Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JT Beauty outlet huijaa??

Vierailija
19.02.2015 |

Onko kukaan tilannut tuolta? Ja saanut tilaamansa tuotteet?

Minä en ole saanut tilaustani, sähköposteihin ei vastata tms.. Tilauksesta aikaa useampi kuukausi. Maksoinkin sen heti.

Välillä näkyy firman fb-seinällä joku kyselevän pakettinsa perään mutta kysely häviää seinältä nopeaa..

Onko kyseessä huijarifirma? Voinko tehdä rikosilmoituksen?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä. Kerro se ensin kyseiselle yritykselle ja jos se ei pistä vipinää kinttuihin niin sitten tee rikosilmoitus. Rikosilmoituksen voit tehdä kätevästi myös netissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:25"]

Voit tehdä. Kerro se ensin kyseiselle yritykselle ja jos se ei pistä vipinää kinttuihin niin sitten tee rikosilmoitus. Rikosilmoituksen voit tehdä kätevästi myös netissä :)

[/quote] Firma sanoi fb-sivuillaan että sähköposti on täynnä ja uusia viestejä ei saisi mielellään lähettää kun muuten eivät saa viestejä ikinä luettua eivätkä paketteja lähetettyä...

Siksi kiinnostaisikin onko joku oikeasti saanut tuolta paketinsa odottelun jälkeen.

Vierailija
4/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:25"]

[/quote] Firma sanoi fb-sivuillaan että sähköposti on täynnä ja uusia viestejä ei saisi mielellään lähettää kun muuten eivät saa viestejä ikinä luettua eivätkä paketteja lähetettyä...

Siksi kiinnostaisikin onko joku oikeasti saanut tuolta paketinsa odottelun jälkeen.
[/quote]

Onko heillä sähköpostia tai asiakaspalvelun puhelinnumeroa?

Vierailija
5/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:25"] Voit tehdä. Kerro se ensin kyseiselle yritykselle ja jos se ei pistä vipinää kinttuihin niin sitten tee rikosilmoitus. Rikosilmoituksen voit tehdä kätevästi myös netissä :) [/quote] Firma sanoi fb-sivuillaan että sähköposti on täynnä ja uusia viestejä ei saisi mielellään lähettää kun muuten eivät saa viestejä ikinä luettua eivätkä paketteja lähetettyä... Siksi kiinnostaisikin onko joku oikeasti saanut tuolta paketinsa odottelun jälkeen. [/quote] Onko heillä sähköpostia tai asiakaspalvelun puhelinnumeroa?

[/quote] Sähköpostia olen laitellut. Puhelinnumerosta en tiedä.

Vierailija
6/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:25"] Voit tehdä. Kerro se ensin kyseiselle yritykselle ja jos se ei pistä vipinää kinttuihin niin sitten tee rikosilmoitus. Rikosilmoituksen voit tehdä kätevästi myös netissä :) [/quote] Firma sanoi fb-sivuillaan että sähköposti on täynnä ja uusia viestejä ei saisi mielellään lähettää kun muuten eivät saa viestejä ikinä luettua eivätkä paketteja lähetettyä... Siksi kiinnostaisikin onko joku oikeasti saanut tuolta paketinsa odottelun jälkeen. [/quote] Onko heillä sähköpostia tai asiakaspalvelun puhelinnumeroa?

[/quote] Sähköpostia olen laitellut. Puhelinnumerosta en tiedä.

[/quote]

Sitten vaan rikosilmoitus. Voit poliisille sanoa ettet ole saanut heihin yhteyttä yrityksistä huolimatta.

Vierailija
7/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Olen itsekin katellut joskus tilaavani niiltä sivuilta esim. Soap and Gloryn tuotteita ja nähnyt linkkiä blogeissa jne., eipä kyllä hyvältä toiminnalta kuulosta. Vielä että poistetaan viestejä, sellainen lyö aika nopeasti hälytyskellot päälle.

Itse tietysti onnistuin mokaamaan ja tilaamaan pari viikkoa sitten Lime Crimelta ja nyt senkin kosmelafkan ympärillä pyörii kauhea shitstorm, eikä ihmekään. :F

Vierailija
8/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 8! Mikä shitstormi lime crimen ympärillä? Tiedän että joku vuosi takaperin oli paskamyrsky myös (aiheesta) mutta mikös nyt??

Vierailija
9/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin täältä pari kk sit ja sain pakettini ihan suht nopeasti, kaikki oli kuin piti. Todella paljon huonoja kokemuksia tästä firmasta kyllä on, jännitti saanko omaanikaan.

Vierailija
10/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs My Look tilasin tänään ekaa kertaa ja maksoin jo verkkopankissa.onko kokemuksia?uskallanko toivoa että saan hajuveteni?

Vierailija
11/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilaus saapui parin kk:n viiveellä. S-posteihin vastattiin kyllä kun useamman kerran niitä lähettelin.

Vierailija
12/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus vuosi sitten tilannu täältä parikin kertaa, kaikki sujui ok ja paketti tuli n. viikossa. En sit tiiä, onko tän jälkeen mikä muuttunu.

Vierailija
13/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:49"]

Hei 8! Mikä shitstormi lime crimen ympärillä? Tiedän että joku vuosi takaperin oli paskamyrsky myös (aiheesta) mutta mikös nyt??

[/quote]

Todella monen viime syksystä eteenpäin tilanneen luottokorttitiedot on vuotaneet vääriin käsiin, ilmeisesti puutteellisen suojauksen takia. Lime Crimelle oli kerrottu puutteista, mutta vasta nyt kun paska ns. osui tuulettimeen, ovat reagoineet muutenkin kuin poistamalla esim. instasta ihmetteleviä viestejä ja kyselyitä.

Siitä huolimatta että ovat edes jotenkin reagoineet, koko touhu on ollut tosi epäammattimaista ja mielestäni aika vastuutontakin. Monen tililtä on kadonnut tuhansia, joita joutuvat sitten pankin ja luottokorttilafkojensa kanssa setvimään, ja ihmisille ei ole edes laitettu mailia! Minäkään en ole saanut yhtään mitään mailiini, mutta onneksi maksoin PayPalilla joten on edes vähän turvatumpi olo.

Instaan merkki ja merkin pää Doe ovat laittaneet jotain viestejä ja niissä kerrotaan että ottavat yhteyttä, mutta on ihan järkkyä että tuommoinen vuoto on tapahtunut eikä ihmisille ole kerrottu henkilökohtaisesti, edes sillä maililla, niin että voivat tarkkailla tilejään. :/

Esim. täältä voi lukea aiheesta: http://jezebel.com/lime-crimes-website-is-hacked-customer-information-sto-1686744501

Vierailija
14/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:16"]

Mä oon joskus vuosi sitten tilannu täältä parikin kertaa, kaikki sujui ok ja paketti tuli n. viikossa. En sit tiiä, onko tän jälkeen mikä muuttunu.

[/quote] Nyt ovat kuulemma vaihtaneet varastotiloja ja pakettien toimittajaa, mutta tämäkään ei selitä miksi ihan kaikkea.. Miksei viesteihin edes vastata, miksei asiasta saa kysellä fb:n kautta..

Kuulostaa sepittelyltä kun sitä pakettia ei kahden kuukauden jälkeenkään kuulu.

Vierailija
15/62 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjoja minäkin tilasin. ei oo vielä tullut...

Vierailija
16/62 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä idiootti tilasin joululahjoja sieltä toissa vuonna :'D no ei ehtiny jouluksi. Tulivat kumminkin mut pariin kertaan hoputtelin spostilla ja vastailivat ihan asiallisesti niihin tuolloin.

Vierailija
17/62 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle vuosi sitten tilasin, paketti tuli reilussa viikossa ja sisälsi ihan sen mitä piti. Olin ajatellut tilata lisää Soap and gloryä, mutta en taida uskaltaa jos nyt ei ole paketit tulleet perille.

Vierailija
18/62 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2kk odotellut pakettia....

Vierailija
19/62 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Grouponilta lahjakortin joulukuun alussa ja tein tilauksen JT Beauty Outletista saman tien. Tuotteita ei oltu toimitettu minulle kuukaudessa joten otin yhteyttä itse firmaan. Yrityksestä vastasi joku Jonna että heillä on ollut varasto-ongelmia eikä tuotteita ole sen takia pystytty toimittamaan. Googlasin yritystä ja selvisi että näitä samoja sepustuksia on kerrottu muille asiakkaille jo pari vuotta. Nyt tilauksesta on kulunut 3 kuukautta enkä ole vieläkään saannut tuotteita. JT Beauty Outletista ei kukaan enää vastaa sähköposteihin. Grouponiin olen ollut yhteydessä monta kertaa mutta he eivät palauta rahoja. Älkää missään nimessä tilatko kyseistä verkkokaupasta mitään!

Vierailija
20/62 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut pari kertaa ja toisella kerralla tilaus viipyi pitkään eli on tullut tavara jonka tilasin. Mutta tästä on jo yli vuosi aikaa, en tiedä tämänhetkistä tilannetta onko meno muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan