Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TYP/työttömän terveystarkastus. Mitä odotettavissa?

Vierailija
25.11.2021 |

Aikaa pyydettiin varaamaan n.1.5h joten mitähän kaikkea siellä käydään läpi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen terveystarkastukseen menoa, etenkin jos sulla on ikää. Tosiaan labrat ja 1,5h keskustelua fyysisestä ja psyykkisestä terveydentilasta. Ja ne terveystiedot ei kuulu TYPille, vaikka ne koittas pyytää niitä nähtäväksi.

Minä olen antanut TYPille vapauden katsella terveystietojani sydämensä kyllyydestä. Tästä ei ole ollut mitään muita seurauksia kuin se, että terveydenhoitajan kävi minun luonani kartoittamassa tilannetta lisää. Mitään ei ole tehty ilman minun suostumustani.

Vierailija
42/46 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää suostuisi työttömän terveystarkastukseen. Jouduin pyytämään tietojen korjausta sen jälkeen Kanta-järjestelmästä. Niin paljon oli kirjoitettu väärin ja valheellisesti.  Onneksi tiedot saatiin korjattua valvovan viranomaisen toimesta. En ikinä olisi uskonut että tälläiseen olisin joutunut. Olkaa ihmiset varuillanne mitä kirjataan.  Kaikki eivät ole ammattitaitoisia tekemään työttömien terveystarkastusta. Minun terveystarkastuksen teki sairaanhoitaja. Asenne näkyy työttömiä kohtaan liian selkeästi joillakin ihmisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne oli kirjanneet siis?

Vierailija
44/46 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaankuulumattomia lauseita, jotka eivät kuuluisi terveystietoihin. 

Vierailija
45/46 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä enää suostuisi työttömän terveystarkastukseen. Jouduin pyytämään tietojen korjausta sen jälkeen Kanta-järjestelmästä. Niin paljon oli kirjoitettu väärin ja valheellisesti.  Onneksi tiedot saatiin korjattua valvovan viranomaisen toimesta. En ikinä olisi uskonut että tälläiseen olisin joutunut. Olkaa ihmiset varuillanne mitä kirjataan.  Kaikki eivät ole ammattitaitoisia tekemään työttömien terveystarkastusta. Minun terveystarkastuksen teki sairaanhoitaja. Asenne näkyy työttömiä kohtaan liian selkeästi joillakin ihmisillä.

Jos et mene terveystarkastukseen, voi olla että menetät työttömyysetuutesi

Vierailija
46/46 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaankuulumattomia lauseita, jotka eivät kuuluisi terveystietoihin. 

Millaisia lauseita ?