JT Beauty outlet huijaa??
Onko kukaan tilannut tuolta? Ja saanut tilaamansa tuotteet?
Minä en ole saanut tilaustani, sähköposteihin ei vastata tms.. Tilauksesta aikaa useampi kuukausi. Maksoinkin sen heti.
Välillä näkyy firman fb-seinällä joku kyselevän pakettinsa perään mutta kysely häviää seinältä nopeaa..
Onko kyseessä huijarifirma? Voinko tehdä rikosilmoituksen?
Kommentit (62)
Täällä myös eräs todennäköisesti kusetettu. Tsekkaan aina ennen tilausta arviot verkkokaupasta, eli millainen maine, kannattaako tilata jne. Tämän ainoan kerran kun tilasin tarkistamatta lafkan taustoja, kävi sitten näin. Tilauksen tein 26.2. ja olen kahteen kertaan kysellyt tilaukseni perään saamatta vastausta. Eli kyllä se on goodbye mun rahoille... :C tyhmyydestä todellakin sakotetaan. Aion silti viedä jutun poliisille vaikka tiedän, etten rahojani saakaan takaisin. Kyse on nyt ennenkaikkkea periaatteesta. Tuollaiselle huijaamiselle on tultava loppu.
Kannattaa laittaa ecc.fi:n kautta ei virallinen valitus. Sitten yhteys sinne jos tuotetta tai rahoja ei tule. Periksi ei anneta.
Sama homma. Tilaus viipyi tosi pitkään, mutta tuli kuitenkin lopulta. En uskaltaisi tilata enää uudestaan.
En ole ikinä saanut missään nettikaupassa näin järkyttävää, jopa mielenvikaista palvelua. Aivan uskomattomia juttuja tekee tämä lafka.
Kyseinen Jonna pyörittää tätä lafkaa ihan yksin, eikä todellakaan kovin hyvällä menestyksellä. Hän myös uhkailee säännöllisin väliajoin omia asiakkaitaan rikosilmoituksen tekemisellä, jos valittavat firman toiminnasta sen fb-sivulla. :D
En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, enkä TODELLAKAAN suosittele kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:02"]
Mä oon saanu pakettini sieltä mutta outoa oli että jotkut tuotteista oli testereitä.... Luki testerilappu niissä ja hälytin vielä paikoillaan
[/quote]Millon tilasit? Kauanko paketin tulossa kesti?
Aivan käsittämätön yritys, josta en tilaisi mitään. En ikinä vaivaudu kommentoimaan, jos saan huonoa palvelua kaupassa tai netissä, mutta nyt JT Beauty Outletin toiminta oli niin törkeää, etten voinut kommentoimatta.
Ajattelin antaa palautetta myös Puskaradiossa, tässä linkki myös muille, kannattaa antaa palautetta, jotta Google-haussa nousisi nämä negatiiviset kommentit myös mahdollisimman korkealle, ettei firma enää pääse huijaamaan kuluttajia heidän rahoistaan: http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45647516
Siis virallinen valitus. Jostain tuo ei sana pomppasi tuohon.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 07:50"]
Sama homma. Tilaus viipyi tosi pitkään, mutta tuli kuitenkin lopulta. En uskaltaisi tilata enää uudestaan.
[/quote]
Mäkin sain tilaukseni viikkojen kuluttua ja muutaman sähköpostin (kaikkiin ei kylläkään reagoitu) jälkeen. Tuotteet oli ehjiä saapuessaan. En kyllä enää uskalla tilata tuolta, kun toiminta vaikuttaisi olevan hieman epävakaalla pohjalla. Harmi, sillä JT:n bisnesidea on kyllä hyvä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:27"]
Aivan käsittämätön yritys, josta en tilaisi mitään. En ikinä vaivaudu kommentoimaan, jos saan huonoa palvelua kaupassa tai netissä, mutta nyt JT Beauty Outletin toiminta oli niin törkeää, etten voinut kommentoimatta.
Ajattelin antaa palautetta myös Puskaradiossa, tässä linkki myös muille, kannattaa antaa palautetta, jotta Google-haussa nousisi nämä negatiiviset kommentit myös mahdollisimman korkealle, ettei firma enää pääse huijaamaan kuluttajia heidän rahoistaan: http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45647516
[/quote]
Toimiva linkki: http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45647516
Huijarifirma!! Ostin lähes 200€:lla tuotteita, enkä koskaan saanut niitä. Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, joka neuvoi viemään asian eteenpäin. Aikani firman kanssa tapeltuani, en enää jaksanut. Se harmittaa yhä, että luovutin, olisin varmasti ollut oikeutettu saamaan rahat takaisin korvauksien kera. Vieläkin harmittaa oma laiskuus asiassa, oli niin kiireinen elämäntilanne, etten jaksanut lähteä siihen rumbaan. Mutta aina varoitan ihmisiä kyseisestä firmasta!!!
Älkää tuhlatko aikaanne ja rahaanne tähän nettikauppaan! Tilasin Grouponin lahjakortilla joulukuun alussa tuotteita. Toimituksessa kesti kolme kuukautta. Siinä välissä ehdin lähettää neljä viestiä joihin ei vastattu. Lopullisessa toimituksessa ei ollut yhtäkään tilaamaani tuotetta! Yksi oli korvattu hieman vastaavalla tuotteella, puhdistusgeeliä ja kasvovoidetta en saanut ollenkaan ja niiden tilalla oli pelkkä kajalkynä(jota en siis ollut tilannut) mutta joka hinnaltaan oli ehkä 1/5 niiden tuotteiden hinnasta mitä tilasin. Ihme että vieläkin pystyssä tuo firma vaikka näin paljon on huijattuja ihmisiä.
Mitä on ne tuotteet joiden perässä teette tilauksen tähän nettikauppaan? Vaikuttaa minun silmiin aika kalliilta ja mietin mikä on tämän putiikin erikoisuus?
Mä oon saanu pakettini sieltä mutta outoa oli että jotkut tuotteista oli testereitä.... Luki testerilappu niissä ja hälytin vielä paikoillaan
Peukku tälle firmalle, toimituksessa meni n. 2viikkoa, oli pääsiäinenkin välissä, ehdin jo peräänkin kysellä, viestiini vastattiin kohtuullisessa ajassa ja sain vielä kivan huulikiillonkin kaupantekiäisiksi :)
AIVAN JÄRKYTTÄVÄN SURKEA YRITYS! ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO HEILTÄ MITÄÄN!
Asiakaspalvelu on heille aivan vieras käsite ja saatatte saada tilaamanne tuotteen tilalle jotain aivan muuta, ja lisäksi he jättävät osan tuotteista läettämättä.
Jos heille kertoo pettymyksestä heidän toimintaansa, saa takaisin arvosteluja omasta käytöksestään asiakkaana.
Tilasin tuotteen, raha lähti tililtä.mutta tuotetta ei tullut. Laitoin sähköposteja, joihin ei vastattu. Facebookissa kyselin ja kyselyt poistettiin. Lopulta Facebookin viesteihin tuli, että tuote muka lähettetty yli kk sitten ja postin vika. Siinä luki myös, että minun pitää hävetä, kun lähetin sähköpostia??? Viestini olivat täysin asiallisia ja kyselin vain rahojeni perään. Lopulta tein virallisen valituksen ja lähettivät tuotteen. Uskomatonta asiakaspalvelua. En todellakaan voi suositella.