Voiko enää piilottaa itsensä Facebookin hausta?
Oli aika iso riita yhden henkilön kanssa ja estin hänet FB:ssä. Nyt vaikka en ole kirjautuneena Facebookiin en löydä häntä netin kautta. Olen ennen löytänyt.
Kommentit (23)
Joo mutta löysin hänet aikaisemmin googlettamalla. Nyt en löydä sitäkään kautta vaikka en ole kirjautunut Facebookkiin. Ap
Googlen hausta voi estää, facebookin ei käsittääkseni. Ja et näe estämisen takia tyyppiä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:49"]Googlen hausta voi estää, facebookin ei käsittääkseni. Ja et näe estämisen takia tyyppiä.
[/quote]
Miten tämä onnistuu Googlessa? Facebookissa on erikseen estoasetukset. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:47"]Miksi etsit häntä? [/quote] Lähinnä mietityttää joko oma käytöksensä alkaa hävettää. Ap
[/quote]
Riippuu ihan siitä, mitä SOOPAA olet ihmisille selittänyt...
Toisinsanoen, jos olet MUSTAMAALANNUT minua.
Muutoin hävettää, aivan yhtä paljon, kuin sinuakin...
Sinä itse teit valintasi, elä sen kanssa.
"Eihän se sitten enää kivaa ole, kun molemmat ovat oppineet samat temput".
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:49"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:47"]Miksi etsit häntä? [/quote] Lähinnä mietityttää joko oma käytöksensä alkaa hävettää. Ap [/quote] Miten häpeä liittyisi mitenkään siihen, että olisi poistunut fb:stä? Veikkaampa, että ko henkilöllä on vain parempaa tekemistä, kiirettä you know... Jos olisit eräs, niin ihmettelisin, etkö vieläkään näe omia virheitäsi? Mutta sinähän et tee virheitä, eikö niin? Jännittävä kupla tuokin... [/quote] Näen virheeni mutta en voi asialle mitään. Näin on lopulta parempi kaikille osapuolille. Ap
[/quote]
Niin on. T. Ehkä se jonka poistit. Ei ole ikävä minullakaan, todellakaan. Hyvästi. Lopeta stalkkaus.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:31"]Voi estää. Facebookissa on joku kohta, jonka valitsemalla voi estää sen, ettei facebookin profiili tule esille hakukoneiden eli googlen hakutuloksiin. Minulla on tämä käytössä ja mikäli googlaan nimeni, ei hakutuloksiin tule fb-profiilia.
[/quote]
Varmaan käynyt näin. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:47"]
Miksi etsit häntä?
[/quote]
Tätä itsekin mietin :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:31"]
Oli aika iso riita yhden henkilön kanssa ja estin hänet FB:ssä. Nyt vaikka en ole kirjautuneena Facebookiin en löydä häntä netin kautta. Olen ennen löytänyt.
[/quote]
Mitä sä sitä enää stalkkaat!? Jos välit on poikki, ne on! Tuliko ikävä, voi voi!
[/quote]
Ei todellakaan ole ikävä. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:47"]Miksi etsit häntä? [/quote] Lähinnä mietityttää joko oma käytöksensä alkaa hävettää. Ap
[/quote]
Miten häpeä liittyisi mitenkään siihen, että olisi poistunut fb:stä?
Veikkaampa, että ko henkilöllä on vain parempaa tekemistä, kiirettä you know...
Jos olisit eräs, niin ihmettelisin, etkö vieläkään näe omia virheitäsi? Mutta sinähän et tee virheitä, eikö niin? Jännittävä kupla tuokin...
[/quote]
Näen virheeni mutta en voi asialle mitään. Näin on lopulta parempi kaikille osapuolille. Ap
Minä en löydä omaa fb-profiiliani ollenkaan millään haulla ja enkä ole poistanut profiiliani. Jostain syystä se ei vain näy, en tiedä miten tuo onnistuu, mutta aina on ollut samalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:49"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:47"]Miksi etsit häntä? [/quote] Lähinnä mietityttää joko oma käytöksensä alkaa hävettää. Ap [/quote] Miten häpeä liittyisi mitenkään siihen, että olisi poistunut fb:stä? Veikkaampa, että ko henkilöllä on vain parempaa tekemistä, kiirettä you know... Jos olisit eräs, niin ihmettelisin, etkö vieläkään näe omia virheitäsi? Mutta sinähän et tee virheitä, eikö niin? Jännittävä kupla tuokin... [/quote] Näen virheeni mutta en voi asialle mitään. Näin on lopulta parempi kaikille osapuolille. Ap
[/quote]
Niin on. T. Ehkä se jonka poistit. Ei ole ikävä minullakaan, todellakaan. Hyvästi. Lopeta stalkkaus.
[/quote]
En usko, että se olet sinä. Mutta joo. Jatketaan elämiämme. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:49"]
[/quote]
Riippuu ihan siitä, mitä SOOPAA olet ihmisille selittänyt...
Toisinsanoen, jos olet MUSTAMAALANNUT minua.
Muutoin hävettää, aivan yhtä paljon, kuin sinuakin...
Sinä itse teit valintasi, elä sen kanssa.
"Eihän se sitten enää kivaa ole, kun molemmat ovat oppineet samat temput".
[/quote]
En puhunut sinusta mitään soopaa, enkä ole mustamaalannut. Piti vain hoitaa asia, että se roikkuminen ja epätietoisuus loppuu - puolin ja toisin. Ap
[/quote]
*tirsk* :D
No en näe muidenkaan kun muutkin on tämän estäny. Ap
Eräs henkilö oli minut estänyt/itsensä poistanut kavereistani ja kyllä haulla löysin julkisen profiilinsa.Et voi siis täysin piiloutua.
Voi estää. Facebookissa on joku kohta, jonka valitsemalla voi estää sen, ettei facebookin profiili tule esille hakukoneiden eli googlen hakutuloksiin. Minulla on tämä käytössä ja mikäli googlaan nimeni, ei hakutuloksiin tule fb-profiilia.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:31"]
[/quote]
Mitä sä sitä enää stalkkaat!? Jos välit on poikki, ne on! Tuliko ikävä, voi voi!
[/quote]
Miten häpeä liittyisi mitenkään siihen, että olisi poistunut fb:stä?
Veikkaampa, että ko henkilöllä on vain parempaa tekemistä, kiirettä you know...
Jos olisit eräs, niin ihmettelisin, etkö vieläkään näe omia virheitäsi? Mutta sinähän et tee virheitä, eikö niin? Jännittävä kupla tuokin...
Eikös se mene niin, että kun itse estätä , niin et sitten enää näe tuota ihmistä, eikä se sua, juurkin sen takia, kun olet hänet estänyt :)