Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko takana 800 kcal/päivä

Vierailija
19.02.2015 |

Jännittäö hirveesti, että paljonko paino on pudonnut. Huomenna se selviää! :-)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Tuo ei ole edes kolmasosaa siitä, mitä kulutan päivässä. :O

Vierailija
2/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:24"]Huhhuh. Tuo ei ole edes kolmasosaa siitä, mitä kulutan päivässä. :O
[/quote]

Joo, pakko oli alkaa näin tiukalle, kun painoindeksi on niin korkea. Pakko saada painoa äkkiä alas, että onnistuu taas liikkuminen jne. Sitten nostan kalorit n. 1500:aan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lähtöpainosta. Pääsitkö jo ketoosiin?

Jos nutraat pelkillä keitoilla, päiväsaalis on 600kcal, mutta sen päälle saa syödä salaatteja yms. kevyttä korkeintaan tuon 200kcal.

Vierailija
4/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mä aloitin laihdutuksen nostamalla kaloreita 2500 kaloriin. Hyvin toimi, läskit lähti, kunto nousi ja sai syödä kunnon ruokaa

Vierailija
5/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kukin tyylillään. Mutta ei inun mielestäni ole mitään järkeä! Josnolet oikeasti niin iso niin voisit syödä todellampaljon enemmän ja laihtuisit silti ja ihan varmasti intosi painon pudotukseen pysyisi paljon pidempään yllä.

Vierailija
6/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit kertomaan

Vierailija
7/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:27"]Riippuu lähtöpainosta. Pääsitkö jo ketoosiin?

Jos nutraat pelkillä keitoilla, päiväsaalis on 600kcal, mutta sen päälle saa syödä salaatteja yms. kevyttä korkeintaan tuon 200kcal.
[/quote]

Oon jo ketoosissa, ainakin voinnista päätellen. Ja en nutraa, vaan ihan ruokaa syön. Kunnon ohjeet mulla on.

Vierailija
8/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:24"]Huhhuh. Tuo ei ole edes kolmasosaa siitä, mitä kulutan päivässä. :O [/quote] Joo, pakko oli alkaa näin tiukalle, kun painoindeksi on niin korkea. Pakko saada painoa äkkiä alas, että onnistuu taas liikkuminen jne. Sitten nostan kalorit n. 1500:aan.

[/quote]

Ei ne tolla laske. Tai laskee mutta tulet sairaaksi

Vierailija
9/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:29"]No, kukin tyylillään. Mutta ei inun mielestäni ole mitään järkeä! Josnolet oikeasti niin iso niin voisit syödä todellampaljon enemmän ja laihtuisit silti ja ihan varmasti intosi painon pudotukseen pysyisi paljon pidempään yllä.
[/quote]

En mä aiemmin ookaan tällaista tehnyt, vaan edennyt hitaammin. Nyt on vaan paino niin vaarallisen ylhäällä, että se on saatav alas nopeasti. Katsohan lihavuuden käypä hoito-suositukset sairalloisen ylipainoisille. ;-)

Vierailija
10/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas päivä 500kcal, ja koska malttamattomana hyppään vaa'alla voin kertoa seuraavaa; pari kiloa nesteitä lähtenyt jo. :) Kirjoitathan Ap tuloksen tänne huomenna. Hyväsinä!

Vierailija
11/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:32"]Täällä kolmas päivä 500kcal, ja koska malttamattomana hyppään vaa'alla voin kertoa seuraavaa; pari kiloa nesteitä lähtenyt jo. :) Kirjoitathan Ap tuloksen tänne huomenna. Hyväsinä!
[/quote]

Ai, te yritättekin päästä nesteistä eroon, mä luulin että rasvasta

Vierailija
12/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:32"]Täällä kolmas päivä 500kcal, ja koska malttamattomana hyppään vaa'alla voin kertoa seuraavaa; pari kiloa nesteitä lähtenyt jo. :) Kirjoitathan Ap tuloksen tänne huomenna. Hyväsinä!
[/quote]

Huh! Sulla on tosi tiukka alotus! Kauanko meinaat tolla jatkaa? Mulla ois tavoitteenaa vetää 2-3 viikkoa tällä tiukalla linjalla ja sit nostaa ylemmäs kalorit. Tavoitteena ois saada 10 kg pois nopsaan. Sit saa tippua hitaammin jatkossa.

Vierailija
13/41 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! Siis olen ollut noilla kaloreilla maanantaista eli neljän päivän saldo on melkein 4 pudotettua kiloa!!! :-D

Vierailija
14/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:24"]Huhhuh. Tuo ei ole edes kolmasosaa siitä, mitä kulutan päivässä. :O [/quote] Joo, pakko oli alkaa näin tiukalle, kun painoindeksi on niin korkea. Pakko saada painoa äkkiä alas, että onnistuu taas liikkuminen jne. Sitten nostan kalorit n. 1500:aan.

[/quote]

Ei ne tolla laske. Tai laskee mutta tulet sairaaksi
[/quote]

Miten tulen tästä sairaaksi?

Vierailija
15/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuon tehnyt ja arvaa mitä se aiheutti ja mitä se aiheuttaa monella, vaikka lähdettiin asenteella, että kun saan painon nopeesti pois, en aio enää antaa sen mennä ylös.

No menihän se ylös. Tuplaten. Joudut jojoon, mikä aiheuttaa sen, että joka kerta laihdut hitaammin ja hitaammin, mikä saa sinut vielä pahempaan jojoon.

Mut, turhaa minun on mitään sanoa, et kuitenkaan uskoisi. Kun tuohon hölmöyteen on lähtenyt, ei sitä kehenkään usko, vaikka he varoittelevat, koska päässä on se "mä laihdutan nopeesti enkä oo niin tyhmä kun muut, et joutuisin jojoon, vaan laihtumisen jälkeen opettelen oikein syömään."

Nomut parin vuoden päästä sinä olet minä, joka kirjoittaa jollekkin toiselle, ettei se pidemmän päälle onnistu ja toivot, että olisitpa sinä uskonut jotain, että terveellinen ruokavalio + liikunta on se oikea menetelmä ja että jos olisit aloittanut sen silloin pari vuotta sitten, olisit nyt elämäsi kunnossa, etkä yhä ylipainoinen jojoilija.

Vierailija
16/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen että laihduttamiseen tarvitset energiaa ja tuolla määrällä saat kroppasi menemään vain säästöliekille eikä painonpudotuksessa tapahdu juurikaan mitään

Vierailija
17/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kerro sitten miten kävi. :) Itse "paastoan" kolmena päivänä viikossa (max 500 kaloria) ja neljänä päivänä viikossa syön 1500 kaloria. Tuntuu todella hyvältä ja energiseltä ja kiloja lähtenyt 10 todella kivuttomasti. Ei ne tutkijat näköjään turhaan hehkuta, että paasto (ainakin joillakin ihmisillä) parantaa terveyttä.

Varmaan tavoitepainon saavuttamisen jälkeenkin saatan alkaa silloin tällöin parin päivän paastolle. Henkisenä kokemuksenakin paasto on sopii itselleni.

Vierailija
18/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että naisille ei ole terveellistä mennä alle 1200 ja miehillä alle 1400 kcal:n. Laihtuminen voi olla hitaampaa kuin tuolla 800:lla, mutta terveellisempää.

Vierailija
19/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:27"]Riippuu lähtöpainosta. Pääsitkö jo ketoosiin? Jos nutraat pelkillä keitoilla, päiväsaalis on 600kcal, mutta sen päälle saa syödä salaatteja yms. kevyttä korkeintaan tuon 200kcal. [/quote] Oon jo ketoosissa, ainakin voinnista päätellen. Ja en nutraa, vaan ihan ruokaa syön. Kunnon ohjeet mulla on.

[/quote]

No, hyvä ettet laske 600 kilokaloriin. Niin pienillä kalorimäärillä ei saakaan laihduttaa normaaliruualla, koska riittävästi ei tule proteiineja ja suojaravintoaineita. Olen itse nutrannut 10 viikkoa tuolla 600-800:lla.

Vierailija
20/41 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:58"]Oi, kerro sitten miten kävi. :) Itse "paastoan" kolmena päivänä viikossa (max 500 kaloria) ja neljänä päivänä viikossa syön 1500 kaloria. Tuntuu todella hyvältä ja energiseltä ja kiloja lähtenyt 10 todella kivuttomasti. Ei ne tutkijat näköjään turhaan hehkuta, että paasto (ainakin joillakin ihmisillä) parantaa terveyttä.

Varmaan tavoitepainon saavuttamisen jälkeenkin saatan alkaa silloin tällöin parin päivän paastolle. Henkisenä kokemuksenakin paasto on sopii itselleni.
[/quote]

Kertoisitko, mistä koostuu sun 500 kcal -päivien ruoat? Mitä siis noina päivinä syöt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän