niin ei niin haittaa koska voi jatkaa melkein heti uudelleen. Laukeamisesta tulee vaan hiukan lisää liukastetta :).

Vierailija
6/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi pidätellä, ei tommosia voiteita tarvita.. ja kun pidättäytyy laukeamasta useamman kerran putkeen niin sit kun antaa tulla orgasmi kestää paljon pidempään, tekee aikas höpöä kun on tunnin nussinut ja sit päästää satsit..aaaaaaaaaaaaah

Vierailija
7/35 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D

N31

Vierailija
8/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"]

Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31

[/quote]

No sepä se onkin kun hänelle pitäisi olla varmaan 2-3 miehen kimppa....

Vierailija
9/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"]

Kuinkahan kauan sitä naista pitää oikein paukuttaa? Mietin vain onkohan tämä "ongelma" enemmän sinun vai naisen... Naisen on täysin mahdollista oppia uusia tapoja saavuttaa orgasmi, jos kyseessä on oikeasti liian kovat vaatimukset. Tai sitten vaan teet eukolle lahjaksi panokoneen:D N31

[/quote]

[/quote]

Turha sinun on sitten lähteä sitä omaa laukeamistasi kovin paljon viivästyttämään. Kukaan mies ei kestä täysillä ryskyttää puolta tuntia. Olisiko rakentava keskustelu eukon kanssa ehkä parempi lähestymistapa asiaan? Huomauttaa, että vaikka haluaisit hänelle tarjota orgasmin, et voi venyä mahdottomuuksiin ja hän voisi tulla vähän vastaan.

Ei tietenkään kauhean helppo aihe keskustella, kun suhde on vielä kovin tuore...

N31

Vierailija
10/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele naimaan hitaammin ja muista henkinne kiihottuminen.

jos olet oikein kiinnostunut niin peniksen tyvestä löytyy kohtia

enkä tarkota "million dollar spottia" nyt.

Vierailija
11/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on hyvä että mies tulee. omani ei tule ikinä ja minusta olisi imartelevaa jos edes joskus olisin niin kiihottava että hän saisi ensin. välillä tuntuu että en ole tarpeeksi seksikäs kun hän ei vain laukea. joskus olen ajatellut että onko hänen kanssaan mahdollista tehdä edes lapsia, kun laukeaminen vaatii niin täydelliset olosuhteet hänelle. jos itse pidättelen niin hän huomaa sen, eikä hänellä enää seiso. siis minusta on ihan ok jos miehellä tulee ensin, kunhan hän tekee kädellä loppuun! se sitten vaatiikin taitoa mieheltä!

Vierailija
12/35 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:42"]

[/quote]

[/quote]

Turha sinun on sitten lähteä sitä omaa laukeamistasi kovin paljon viivästyttämään. Kukaan mies ei kestä täysillä ryskyttää puolta tuntia. Olisiko rakentava keskustelu eukon kanssa ehkä parempi lähestymistapa asiaan? Huomauttaa, että vaikka haluaisit hänelle tarjota orgasmin, et voi venyä mahdottomuuksiin ja hän voisi tulla vähän vastaan.

Ei tietenkään kauhean helppo aihe keskustella, kun suhde on vielä kovin tuore...

N31
[/quote]
Höpö höpö, itse ainakin jaksan. Ei kai jaksa jos on huonokuntoinen eikä osaa pidättää.. ei muutakun treenaamaan aktiivisesti siinä se kunto kasvaa ja taidot karttuu :)

Vierailija
13/35 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:00"]

Moiks!

Tutustuin pari viikkoa sitten yhteen naiseen, jonka kanssa ollaan  nyt harrastettu seksiä muutaman kerran.

Olen varmaan ihan tavanomainen omassa kestävyydessäni, mutta nainen tarvitsee omaan laukeamiseensa herkän rakastelun sijaan todella kovaa panemista ja siinä en kestä niin kauan kuin pitäisi.

Onko mitään vinkkiä millä tuota kestävyyttä voisi lisätä? Ostin jo paksumpia kondomeja ja niistä oli vähän apua. Tuntuu turhauttavalle, kun nalli paukahtaa liian aikaisin vaikka kuinka on yrittänyt rakentaa helvetin hyvät esileikit.

[/quote]

Pari viikkoa?? Onkohan nyt lähtenyt homma väärästä päästä.

Vierailija
14/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet varmaan tavannut exäni? Vähintään vartti piti rynkyttää, että päästiin lähellekään orgasmia. Kävi ihan työstä semmoinen. 

Vierailija
15/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin lelukaupan herkistävää liukuvoidetta. Vaimo sai 5, itse yhden. Silloin oli kyllä tunnettu jo pitkään ja alkuinnostus (3min.) jäänyt pois. Intialainen Kamagra toimi myös hyvin. Vaimolle valehtelet, ettei kukaan just tullu ja sitten vaan jatkan, kun ei tule sitä veltostumista välillä. En suosittele ylipainoisille/sydänongelmaisille, voi tulla todellinen happy end ja vielä joulu etukäteen (Jaajo).

Vierailija
16/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten vielä harjoittelet puristus- ja pidätystekniikkaa omalla kintaalla ja ajattelet jotain autonosia, kun meinaa kuti lähteä. Nää menee nyt hanskahommiksi, muttei kai se niin suuri synti ole, jos siinä vaimon parasta ajatellaan, eli kaikki on kotiinpäin.

Vierailija
17/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:00"]

Moiks!

[/quote]

Pari viikkoa?? Onkohan nyt lähtenyt homma väärästä päästä.

[/quote]

Mistä päästä seksisuhde pitäisi aloittaa. Kakkoseenko pitäisi panna ensin pari tuntia?

Vierailija
18/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkiä, rakastelua, orgasmin lähestyessä vetäydy pois ja käy nuolemassa. Palaa suutelemaan ja sormittele samalla, sitten kalu uudelleen sisään ja ja rakastele.... Älä kiirehdi...

Vierailija
19/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä edellisen kanssa!

Vierailija
20/35 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suosittele tuota puudutetta, koska tavallaan jäin siihen koukkuun. Ensin suihkautin pari kertaa ja sain vähän kestävyyttä. Nyt sitten olen puuduttanut enemmänkin kalua ja käsitellyt kahteen kertaan ennen panoja. Nyt kun olen ns. supermies, niin nainen odottaa samaa joka kerta. Ei sillä, etteikö se ois ollut kivaa, mutta kun mun nainen ei tuota olis odottanut ja tarvinnut.... Näitä "riippuvuuksia" on vaikea purkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi