Haluatko antaa sydämesi Jeesukselle tänään?
Tiesitkö, että Jeesus Kristus kuoli sinun syntiesi edestä? Hän rakastaa sinua, vaikket rakastaisikaan häntä. Hän haluaa sydämesi. Käänny sisar hyvä synneistäsi ja tee parannus! Haluaako joku esirukousta tai että rukoilen sairaan puolesta?? : )
Kommentit (27)
En anna sydäntäni Jeesukselle. Myin sen jo hyvään hintaan hyvälle ystävälleni Saatanalle. Jeesus olisi vain vienyt sen ilman mitään maksua :C
Mutta Saatanaan voin aina luottaa. :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:29"]
Tiesitkö, että Jeesus Kristus kuoli sinun syntiesi edestä? Hän rakastaa sinua, vaikket rakastaisikaan häntä. Hän haluaa sydämesi. Käänny sisar hyvä synneistäsi ja tee parannus! Haluaako joku esirukousta tai että rukoilen sairaan puolesta?? : )
[/quote]
Haluan, olen halunnut jo yli 20v onnistumatta siinä. Olen nykyään jo alkoholisti, lapsetkin oireilee, vaikka kaikki hoidetaan hyvin, MUTTA!!! Minä olen rukoillut, käynyt kirkossa... mutta olen niin jotenkin paha tai jotain, en ole päässyt uskovaisten joukkoon, Jeesus ei minua vaan huoli. Mitä ten? Jatkan hankalaa elämää vain näin. Saa rukoilla minun ja etenkin lasteni puolesta, mutta mutta... eihän se auta, tiedä jo.
Muistakaa, Jeesus on kaikkialla! :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:29"]
[/quote]
Miten se käytönnässä tapahtuu? Olen aina miettinyt,että varmasti mukavaa jos voi turvata johonkin korkeampaan voimaan,antaa ehkä jotain turvallisuuden tunnetta.Miten uskovaiseksi tullaan? Äläkä sano että rukoilemalla,jotta rukoilemisessa olisi järkeä,pitäisi alunperinkin uskoa,että joku kuulee rukoukset.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:09"]Ap, mitä jos yrittäisit uudelleen sen pilleripurkkisi avaamista. Ota oikein luja ote korkista, josko se nyt aukenisi...
[/quote]
Sairasta tollanen herjaaminen. Sanotko halvaantuneillekin että "mitä jos vaan opettelisit normaaliksi niin yhteiskuntakin siitä hyötyisi"
Häpeäisit
Tää saa alapeulutusta mutta terveiseni niille!! Olette raukkoja jos hyväksytte pilkkaamisen ja herjaamisen uskon takia
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:29"]
[/quote]
Haluan, olen halunnut jo yli 20v onnistumatta siinä. Olen nykyään jo alkoholisti, lapsetkin oireilee, vaikka kaikki hoidetaan hyvin, MUTTA!!! Minä olen rukoillut, käynyt kirkossa... mutta olen niin jotenkin paha tai jotain, en ole päässyt uskovaisten joukkoon, Jeesus ei minua vaan huoli. Mitä ten? Jatkan hankalaa elämää vain näin. Saa rukoilla minun ja etenkin lasteni puolesta, mutta mutta... eihän se auta, tiedä jo.
[/quote]
Hae apua onhelmaasi Jeesuksen kautta vain rohkeasti. Selkeästi sinusta paistaa läpi kuinka rukoilet muttet usko sen auttavan. Et voi huijata. Jos uskot koko sydämestä että Hän auttaa, silloin Hän auttaa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:58"]
Minä olen omasta mielestäni antanut elämäni Jeesukselle. Rukoilin suurin piirtein näin: Jeesus Kristus, haluan tunnustaa sinut henkilökohtaiseksi vapahtajakseni. Haluan että sinä kuljet rinnallani elämäni jokaisena päivänä. Haluan sinun rakkautesi asuttamaan sydämeni. Tästä päivästä eteenpäin olen sinun lapsesi. Rukoilin myös kaiken varalta Jumalaa. En ollut varma pitääkö uskoon tulla Jumalaa vai Jeesusta rukoillen. Olenkohan tehnyt oikein? Ainakin tuntuu jotenkin tosi levolliselta olo :)
[/quote] Olet tehnyt ihan oikein! Mene rauhassa ja palvele Herraasi iloiten. : ) ap