Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko takana 800 kcal/päivä

Vierailija
19.02.2015 |

Jännittäö hirveesti, että paljonko paino on pudonnut. Huomenna se selviää! :-)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:58"]Oi, kerro sitten miten kävi. :) Itse "paastoan" kolmena päivänä viikossa (max 500 kaloria) ja neljänä päivänä viikossa syön 1500 kaloria. Tuntuu todella hyvältä ja energiseltä ja kiloja lähtenyt 10 todella kivuttomasti. Ei ne tutkijat näköjään turhaan hehkuta, että paasto (ainakin joillakin ihmisillä) parantaa terveyttä. Varmaan tavoitepainon saavuttamisen jälkeenkin saatan alkaa silloin tällöin parin päivän paastolle. Henkisenä kokemuksenakin paasto on sopii itselleni. [/quote] Kertoisitko, mistä koostuu sun 500 kcal -päivien ruoat? Mitä siis noina päivinä syöt?

[/quote]

Koostan joka paastopäivälle erikseen ruoat sen mukaan mitä mieli tekee. Teen niin, että syön ihan kunnon aamiaisen ja en sitten syö loppupäivänä ollenkaan. Eli seuraavan kerran syön seuraavalla aamiaisella.

Tänään esim. söin aamiaisella lautasellisen puuroa porkkanaraasteella, mustikoilla ja maidolla sekä muutaman pekoniviipaleen.

Nyt alan suunnitella mitäs sitä söisi huomenna aamiaisella, lounaalla ja illallisella. Nam! :)

Vierailija
22/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:54"]Olen itse tuon tehnyt ja arvaa mitä se aiheutti ja mitä se aiheuttaa monella, vaikka lähdettiin asenteella, että kun saan painon nopeesti pois, en aio enää antaa sen mennä ylös.

No menihän se ylös. Tuplaten. Joudut jojoon, mikä aiheuttaa sen, että joka kerta laihdut hitaammin ja hitaammin, mikä saa sinut vielä pahempaan jojoon.

Mut, turhaa minun on mitään sanoa, et kuitenkaan uskoisi. Kun tuohon hölmöyteen on lähtenyt, ei sitä kehenkään usko, vaikka he varoittelevat, koska päässä on se "mä laihdutan nopeesti enkä oo niin tyhmä kun muut, et joutuisin jojoon, vaan laihtumisen jälkeen opettelen oikein syömään."

Nomut parin vuoden päästä sinä olet minä, joka kirjoittaa jollekkin toiselle, ettei se pidemmän päälle onnistu ja toivot, että olisitpa sinä uskonut jotain, että terveellinen ruokavalio + liikunta on se oikea menetelmä ja että jos olisit aloittanut sen silloin pari vuotta sitten, olisit nyt elämäsi kunnossa, etkä yhä ylipainoinen jojoilija.
[/quote]

Voi kuule. Mulla on takana lähes 100 pudotettua kiloa, joten tasan tarkkaan tiedän mihin ryhdyn. Kiitos huolenpidostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se 10 kg n. 3 viikossa on ihan realistinen. Sitten tähtään tahtiin 1/2 kg viikossa.

Vierailija
24/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:00"]Muistelen, että naisille ei ole terveellistä mennä alle 1200 ja miehillä alle 1400 kcal:n. Laihtuminen voi olla hitaampaa kuin tuolla 800:lla, mutta terveellisempää.
[/quote]

Pidemmän päälle ei olekaan, mutta lyhyitä kuureja voi vetää. Monet todella ylipainoiset ovat ihan lääkärin valvonnassa jopa 12 viikkoa samoilla kalorimäärillä.

Vierailija
25/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:00"]

Muistelen, että naisille ei ole terveellistä mennä alle 1200 ja miehillä alle 1400 kcal:n. Laihtuminen voi olla hitaampaa kuin tuolla 800:lla, mutta terveellisempää.

[/quote]

Perustuen mihin (tutkimuksiin)? Itse voin täydestä sydämestä ja omasta kokemuksesta suositella jaksottaista paastoa. Sen terveellisyydestä ja tehosta on jopa näyttöä.

Vierailija
26/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:27"]Riippuu lähtöpainosta. Pääsitkö jo ketoosiin? Jos nutraat pelkillä keitoilla, päiväsaalis on 600kcal, mutta sen päälle saa syödä salaatteja yms. kevyttä korkeintaan tuon 200kcal. [/quote] Oon jo ketoosissa, ainakin voinnista päätellen. Ja en nutraa, vaan ihan ruokaa syön. Kunnon ohjeet mulla on.

[/quote]

No, hyvä ettet laske 600 kilokaloriin. Niin pienillä kalorimäärillä ei saakaan laihduttaa normaaliruualla, koska riittävästi ei tule proteiineja ja suojaravintoaineita. Olen itse nutrannut 10 viikkoa tuolla 600-800:lla.
[/quote]

Siis mä pidän kyllä tosi tarkkaan huolen siitä mitä syön. En syö mitään turhaa, vaan kaikki on tosi ravintopitoista. Protskua syön väh. 50 g päivässä ja huolehdin myös rasvojen saannita. Lisäksi tietysti otan purkista ravintolisiä niin, että vajeita ei pääse syntymään.

Vierailija
27/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainoa laihduttaja, joka ei laske kaloreita. Ei mitään käsitystä, minkä verran kulutin ennen, minkä verran nyt.

Aamupalaksi teetä mukillinen. Lounaaksi omena ja bulgarianjogurttia. Kotiin viideksi. Illalla syön esimerkiksi nuudeleita, porkkanaa, omena, jne. En muuta.

Tuossa joku mainitsi että onko tavoitteena pudottaa nestettä/turvotusta. Kyllä mulla ainakin on. Painan 93 kg, ja aina laihiksen alussa lähtee ekat 2-3 kiloa alle viikossa, just niitä nesteitä. Itselle on tärkeää saada ne ensin pois, koska vatsan alue ei turvota niin pahasti, eikä sormet turpoa.

Aloituspaino oli mulla 93kg, nyt on 88,4 kg ja laihista on 10 päivää takana.  Joka päivä kuntoilua 275 kalorin verran (aiemmin kuntoilin 0 kaloria päivässä).

Vierailija
28/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:27"]Riippuu lähtöpainosta. Pääsitkö jo ketoosiin? Jos nutraat pelkillä keitoilla, päiväsaalis on 600kcal, mutta sen päälle saa syödä salaatteja yms. kevyttä korkeintaan tuon 200kcal. [/quote] Oon jo ketoosissa, ainakin voinnista päätellen. Ja en nutraa, vaan ihan ruokaa syön. Kunnon ohjeet mulla on.

[/quote]

No, hyvä ettet laske 600 kilokaloriin. Niin pienillä kalorimäärillä ei saakaan laihduttaa normaaliruualla, koska riittävästi ei tule proteiineja ja suojaravintoaineita. Olen itse nutrannut 10 viikkoa tuolla 600-800:lla.
[/quote]

Siis mä pidän kyllä tosi tarkkaan huolen siitä mitä syön. En syö mitään turhaa, vaan kaikki on tosi ravintopitoista. Protskua syön väh. 50 g päivässä ja huolehdin myös rasvojen saannita. Lisäksi tietysti otan purkista ravintolisiä niin, että vajeita ei pääse syntymään.
[/quote]

Ap

Vierailija
29/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua teille jotka jaksatte laskea kaloreita. Itsestäni ei tähän ole vaan hermot menisi.

Olen laihduttanut 6 kiloa vuoden alusta kävelemällä ja syömällä lähes samoin kuin aikaisemmin.

Niin ja söin sunnuntaina ja maanantaina 2 laskiaispullaa kunakin päivänä. Niissä taisi olla melko paljon kaloreita. :)

Vierailija
30/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho huh hienoa!

Vierailija
31/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:31"]Nostan hattua teille jotka jaksatte laskea kaloreita. Itsestäni ei tähän ole vaan hermot menisi.

Olen laihduttanut 6 kiloa vuoden alusta kävelemällä ja syömällä lähes samoin kuin aikaisemmin.

Niin ja söin sunnuntaina ja maanantaina 2 laskiaispullaa kunakin päivänä. Niissä taisi olla melko paljon kaloreita. :)
[/quote]

Menee ne mullakin, mutta muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos en laske ja merkkaa on kaksi vaihtoehtoa:

A) Syön liikaa ja lihon
B) Syön jatkuvasti aivan liian vähän

Vierailija
32/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO! Oletpa sinnitellyt vähillä kaloreilla. Minusta ei olisi tuohon. Olen ottanut aika rennosti tän laihiksen, mutta jos haluat helpon paikan miten kalorit lasketaan itse laskematta, vierailehan blogissani:

http://liikkujanilo.blogspot.fi/

Vierailija
33/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 10:17"]Taidan olla ainoa laihduttaja, joka ei laske kaloreita. Ei mitään käsitystä, minkä verran kulutin ennen, minkä verran nyt.

Aamupalaksi teetä mukillinen. Lounaaksi omena ja bulgarianjogurttia. Kotiin viideksi. Illalla syön esimerkiksi nuudeleita, porkkanaa, omena, jne. En muuta.

Tuossa joku mainitsi että onko tavoitteena pudottaa nestettä/turvotusta. Kyllä mulla ainakin on. Painan 93 kg, ja aina laihiksen alussa lähtee ekat 2-3 kiloa alle viikossa, just niitä nesteitä. Itselle on tärkeää saada ne ensin pois, koska vatsan alue ei turvota niin pahasti, eikä sormet turpoa.

Aloituspaino oli mulla 93kg, nyt on 88,4 kg ja laihista on 10 päivää takana.  Joka päivä kuntoilua 275 kalorin verran (aiemmin kuntoilin 0 kaloria päivässä).
[/quote]

Syöt ihan liisn vähän! Ja vaarsllisesti.

Vierailija
34/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:31"]

Nostan hattua teille jotka jaksatte laskea kaloreita. Itsestäni ei tähän ole vaan hermot menisi.

[/quote]

No on sun täytynyt aika paljon muutosta tehdä, kuuden kilon pudotus tammikuun alusta merkitsee sitä että sun kalorivajeen on täytynyt olla yli 500 kcal vuorokaudessa. Jos siis on oikeasti läskiä eikä nesteitä.

Vierailija
35/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, vaje on siis ollut 750 kcal päivässä T: 35.

Vierailija
36/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat ja lisäät kaloreita! Sun kroppa menee parissa viikossa säästöliekille. Tuo pudottama 4 kg ei välttämättä ole rasvaa, vaan nestettä. Sen jälkeen, kun nesteet on pois, meet säästäliekeille ja paino lähtee lihaksista, ei rasvaa. Usko mua, sun täytyy saada väh. 1200 kcl päivässä, että olis terveellistä laihtumista. Terv. Saman virheen tehnyt. Nyt 35 kg kevyempi fitfarmin nettivalmennuksen avulla.

Vierailija
37/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dietin jälkeen lihot tuplaten kaiken takaisin ja parin vuoden päästä olet sairaalassa muiden syömishäiriöisten kanssa, koska et enää syö mitään lihomisen pelossa. Laihduttakaa terveellisesti, älkää noilla sairailla dieteillä.

nimim. ei ole kiva katsoa kun läheinen romahtaa ja pää sekoaa sairaalloisen laihduttamisen tuloksena

Vierailija
38/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:22"]Nyt lopetat ja lisäät kaloreita! Sun kroppa menee parissa viikossa säästöliekille. Tuo pudottama 4 kg ei välttämättä ole rasvaa, vaan nestettä. Sen jälkeen, kun nesteet on pois, meet säästäliekeille ja paino lähtee lihaksista, ei rasvaa. Usko mua, sun täytyy saada väh. 1200 kcl päivässä, että olis terveellistä laihtumista. Terv. Saman virheen tehnyt. Nyt 35 kg kevyempi fitfarmin nettivalmennuksen avulla.
[/quote]

SE on aivan varmasti ppelkkää nestettä! :-D Kannattaa oikeasti tutustua hoitosuosituksiin niille, joiden BMI on yli 35?

Vierailija
39/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin typeriä ihmisiä todella olemassa?

Vierailija
40/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:41"]Onko näin typeriä ihmisiä todella olemassa?
[/quote]

Niin miten typeriä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi