Milloin naiset putoavat maan tasalle?
Minkä ikäisenä naiset tajuavat, että eivät saa ketä tahansa miestä vain sormia napsauttamalla?
Kommentit (26)
Minä putosin joskus siinä vajaa kolmikymppisenä kun halusin vakavan suhteen. Sitä ennen olin harrastanut vain irtosuhteita.
Ap, mene juttelemaan näistä sinua häiritsevistä asioista! Näitä aloituksia on niin paljon, ja kaikki samanlaisia. Sinä olet ainoa joka kuvittelee tuollaista :D ts. elät harhoissa. En kyllä oikein tajua miksi olet harhoissasi niin negatiivinen ja tuohtunut - eikö ole imartelevaa, että naiset jahtaavat sinua ja kuvittelevat saavasi sinut? Vaikka sitten joudutkin hätistelemään niitä vähän vähemmän viehättäviä pois.
Minä sain miehen, kun nukahdin sen sänkyyn bileissä. Kuolasin tyynyllekin ja kuorsasin.Tuossa se ukko vieläkin tuhnuaa tyytyväisenä.
Teininä sain ekan poikaystävän myös tällä strategisella nukahtamistyylillä, eli sillä saa kyllä kenet vaan, kun ei ne viitsi poiskaan naista sängystä lähettää.
Jos joskus haluan uuden, ajattelin kokeilla samaa tyyliä. Nimeän tämän Kultakutri -tekniikaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:40"]Ai. Heti ekan miehen, jonka halusin, sain silmäripsiä räpsäyttämällä. Helpompaa kuin sormien napsautus.
[/quote]
Sama. Olen aina saanut kaikki miehet jotka olen halunnut. Aviomiehestänikin ajattelin heti ensi näkemältä, että tuo mies on niin älykäs ja komea, että ehdottomasti haluan tuon. Sekös ap:ta sapettaa ;)
Mä en oo koskaan uskonut :)
En nimittäin osaa napsauttaa sormia :D
75v