Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukon 60v lounas. Hohhoija!

Vierailija
19.02.2015 |

Pitää sit oikeen mennä LOUNAALLE. En halua edes tietää minne. Voin vaan kuvitella että ravintola on tyyliä Rosso.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko olisivat oppineet, yritä silti ehdottaa pöydän varaamista. Jos eivät ole oppineet, varaa omatoimisesti pöytä sellaisesta paikasta, joka sopii appivanhemille ja teille. Eipähän sitten tarvitse kylällä pyöriä, kun ilmoitat että ylläri pylläri, teitä varten on pöytä varattuna. Ja sinne! Miniän pitää olla joskus vähän viisaampi kuin appivanhempansa. Hymyile.

Vierailija
22/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:29"]

Edellisellä kerralla ehdotin että varaan pöydän että varmasti mahdutaan ja hoidamme laskun. Ei käynyt silloin, tuskin käy nytkään. Taidan syöttää lapselle lounasta niin ei ainakaan nälkäisenä tarvii ravata katuja pitkin kun etsitään ravintolaa. Ap

[/quote]

No jos ehdotat uudelleen ja muistutat edellisestä kerrasta? Tai varaat vaan menemään. Perut sitten jos ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:14"]

No mun anopin 60-vuotispäiviä vietetään Roomassa. Siis ROOMASSA!!! Arvaa vaan, onko meillä varaa lähteä? Miehen palkka ei ole suuri, mä olen hoitovapaalla ja lapsia on neljä. Ärsyttää, kun miehen sisko perheineen jo hehkuttaa matkaa.

[/quote]

eikös protokollaan kuulu että isovanhemmat maksavat lastensa perheet paikalle, kun kerran kutsuvatkin! Käsittämätöntä urpoilua!

[/quote]

No kun eivät ole kutsuneet vaan ilmoittivat viettävänsä anopin syntymäpäivää Roomassa eli eivät halua järjestää mitään juhlia. Miehen sisko vaan keksi, että sinnehän voi muutkin lähteä mukaan. Nyt on menossa miehen sisko perheineen, miehen veli vaimonsa kanssa sekä anopin sisko miehensä kanssa.

Vierailija
24/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:25"]

Hohhoijaa-ilmaisu kertoo jo paljon kirjoittajasta.

[/quote]

Kyllä vain. Olisi voinut lopettaa jo heti tuohon aloitukseen ja jättää tympeän ja ylimielisen hohhoijattelun sikseen. Taitaa appiukko kiusata keisarinnaa tahallaan ;D

Vierailija
25/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:25"]

Hohhoijaa-ilmaisu kertoo jo paljon kirjoittajasta.

[/quote]

Kyllä vain. Olisi voinut lopettaa jo heti tuohon aloitukseen ja jättää tympeän ja ylimielisen hohhoijattelun sikseen. Taitaa appiukko kiusata keisarinnaa tahallaan ;D

[/quote]

Tää tuli itsellekin mieleen. Ystäville on omat kunnolliset pirskeet ja nirppanokkaminiälle arvoisensa. 

Vierailija
26/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Siankorvia koiran kupista.

Vierailija
27/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun anopin 60-vuotispäiviä vietetään Roomassa. Siis ROOMASSA!!! Arvaa vaan, onko meillä varaa lähteä? Miehen palkka ei ole suuri, mä olen hoitovapaalla ja lapsia on neljä. Ärsyttää, kun miehen sisko perheineen jo hehkuttaa matkaa.

[/quote]

eikös protokollaan kuulu että isovanhemmat maksavat lastensa perheet paikalle, kun kerran kutsuvatkin! Käsittämätöntä urpoilua!

[/quote]

No kun eivät ole kutsuneet vaan ilmoittivat viettävänsä anopin syntymäpäivää Roomassa eli eivät halua järjestää mitään juhlia. Miehen sisko vaan keksi, että sinnehän voi muutkin lähteä mukaan. Nyt on menossa miehen sisko perheineen, miehen veli vaimonsa kanssa sekä anopin sisko miehensä kanssa.

[/quote]

No, mitä sä itket? Saa mennä, saa olla menemättä... Aii niin, sä oot kotihoidontuella... tottahan se vituttaa? Ja anoppikin on sulle todella läheinen?

Vierailija
28/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onpa töykeitä tyyppejä. Yleensähän matkoille lähdetään synttäreitä pakoon, mutta nuo sukulaiset vaan änkeävät perään ja tajusin, ettei kutsuttu ole. Näköjään anoppi ja appi eivät halua juhlia, mutta tyhmät sukulaiset eivät tajua sitä. Toivottavasti ovat niin viisaita, että kun muut ovat lentokentällä, he ovatkin menossa jonnekin lappiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme