Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talven eleganssi hioutuu – tilasin juuri itselleni Kuomat

Vierailija
25.11.2021 |

Tähän on nyt tultu.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä jo toista talvea Pomarin huopasaappaat. Olen vaikka miten monet talvikengät kokeillut, mutten löytänyt tarpeeksi lämpimiä ja mukavia sitten keksin nämä huopikkaat.

Perinteinen materiaali on lämpimin, lisäksi näissä päivitetyissä versioissa on Gore-Tex -kalvo sekä Grip+ pohjat. Noilla pohjilla on kaatunut vain kerran, kun astuin suoraan sileälle jäälle. Kaupunkiolosuhteisiin siis riittävät.

Noi sopii tänne pk-seudulle, kun yhtenä päivänä on lunta, jäätä ja pakkasta, mutta seuraavana sataa vettä.

Vierailija
22/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin kuomat. Ei riitä rahat.

Ostin just kakkoslaadun Kuomat 49€

1 lisää: ostin viime talvena Prismasta lasten mallin kokoa 38 (reilu koko) 39 e.

Tykkään erityisesti siitä, että on Suomessa valmistettu ja nopeet vetää jalkaan.  Tulee jotenkin lapsellisen turvallinen olo :D Muotoillun pohjallisen kanssa myös jalalle ok, ilman pohjallista ei reippaasti kävellessä niinkään. 

1 lisää vielä kun joku kysyi: on hyvä pohja, ei ainakaan viime talvena Helsingin lumilla liukastellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kipittelen nahkanilkkureissa. En halua antaa tyylistäni periksi.

Ostaisin kyllä goretexit jos nätit saisin.

Joo, mutta sä et varmaankaan tee tallitöitä tai lenkkeile pellolla ja metsässä niissä nilkkureissa.

Ap

No en. Sitä varten mulla on kumpparit ... jossain :D

Vierailija
24/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos kuomissa hyvä pohja meinaan ettei ole liukkaat?

En oikein usko, että pakkaskenkiin erikoistunut valmistaja tekee liukkaita.

Ap

Siihen minäkin luotin, mutta loukkasin ranteen liukastuessa viime keväänä. Ostolistalla on nastakengät, mutta niihin tarvitsee suojat pohjiin sisätiloissa.

Vierailija
25/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nilkkurimalliset Kuomat, ne on ihan parhaat pulkkamäessä ja muutenkin lasten kanssa ulkoillessa. Lämpimät, eivätkä ole liukkaat. Suosittelen! Kaupunkikäytössä tietenkin nilkkurit ja maiharit.

Vierailija
26/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan kuomani lasten osastolta, koko 38. Hinta on halvempi ja lesti leveämpi kuin naisten kuomissa.

Vierailija
27/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäällä liukastaa mikä vaan, silloin käytän tarranauhalla kiinnitettäviä kantanastoja. Ei ehkä tyylikkäimmät, mutta helppo ottaa ja laittaa pois vaikka seisaaltaan ja pysyvät silti hyvin. Kuomat liukastaa vähemmän kuin Icebugon kitkakengät.

Vierailija
28/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus. Noi Nuoskat näytti päteviltä vehkeiltä. 

Vierailija
29/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ostan kuomani lasten osastolta, koko 38. Hinta on halvempi ja lesti leveämpi kuin naisten kuomissa.

Mäkin olen leveäkalkainen ja tuo oli parempi malli ja itsestä kivemman näköinenkin. (t. 1, enpä olisi arvannut, että laitan näin monta Kuoma-viestiä :D )

Vierailija
30/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin just kakkoslaadun Kuomat 49€

Hienoa. Mulla ei kuitenkaan ole ylimääräistä viittäkymppiä.

Vierailija
31/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin kengät ainakin on tosi liukkaat. Kaaduin niiden kanssa kerran pahasti.

Vierailija
32/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no heeeeiiiii, hätä ei ole tämän näköinen. Sinulle ja muille vinkiksi, että lasten koot ulottuvat nroon 39 asti ja ovat 39,95, perus mustat.

Toivottavasti onnistuu!

Terveisin kuomaeleganssia jo ainakin viidettä tai kuudetta talvea.

Vierailija
33/42 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käytössä jo toista talvea Pomarin huopasaappaat. Olen vaikka miten monet talvikengät kokeillut, mutten löytänyt tarpeeksi lämpimiä ja mukavia sitten keksin nämä huopikkaat.

Perinteinen materiaali on lämpimin, lisäksi näissä päivitetyissä versioissa on Gore-Tex -kalvo sekä Grip+ pohjat. Noilla pohjilla on kaatunut vain kerran, kun astuin suoraan sileälle jäälle. Kaupunkiolosuhteisiin siis riittävät.

Noi sopii tänne pk-seudulle, kun yhtenä päivänä on lunta, jäätä ja pakkasta, mutta seuraavana sataa vettä.

Olipa hienoja malleja ja kivoja värejä Pomarilla.

Vierailija
34/42 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on aivan julmetun rumat kengät, en järkyttäisi noilla edes niitä hevosia 🤢😱

Vierailija
35/42 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit saa nyt hintaan 119€, suosittelen!

Vierailija
36/42 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin myös oman eleganssini täydennykseksi Pomarin harmaat huopasaappaat. Nilkkamalliset löytyy ennestään ja olivat kyllä aarre viime talvena.

Vierailija
37/42 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no heeeeiiiii, hätä ei ole tämän näköinen. Sinulle ja muille vinkiksi, että lasten koot ulottuvat nroon 39 asti ja ovat 39,95, perus mustat.

Toivottavasti onnistuu!

Terveisin kuomaeleganssia jo ainakin viidettä tai kuudetta talvea.

Minulta löytyy lasten Kuomat kokoa 40. Omien lasten vanhat, olen käyttänyt nyt itse. Loistavat kotipihakengät!

Vierailija
38/42 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö aikuiset oikeasti Kuomia? En ymmärrä niitä edes lapsilla, susirumat ja ennenkaikkea aivan onnettoman huonot jalalle, ei mitään nilkan tai muunkaan tukea, sellaiset rumat putket.

Vierailija
39/42 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Kuomat jo muutaman vuoden, mutta ei sellaiset lastenkuomat, vaan matalavartiset, joissa on tarranauhat. Pitävät jalat lämpimänä ja minusta ei ole hitusenkaan noloa kulkea Kuomissa.

Vierailija
40/42 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä junttia porukkaa.