Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soini irtisanoutui Halla-ahon mielipuolisesta vaaliohjelmasta

Vierailija
19.02.2015 |

Tuoreen tiedon mukaan Soini on loputtoman kyllästynyt Halla-ahon kannattajien lähettämään törkypostiin ja on muuttamassa puolueensa vaaliohjelmaa suvaitsevaksi. Erityisesti häntä harmittaa Halla-ahon levittämät perättömät väitteet ja vihaa lietsovat netti-kirjoitukset eri kansanryhmiä kohtaan. Halla-aho on järjestelmällisesti esittänyt valheellisia väittämiä ulkomaalaistaustaisten ihmisten tekemistä rikoksista Suomessa ja hänen harhaiset kannattajansa ovat levittäneet törkeitä valheita ulkomaalaisten saamista sosiaaliavustuksista ja maahanmuuton kustannuksista Suomelle. Muutama syrjäytynyt yksilö levittää noita valheita sosiaalisessa mediassa, mutta valtaväestö tunnistaa ne harhaisiksi valheiksi. OECD.n tutkimusten mukaan Suomi hyötyy valtavasti maahanmuutosta. Tätä tukevat myös kunnissa tehdyt tutkimukset. Ääriliikkeiden, kuten natsi-pellejen viime aikoina tekemät terrori-iskut juutalaisia ja muita vähemmistöjä kohtaan ovat kääntäneet yleisen mielipiteen ahdasmielisyyttä vastaan, sillä heidän rikolliset toimet ja terrori-iskut suvaitsevaisuutta kohtaan saavat meidät tuntemaan vastenmielisyyttä kaikkia ahdasmielisiä ryhmiä kohtaan. Nuivilla ei ole sijaa modernissa, sivistyneessä ja taloudellisesti menestyvässä yhteiskunnassa. Tämän tunnustaa vihdoin myös Soini. Eiköhän meidän suomalaisten perinteisiä arvoja, kuten suvaitsevaisuus ja monikulttuurisuus, puolustavalle Soinille löydy jokin ministerinsalkku.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:47"]

Halla-ahon mollaajien tulisi kertoa tarkemmin, missä kohdin Halla-ahon argumentit ovat pielessä. Mieluiten tilastotiedon kera. H-a itse pyrkii blogissaan aina viittaamaan faktatietoon, mutta vastustajat vain heiluttelevat epämääräisiä natsi- tai rasistikorttejansa.

[/quote]

Vai "Halla-aho viittaa aina faktatietoihin"?

Et ole tainnut lainkaan perehtyä Halla-ahon ajatuksiin!

Et siis muista edes hänen homontappokirjoituksiaankaan:

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

Ei mitään ihan terveen ihmisen kirjoituksia nämä Halla-ahon tuotokset!

Vierailija
22/67 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:04"]

Halla-ahon mollaajien tulisi kertoa tarkemmin, missä kohdin Halla-ahon argumentit ovat pielessä. Mieluiten tilastotiedon kera. H-a itse pyrkii blogissaan aina viittaamaan faktatietoon, mutta vastustajat vain heiluttelevat epämääräisiä natsi- tai rasistikorttejansa.

[/quote]

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

[/quote]

No se on vain yksi hullu maanpetturi-luuseri ja maastamme karkoitettu mamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:04"]

[/quote]

[/quote]

Muistan tapauksen oikein mainiosti. Sitä asiaa reviteltiin mediassa niin paljon ettei sitä voinut olla huomaamatta. Jälleen kannattaa perehtyä itse asianosaisen kommentteihin

Vierailija
24/67 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä Halla-ahon vaaliohjelma? Eihän mies edes osallistu Eduskuntavaaleihin 2015.

Vierailija
25/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys.

Vierailija
26/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:47"]Halla-ahon mollaajien tulisi kertoa tarkemmin, missä kohdin Halla-ahon argumentit ovat pielessä. Mieluiten tilastotiedon kera. H-a itse pyrkii blogissaan aina viittaamaan faktatietoon, mutta vastustajat vain heiluttelevat epämääräisiä natsi- tai rasistikorttejansa.
[/quote]

Halla-Aho itsekkin myöntää että aihetta kuin aihetta kiivaasti vastustava saattaa nähdä ongelmia myös siellä missä niitä ei ole.

En kannata miestä, mutta olen lukenut kaikki scriptan kirjoitukset. Pari aselaki juttua jätin kesken, ei minua kiinnostava aihe.

Vierailija
28/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Halla-Aho on viitannut Afrikan sarven asukkaisiin ihmissaastana. Tuo on tunteellista rasistista vuodatusta, eikä faktoihin perustuvaa.

Vierailija
29/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa nähtävissä, kuinka "hyvää" voimakas maahanmuutto tekeekään.

Vierailija
30/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kopsattu jonkun puolueen sivuilta mutta mistä ja kenen? Lehmätkin lentää ennen kuin Soini jättää Halla-ahon pulaan! Persujen kaikki käytyövoima kumpuaa sovinistisista mashanmuuttovastaisista junteista. Niitä ei Soini saa suututtaa.

Vierailija
31/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaisen bloginpitäjän keinoihin kuuluu mm. omiin kommentteihinsa viittaaminen, usko kaupunki-tarinoihin, tilastojen väärentäminen ja tahallinen väärintulkinta. Mitkään tuo hirviön argumenteista eivät ole missään suhteessa todellisuuteen. Hän on harhainen ja hänet on tuomittu rikoksesta. Kysymys kuuluu, paljonko hän saa Putinilta rahaa? Kaikki hänen teesinsä on luotu hänen omassa pienessä päässään. Pelottavaa on se, että viisi ihmistä uskoo häntä ja jatkavat harhaisen kertomuksen luomista. Breidevik tulee esimerkkinä mieleen. Tuosta hullusta me perussuomalaiset haluamme sanoutua irti.

Vierailija
32/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:06"]

Harhaisen bloginpitäjän keinoihin kuuluu mm. omiin kommentteihinsa viittaaminen, usko kaupunki-tarinoihin, tilastojen väärentäminen ja tahallinen väärintulkinta. Mitkään tuo hirviön argumenteista eivät ole missään suhteessa todellisuuteen. Hän on harhainen ja hänet on tuomittu rikoksesta. Kysymys kuuluu, paljonko hän saa Putinilta rahaa? Kaikki hänen teesinsä on luotu hänen omassa pienessä päässään. Pelottavaa on se, että viisi ihmistä uskoo häntä ja jatkavat harhaisen kertomuksen luomista. Breidevik tulee esimerkkinä mieleen. Tuosta hullusta me perussuomalaiset haluamme sanoutua irti.

[/quote]

Olen persu ja pidän Halla-Ahoa poikkeuksellinen fiksuna kirjoittajana. Kuten moni muukin.

Vierailija
33/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tuoreella tiedolla ei ole linkkiä antaa?

Vierailija
34/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:01"]

[/quote]

Halla-Aho on viitannut Afrikan sarven asukkaisiin ihmissaastana. Tuo on tunteellista rasistista vuodatusta, eikä faktoihin perustuvaa.

[/quote]

Täällä on sitten tarkempi kuvaus mitä H-a kyseisellä ilmaisulla tarkoitti. Joskus kannattaa edes yrittää ymmärtää lukemaansa.

Vierailija
35/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:06"]

Hän on harhainen ja hänet on tuomittu rikoksesta. Kysymys kuuluu, paljonko hän saa Putinilta rahaa?

[/quote]

Sinun lienee syytä katsoa peiliin, jos harhaisen haluat nähdä.

Vierailija
36/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kävi jo ilmi millaisia persujen kaikista fiksuimmat tyypit ovat. Ei kiitos minun maani hallitukseen tuollaisia tyyppejä, ikinä.

Vierailija
37/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulosti joltakin Pohjois-Korean uutistoimiston tuotokselta tai joltakin neuvostoryssäpampun tuomitsevalta puheelta sosialismin kansainvälisiä vihollisia vastaan.

-Mies 29v-

Vierailija
38/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:15"]

Tässä ketjussa kävi jo ilmi millaisia persujen kaikista fiksuimmat tyypit ovat. Ei kiitos minun maani hallitukseen tuollaisia tyyppejä, ikinä.

[/quote]

Se asia ratkaistaan vaaleissa ja vaalien jälkeisissä hallitusneuvotteluissa - ei av-palstalla.

Vierailija
39/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]

Hän puhui tuossa kohtaa yksittäisestä ihmisestä, joka sai tuomion (muistaakseni) pedofiliasta. Jos olen mielestäsi väärässä niin kaivapa se teksti esiin kun kerran itse Halla-ahoa aloit syyttämään. Lopeta vääristely.

Vierailija
40/67 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:15"]

[/quote]

Vihervasurit ovat idioottilaumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan