Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko itse "uhriutuja" vai onko mieheni kusipää?

Vierailija
19.02.2015 |

Olemme olleet yhdessä päälle pari vuotta. Nyt puolisen vuotta olemme asuneet yhdessä vuokra-asunnossa ja olen alkanut epäilemään olenko itse vain sairas vai onko mieheni täysin kusipää. Mieheni saa minut itkemään usein. Hän suuttuu ja huutaa minulle heti jos jokin asia ei mene kuten hän haluaisi. Esimerkkinä kuumemittari oli laitettu hänen mielestään väärään paikkaan ja sain kuulla kunniani. Tai kun olin laittanut hänen mielestään astiat väärin astianpesukoneeseen, tai kun jätän häntä häiritsevillä paikoille tavaroitani. Positiivista kuuluu todella vähän, lähinnä koen olevani jonkinlainen ala-arvoinen kasa joka ei ansaitse mitään. Emme käy minun tai hänen ystäviensä kanssa missään koska häntä ei todellakaan kiinnosta pilata iltaansa minun ystävieni kanssa. En saa tavata kaikkia sukulaisia koska hän ei jaksa sitä lässytystä. Oikeastaan aina kun haluan puhua niin pääsääntöisesti lässytän. Minua kutsutaan omassa kodissani itkupilliksi ja uhriutujaksi. Kun minulle tiuskitaan ja huudetaan tiedän että minulle nousee aika nopeasti kyyneleet silmiin, mutta en vaan usko, että kukaan jaksaa kuunnella päivästä toiseen toiselta haukkuja. On todella rankkaa kun en ymmärrä onko tätä normaalissa suhteessa vai pitääkö minun vain jättää tuollainen ihminen? Hänen mielestään on hauska heittää vitsiä minusta, ulkonäöstäni jne ja jos en ymmärrä niin olen kuiva ihminen, huumoritontajuton. Välillä epäilen että olen oikeasti vain herkkä ja tällaista on muillakin mutta onko Se niin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös ei ole normaalia eikä hyväksyttävää. Normaalissa parisuhteessa kummallakin on hyvä olla. Lähde joutuin.

Vierailija
2/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia eikä ok.

Vierailija
4/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdepäs nyt tyttö kävelemään..ei ole normaalia tuo miehen käytös.Suomi on täynnä kunnollisia miehiä..

Vierailija
5/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uhriutuja ja miehesi on kusipää.

Vierailija
6/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Entinen parisuhteeni oli tuollainen, enkä myöskään ensin ollut varma onko se normaalia, kuuluuko minun vain kestää. Lopulta jätin hänet (onneksi!) ja se oli elämäni paras päätös. Nyt olen terveessä suhteessa jossa ei haukuta tai alisteta tai nimitellä.

Vierailija
7/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus päättää, miten päin kuumemittaria pidät. Sinula on oikeus tunteisiisi. Sinulla on oikeus saada arvostusta 

lähde, ennen kuin tuo mies pilaa viimeisetkin itsekunioituksen rippeesi. Rakasta itseäsi niin paljon, että haluat itsellesi hyvän elämän.

Vierailija
8/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä, sinä todella uhriudut, mutta sun POIKAYSTÄVÄ on kamala, ei se sinua rakasta, haluaa alistaa sinut.

Vierailija
9/9 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies reagoi, jos huudat vastaan? Karjaiset heti, että SAATANA, mikä sä kuvittelet olevasi, kun huudat mulle tuollaisesta, nyt TURPA TUKKOON!

Miten tilanteet puretaan sen jälkeen, kun hän on huutanut sinulle? Pyytääkö anteeksi, vai mökötätkö sinä hetken ja sitten olette kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

Oletko kokeillut tuota vastaan huutamista? Kävisikö väkivaltaiseksi, vai yllättisikö ja vetäytyisi?

Jos nyt yhtään mietit järjellä, niin tajuat, ettei miehesi ole terve, ja suhteenne niin muodoin on sairas myös. Hänellä ei ole mitään oikeutta pyrkia määräilemään arkisia asioita - mikä vi...tun ukko ylijumala hän luulee olevansa, määrittää, mitä tavaroita pannaan minnekin, keiden kanssa olet tekemisissä jne.! Ihme, että olet tuohon suostunut, tuskin tuo määräilevyys nyt tyhjästä ilmeni, kun yhteen muutitte...

Minä jättäisin hänet ihan ehdottomasti ja mitä nopeammin, sen parempi. Tuollainen mitätöinti ja komentelu sö itsetuntoasi niin, ettei sinulla ehkä pian ole enää voimia jättää häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä