Lue keskustelun säännöt.
Miksi miehet haluavat oravanpyörään?
19.02.2015 |
Lapsiperhe-elämään, elatusvastuuseen, puurtamiseen leivän eteen? Miksi miehet haluatte siihen rooliin? Pidän teitä vähän tyhminä...
Kommentit (22)
Siis täh, onko jollain oikeasti vielä oletuksena että nainen on aina joku kotona makaava loinen ja mies tuo perheelle leivän pöytään? :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:16"]
Heh heh. 3 antaa typerän kuvan miehistä, joskin voihan asia tosiaan olla näin. Naiset ja pillu tunnutaan takovan miesten päähän jo varhain elämän tärkeimmiksi asioiksi tai sitten se typerämpi osio ei pääse eläimellistä idioottimaisuuttaan karkuun, joten elämä tavallaan eletään alapään mukaan.
[/quote]
Ja sinä olet biologiastasi vapaa...? :D
[/quote]
Ensinnäkin olen nainen ja se varmaan helpottaa ainakin aivojen käyttöä(?). Ja jos tarkkoja ollaan, kun sattumoisin olen syntynyt "ajattelevaksi" eläimeksi, niin miksi en myöskään käyttäisi etuja mitä minulla on muuhun eläinkuntaan nähden. Olen ainakin siinä mielessä biologiasta vapaa että en ole kiinnostunut hässimisestä enkä ajatellut hankkia lapsiakaan ;)
[/quote]
Mä taas rakastan seksiä enkä halua lapsia ;)
[/quote]
Minä taas rakastan uraani enkä halua lapsia tai seksiä (olen aseksuaali nainen). Kukin tavallaan.