Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JT Beauty outlet huijaa??

Vierailija
19.02.2015 |

Onko kukaan tilannut tuolta? Ja saanut tilaamansa tuotteet?

Minä en ole saanut tilaustani, sähköposteihin ei vastata tms.. Tilauksesta aikaa useampi kuukausi. Maksoinkin sen heti.

Välillä näkyy firman fb-seinällä joku kyselevän pakettinsa perään mutta kysely häviää seinältä nopeaa..

Onko kyseessä huijarifirma? Voinko tehdä rikosilmoituksen?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tilaamassa tuolta kun Ostolakossa-bloggari Virve suositteli sitä. Onko nää jutut totta vai panettelua?

Vierailija
42/62 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin löytyy yksi tympääntynyt... Kerran aiemmin tilannut tuolta pari vuotta sitten ja silloin paketti saapui parin viikon sisään, ei moitittavaa (mitä nyt yksi huulirasvapurkki oli ottanut pientä kolhua). Tänä vuonna tein tilauksen tammikuussa, parit sähköpostit on lähetetty, niihin on kyllä vastattukin mutta eipä näy tilausta vieläkään siitä huolimatta... Nyt jännityksellä odotan että saanko niitä tuotteita koskaan vai menikö rahat kankkulan kaivoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 3 tuotetta viime joulukuussa ja sain ne tänään.
Ripsiväri oli oikea mutta 2 muuta huulituotetta oli korvattu kolmella eri huulituotteella.
Sinänsä mitään vahinkoa ei tullut sillä olin jo unohtanut edes tehneeni minkään tilauksen...
Tuli näköjään joulun alla tilailtua niin paljon tavaraa eri verkkokaupoista etten pysynyt kärryillä että mitkä oli saapuneet ja mitkä eivät :D

Vierailija
44/62 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänään ne Soap&Gloryn tuotteet mitkä olin tilannut tammikuussa itselleni. Tilausvahvistusta ei ikinä tullut ja olin valmis pistämään tulenkatkuista palautetta menemään, mutta tilaukset kerkisivät tulemaan Suomeen eilen.

Vierailija
45/62 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia, eivät lähetä kuin 3 kk päästä tilauksesta pienen osan tuotteista ja koittavat laskuttaa kaikista tuotteista! Erehdyin kautta tilaamaan tältä firmalta, mutta kehotan muita välttämään JT Beauty Outletiä kuin ruttoa jos ei halua ongelmia/tulla petetyksi! Huijaa asiakasta ihan sumeilematta, ei puhelinnumeroa sivuilla, eivät vastaa enää sähköposteihin, vastaukset epämääräisiä, eivät pidä paikkaansa, tuotteet liian korkein hinnoin sivuilla, paketti rikki kun saapui, ei lähetystunnuksia paketeissa, asiakaspalvelijalla ei kuin etunimi sähköpostissa...ja koittavat laskuttaa tuotteista joita eivät ole koskaan lähettäneet.

Vierailija
46/62 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/62 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman FAQ-osiosta: "JT Beauty Outlet on ehdottomasti turvallinen verkkokauppa. Valitettavasti kaikki verkkokaupat eivät ole turvallisia ostos paikkoja. Jos verkkokauppa ei toimita asiakkaille lupaamiaan tuotteita, ei se ole kauan pystyssä. Sana leviää nykyisin internetin kautta hyvin nopeasti. Et loyda JT Beauty Outletista netistä tällaisia huhuja."

Paitsi että löytyy paljonkin...

Vierailija
48/62 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:58"]

Täällä myös eräs todennäköisesti kusetettu. Tsekkaan aina ennen tilausta arviot verkkokaupasta, eli millainen maine, kannattaako tilata jne. Tämän ainoan kerran kun tilasin tarkistamatta lafkan taustoja, kävi sitten näin. Tilauksen tein 26.2. ja olen kahteen kertaan kysellyt tilaukseni perään saamatta vastausta. Eli kyllä se on goodbye mun rahoille... :C  tyhmyydestä todellakin sakotetaan. Aion silti viedä jutun poliisille vaikka tiedän, etten rahojani saakaan takaisin. Kyse on nyt ennenkaikkkea periaatteesta. Tuollaiselle huijaamiselle on tultava loppu.

[/quote]

Jonnako se siellä alapeukuttaa? Häippäse av:lta ja painu hoitamaan asiakkaittesi tilaukset kuntoon!!!

Vierailija
49/62 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahaa tuon firman etusivulla lukee viimeisin blogipäivityy tyyliin Tilaa nyt, saat tuotteet jouluksi. Mut ei tietoo, onko kyse minkä vuoden joulusta..

Vierailija
50/62 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta MyLook.fi:stä olisin kiinnostuunut, onko kukaan tilannut sieltä?

Vierailija
51/62 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaa! Älkää missään nimessä tilatko mitään. Toimitusaika pitkä, spostiin ei vastata ja mitä parasta laitetaan tuotteet maksamaan vaikka ne olivat palautettu!

Vierailija
52/62 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaa ja asiaton firma. Kummasti kommenttini poistettu

Vierailija
53/62 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla muiden huonoja kokemuksia tästä kaupasta, en olisi uskonut että asiakkaiden kohtelu voi olla näin tökeröä mikäli ketjun kommentit edes osin pitävät paikkansa. :(

Itselläni on kolme onnistunutta asiointia, ripsiseerumit tilasin oisko ollut vuosina 2014 ja 2015, toimitus oli nopea (n. 1 vko, korkeintaan 2) ja tilauksen sisältö vastasi odotuksiani. Maksoin laskulla kun summakin oli kohtuu iso - jos vähänkin on epävarma niin kannattaa tämä vaihtoehto ehdottomasti hyödyntää (eli ensin saat tuotteen, sitten vasta maksat). Kolmannen tilaukseni tein hiljattain, se sisälsi useita erillisiä tuotteita joten ilmeisesti tämä venytti käsittelyaikaa muutamalla päivällä mutta nyt paketin pitäisi olla matkalla ihan normi käsittelyajan rajoissa. Olin tosin höhlä ja maksoin laskun ennenaikaisesti, tämä sai aikaan pientä kuumotusta varsinkin kun googlailin näitä kauhukertomuksia. Halusin jakaa oman (toistaiseksi positiivisen) kokemukseni jtbeautyoutletista, mutta en tosiaan osaa sanoa suosittelisinko kaverille kun ottaa huomioon mikä määrä kuraa lentää tällä ja muilla foorumeilla.

Varovainen kannattaa olla aina, se on selvä, ja minimoida oma riski. Jos verkkokaupassa on mahdollista luoda oma profiili niin sekin kannattaa tehdä, ilman asiakasnumeroa ja tilauksen tilan seurantamahdollisuutta voi olla ikävä arvailla oman lähetyksen kohtaloa. Väärinkäytökset kannattaa ehdottomasti viedä virallista tietä eteenpäin reklamaation ja mahdollisen rikosilmoituksen muodossa. Turhan usein harmistunut asiakas vain jää hiljaa märehtimään menetettyjä euroja, varsinkin jos kyse on "vain muutamasta kympistä" (juuh, tästä on omaa kokemusta myös).

Vierailija
54/62 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräinen firma. Tammikuun 2016 lopulla tehty tilaus. 3 4.16 mennessä tilausta ei ole kuulunut. Firma ei vastaa sähköpostitiedusteluihin ja poisti kaikki "ei suotuisat" kommentit facebookista. En suosittele kyseistä firmaa kenellekään.

Vierailija
55/62 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tilasin tuotteen 1,5kk sitten, maksoin etukäteen. Olen kysellyt tuotetta mailitse, ensin ei mitään vastausta, sitten vastattiin että tuote on valitettavasti loppu, sopiiko minulle korvaava tuote. Vastasin että sopii. Mitään ei ole kuulunut, ja maileihin ei enää vastata. Olen ilmoittanut tekeväni rikosilmoituksen, jos tuotetta ei kuulu. Ei silti mitään vastausta firmalta. Tänään tein rikosilmoituksen. Älkää vaan tilatko mitään sieltä!

Vierailija
56/62 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jt Beauty Outlet on ihan huijarifirma. Itse menetin 200e, kun tein tilauksen ja maksoin sen mutta tuotteita ei koskaan tullut. Otin yhteyttä kuluttajaviranomaiseenkin mutta edes niiden puuttuminen asiaan ei auttanut. Harmittaa etten tuolloin tehnyt rikosilmoitusta ja vienyt asiaa pidemmälle. Jonna vastasi lyhyesti että on postittanut paketin ja lähetti muka jonkun kuvan missä "todisti" lähettäneensä paketin, mutta sitä pakettia ei koskaan tullut.

Vierailija
57/62 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tilailette tuolta... menkää ostamaan suoraan kaupasta... ihan oma vika... mitäs luotatte ja olette sinisilmäisiä

Vierailija
58/62 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs tilailette tuolta... menkää ostamaan suoraan kaupasta... ihan oma vika... mitäs luotatte ja olette sinisilmäisiä

Olipa hyvä, että tulit kertomaan.

Vierailija
59/62 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 16,3 ja laskulla. lasku tuli, mutta tuotetta en ole saanut. Laitoin sähköpostia, siihen ei vastattu, nyt yritän saada laskun mitätöityä. Olis pitänyt lukea käyttäjäkokemuksia ensin, niin olisi jäänyt tilaamatta.

Vierailija
60/62 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuolta groupon diilillä 2014 lopulla tuotteita ja ihme kyllä sain kaiken tilaamani viikossa. Enää en kyllä tilaisi, ihan näiden kokemusten vuoksi.