Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset facebookissa

Vierailija
19.02.2015 |

Onko noloa, jos päivityksistä tykkääjistä on aina vähintään puolet omia sukulaisia? Jos sukunimi on eri, ei varmaan niin haittaa?

Tuntuu hölmöltä, kun oman selfien perässä on kymmenen tykkäystä, joista kuusi "Möttösiä".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noloa jos kukaan ei tykkää, ja kavereistakin 90 % on sukulaisia? Tuntuu vähän hölmöltä kun omien selfieiden perässä ei ole yhtään tykkäystä.

Vierailija
2/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän selfieni tykkääjät olivat äitini, setäni, mummini, veljeni vaimo ja yksi työkaveri. Olenpa hyvin verkostoitunut ja suosittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla ihan sama mitä päivitän, on exäni koko suku tykkäilemässä (eli tyttäreni sukulaisia), ja heitä on paljon! Tuntuu vähän jopa oudolta, kun laitan jonkun lovelove-päivityksen nykyisen mieheni kanssa, on exän äiti, sisko, siskontytär, siskon exä ja exän veljenvaimo tykkäilemässä :D niillä kaikilla ei sentään oo sama sukunimi, mutta muuten tää "Virtasten" suku on vallannut mun faceseinän. Mut onhan se kiva että ollaan hyvissä väleissä :)

Vierailija
4/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mun exän siskon kaksi exää ovat ahkerimmat kommentoijat mun kaikille päivityksille. Sekin on aika outoa. -4

Vierailija
5/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostaa vitusti jotkut fb tykkääjät Ap taitaa olla aika vitun urpo.

Vierailija
6/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:07"]

Kiinostaa vitusti jotkut fb tykkääjät Ap taitaa olla aika vitun urpo.

[/quote] Kuulepas tauno kun siksihän siellä ollaan kun toivotaan että jutut ja kuulumiset kiinnostaisivat jotakuta. Jos ei ketään kiinnosta/kukaan ei näytä lukevan, niin kuka helvetissä sinne viitsii kirjoitella. Kenelle, itselleen?

Vierailija
7/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukulaisista paljastunut jotain uusia puolia Facebookin myötä? Ja pidättekö heitä yhtä kavereina kuin kavereita?

Vierailija
9/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy sukulaisia fb-kavereiksi, heidän kanssaan tulee oltua tekemisissä muutenkin. 

Vierailija
10/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin alkaa myymään sulle tykkäyksiä.

Vierailija
11/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy sukulaisia fb-kavereiksi, heidän kanssaan tulee oltua tekemisissä muutenkin. 

Kylmää! Meillä on ainakin on suvun kesken omat Facebook- ja Whatsapp-ryhmät, joissa jaetaan kuvat sukujuhlista ja vaihdetaan kuulumisia.

Vierailija
12/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rasittavaa, kun tykkäykset ja kommentit pelkästään sukulaisilta (pääasiassa vielä näitä yliuteliaita sukulaistätejä, joita en kuitenkaan kehtaa kavereista poistaa).

Vierailija
13/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ihan päinvastoin. Olisi harmi, jos sukulaiset ei tykkäisi. Suku on paras ja heille mä enemmän tahdon kuulumisiani kertoakin mitä jollekin työkaverille.

Ap. taitaa olla joku 16v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän