Aika turhauttava toi Tinder
Ei oikein osumia tule. Monta kuvaa on ja ihan hyvä kuva on. Mutta en tiedä. En varmaa oo kiinnostavan näköinen sitte. Eipä voi mitään.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tykätä niistä itsensä tasoisista niin tulee mätsejä
Juuri niitä yritän.. mutta en saa macheja heiltäkään. En oikein ymmärrä. Naiset nähneet kuvani ja sanonut että näytän hyvältä ja outoa.
Jos olet mies, älä lannistu.
Itellä ollut Tinder silloin tällöin viimeiset 6 vuotta, ja riippumatta kuvista / tekstistä tulee 1-2 tykkäystä / kuukausi. Ekalla viikolla vähän enemmän ehkä, mutta sen jälkeen on aika hiljaista.
Johtuu siitä että uusi profiili näytetään enemmän, ja sen mukaan kun tulee uusia profiileja, tiput vanhojen profiilien sekaan. Boosteilla saa vähän enemmän näkyvyyttä, ja oletettavasti vähän enemmän tykkäyksiä.
Vauviksella voivottelu sen sijaan toimii aina!
taidat olla mies. naiset saavat satoja matcheja
Olen mies.. niin saavat.. mutta mistä sen naisen löytäis sitte? EI ne naiset kotia kävele.
No ehkä se sitten onnistuu joskus.. Mites muut saatteko osumia?
Noi treffiappit olivat varmaan joskus ihan toimiviakin. Ajat ovat muuttuneet, eli nykyään eivät enää toimi. Tai ehkä olen tullut vanhaksi, joskus yli 10 v sitten löysin sieltä helposti seuraa. Nyt musta on vissiin tullut kranttu, eikä parisuhteen löytämiseen ole niin pakottava tarve. Mielellään kyllä edelleen löytäisin miehen.
Taas näitä "onnistun jo parilla virkkeellä vaikuttamaan ruikuttavalta turhimukselta".
Niin mäki sain joskus osumia nuorempana.. en tiedä miksen nyt kelpaa.. mulla on ikää 36 v ja mies.. ihan hyvät kuvat.. ilmeisesti naiset on muuttunut ja ei kelpaa tavallinen mies enää.
En sitte oikee tiedä mistä naisen löytäis.. No ainaski on työpaikka ja voi sielä käydä ja elää terveenä ja sitä rataa.. kai se siitä sitte joo.
Anna olla, sain jo kaikki.
-komea mies
Bannia loppuillaksi spämmäämisen perusteella, sitäkö taas toivot? Jokaisen itsepuhelukommenttisi ilmoitan asiattomaksi ja kun ylläpito herää ja saa tarpeekseen siitä, että sinun IP-osoitteestasi tulee kymmeniä asiattomia kommentteja, se laittaa sille lopun.
Laita Allu linkki sun kuvaan? Instaan? Faceen?
Vierailija kirjoitti:
Laita Allu linkki sun kuvaan? Instaan? Faceen?
Miksi laittaisin.. mun ulkonäössä ei vain ole mitään vikaa.. Mutta jatkan sitte töitä.. eipä naiset musta näköjään kiinnostu.
Kuka jaksaa jotain tinderejä muutenkaan. Itse en ainakaan menisi.
Itelläkään ei yhtään osumaa. Nainen olen. Olen avoimesti biossa kertonut olevani mielenterveyskuntoutuja. Ei paljon tykkäyksiä satele.
Tosi turhauttavia noi sun valitukset!
Mäkin haluaisin nähdä miltä Allu näyttää, kun on omasta mielestään niin komea ja silti ei kelpaa. Aika mielenkiintoinen yhtälö.
Kannattaa tykätä niistä itsensä tasoisista niin tulee mätsejä