Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat pääsiäisen kunniaksi pahalla tuulella täällä. Mistä johtunee?

Vierailija
01.04.2024 |

Kovin on hyökkäävää. Voi tietysti olla vain yksi tavallista aktiivisempi yksilö.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa muista päivistä. Olen itse hyvällä tuulella tänäänkin. Onko kaikki sinulla siellä tänään hyvin?

Vierailija
2/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huolehtia omasta kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista sillä se määrittelee elämänlaatuamme hyvin pitkälle elämässä. Ei kannata pitää elämässä mukana ketään joka on ilkeä tai vie voimavaroja liiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eroa muista päivistä. Olen itse hyvällä tuulella tänäänkin. Onko kaikki sinulla siellä tänään hyvin?

On! Olen iloinen lähestyvästä keväästä ja tyytyväinen juodessani juuri aamukahvia. Ap

Vierailija
4/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen palstalla oli joku itkuvirsijoukko ennustamassa huonoja asioita. En nyt lähtisi siihen mukaan, ainakaan suureksi osaksi. Pitää luoda positiivista maailmaa ja päästä asioiden ytimeen. Ajatella että aurinko pääsee esiin pilvestä. Siltä osin kuin se on mahdollista. Aina voi yrittää.

Vierailija
5/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomenna on arki ja pääsee töihin. Tämä vetelehtiminen on hirveää.

Vierailija
6/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen palstalla oli joku itkuvirsijoukko ennustamassa huonoja asioita. En nyt lähtisi siihen mukaan, ainakaan suureksi osaksi. Pitää luoda positiivista maailmaa ja päästä asioiden ytimeen. Ajatella että aurinko pääsee esiin pilvestä. Siltä osin kuin se on mahdollista. Aina voi yrittää.

Hyvä kuulla, ei kannata lähteä kiusaamiseen mukaan, pahan puhumiseen tai ml mihinkään pahaan tai ikävään. Yhdessä saisimme enemmän hyvää aikaiseksi ja voisimme jokainen paremmin.

Vierailija
7/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! Olen iloinen lähestyvästä keväästä ja tyytyväinen juodessani juuri aamukahvia. Ap

Hienoa kuulla, kahvia minäkin tässä juon juuri. Kevät on minunkin mieleeni, tämä valo on nyt erityisesti mieluista, jotenkin raikkaampaa. Vietä kiva pääsiäismaanantai!

Vierailija
8/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joutuu olemaan kotona eikä pääse töihin ärsyttämään työ"kavereita" 

Vierailija
9/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi huomenna on arki ja pääsee töihin. Tämä vetelehtiminen on hirveää.

Sama fiilis ollut joskus ja kai sekin joskus on paikallaan.

Vierailija
10/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei posti kulje(sanomalehteä odotan)    Ja tosi huonot tv ohjelmat, Se tympii.

Vierailija
11/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joutuu olemaan kotona eikä pääse töihin ärsyttämään työ"kavereita" 

No enää tämä päivä. Sun täytyisi keksiä tälle päivälle jotakin kivaa tekemistä itsellesi. 

Vierailija
12/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa ollut olla pääsiäislomalla. Olen saanut ladattua akkuja. Tuntuu jo aika keväiseltä. Seuraavaksi tulee sitten Vappu. 

Vierailija
13/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kuulla, kahvia minäkin tässä juon juuri. Kevät on minunkin mieleeni, tämä valo on nyt erityisesti mieluista, jotenkin raikkaampaa. Vietä kiva pääsiäismaanantai!

Kiitos samoin! Ap

Vierailija
14/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, viettäkäähän kiva pyhäpäivä jokainen. Kaupan työt on siittä kivoja että pyhänäkin saattaa käydä onni ja pääsee töihin. Se on mieluista ja lisänä tulee pieni lisä palkkaan. Täydellistä siis paitsi jos menee pyhien työt sivu suun. 

Vierailija
15/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siitä, että tämän maan hallitukseen on kerätty kaikkein suurimmat tollot mitä koko maasta löytyy.

Vierailija
16/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet monilta loppunut

Vierailija
17/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot riehuu.

Ikkunasta huutaa idiootti. Könkkä telakan ruusu järjestää juhlat. 

Poliisien suojatit!

Kohta on kesä, sitte se huuto kuuluu tietoisella puolella olevan kerrostalon pihalta.

Paskasia naamoja, mutta hilpeetä idiotismia.

Pullonkerääjäpoikien kanssa mettää kiertämään. Voi että mettät onkin porukkaa pullollaan, valtio tekee polut ja ladut. Mut noita helvetin juoppoja se poliisi käy mettistä keräämässä putkaan!

Talon roskasäiliöt penkoo, tiedottaa s-marketin parkkipaikalla "kukaan ei tietäis pienimmistä leivistäskää" no, helvettiäkö niitä roskia nuuskit!

Telakan ruusu järjestää juhlat, tarviiko se kohta poliisin ambulanssin kera parisuhdeneuvontaa antamaan.

Slummin eliitti riehuu! Poliisin suojeluksessa!

Vierailija
18/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopot riehuu.

Ikkunasta huutaa idiootti. Könkkä telakan ruusu järjestää juhlat. 

Poliisien suojatit!

Kohta on kesä, sitte se huuto kuuluu tietoisella puolella olevan kerrostalon pihalta.

Paskasia naamoja, mutta hilpeetä idiotismia.

Pullonkerääjäpoikien kanssa mettää kiertämään. Voi että mettät onkin porukkaa pullollaan, valtio tekee polut ja ladut. Mut noita helvetin juoppoja se poliisi käy mettistä keräämässä putkaan!

Talon roskasäiliöt penkoo, tiedottaa s-marketin parkkipaikalla "kukaan ei tietäis pienimmistä leivistäskää" no, helvettiäkö niitä roskia nuuskit!

Telakan ruusu järjestää juhlat, tarviiko se kohta poliisin ambulanssin kera parisuhdeneuvontaa antamaan.

Slummin eliitti riehuu! Poliisin suojeluksessa!

2

Parhaimmat ajavat parisen tuntia autollansa päästäkseen mettää kiertämään. Iso-Melkutin. Slummin eliitti riehuu. Poliisin suojeluksessa! 

Vierailija
19/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta vielä... Ennen kuin juoppokööri kaatuu sairauksiinsa. Aivohalvaus, syöpä, enkefalooatia, epilepsia... Jouruisivat jo äkkiä lasarettiin paskoissansa hoivattaviksi!

Yhtä niistä jo rollaattorireissuille saatellaan... Menisvät jo kaikki!

Vierailija
20/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille pyhäpäivät on vuoden raskaimpia päiviä. Niihin kun ladataan kovia odotuksia yhdessäolosta ja ilosta ja naurusta ja leppoisasta rentoutumisest. Ja kun itse on yksin ja eristäytynyt muista se koetaan ekstra raskaana.

Jos oppisi ajattelmaan että pääsiäisenä kuten muinakin pyhinä on joku ylimääräinen vapaapäivä niille jotka työssä käyvät ja voivat ne vapaana pitää, ja keskittyä nauttimaan niistä omalla tavallaan ilman mitään täytyy-olla näin ja täytyy-olla-niin paineita. Ei ne kiiltokuvat onnellisista perheistä ja yhdessäolosta useimmiten ole muuta kuin kiiltokuvia.

Perheenjäsenet käy toistensa hermoille kun on oltava liian kauan yhdessä ilam työn ja koulun yms. suomaa  katkoa.

Yksinolijat kuvittelee että toisilla on ihanaa ja hauskaa. Joillakin on jonkin aikaa ja joitain hetkiä, mutta ei se pyhäpäivä muuta sitä arkista elämää siinä alla yhtään mitenkään paremmaksi. Sitä puolisoa pitää sietää ja mukulat pitkästyy ja ruikuttaa ja vaatii. 

Sitä kun yksinolija, hän joka pakosta on yksin, kuvittelee kaikkea sitä kivaa jota muilla muka on, sitä helposti sitten purkaa katkeruuttaan muihin ja netti on mitä oivallisin paikka siihen.

Minä olen ollut joka ikisen pääsiäisen yksin koko aikuisen ikäni, mutta nauti yksinolosta ja siitä erityisestä rauhasta joka juuri näihin pyhiin sisältyy. On niin ihana lähteä lenkille luontoon kuuntlemaan ja katselemaan kevään tuloa. Olla hiljaisessa kodissa ja vain olla.  Ei kiirettä ei paineita mistään suunnasta.  Pääsiäisenä en käy vierailuilla, joulua vietän ystäväpariskunnan kanssa koska se on traditio, ollut jo vuosia mutta pääsisäinen on minulla rauhoittumisen ja hiljaa itsekseni olon aikaa.

Hyvin moni pelkää olla itsekseen. Se on sääli sillä parhaimmillaan se on todella nautinnollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän