Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoni ei lähtenyt tänään käyntiin ja tapailemani mies tiesi siitä 99% varmasti, mutta ei ole kysynyt mitään. Onko merkki siitä ettei enää kiinnosta?

Vierailija
25.11.2021 |

Eli olen jonkin aikaa tapaillut miestä joka on kanssani samalla työpaikalla (vähän tyhmää, tiedän). Eilen viimeksi nähtiin ja hän vaikutti ehkä jotenkin passiivisemmalta/väsyneemmältä kuin ennen? Tänään hän oli aamuvuorossa ja itse olin menossa iltavuoroon. Autoni ei käynnistynytkään joten soitin pomolle että myöhästyn töistä enkä ole varma saanko kyytiä. Pomo on kertonut asian kaikkien kuullen joten uskon kyllä että myös tämä tapailemani mies on kuullut asian. Hän on myös varmasti huomannut, että en tullut töihin ajallaan. Hänestä ei ole silti kuulunut mitään eikä ole kysynyt selvisinkö töihin tms. Ylireagoinko vaan, vai olisiko sitä pitänyt kysyä? Tuntuu ettei hän ole enää kiinnostunut, kun ei kiinnosta tuollaistakaan kysyä. Itse kyllä olisin kysynyt jotain jos tietäisin että hänelle olisi käynyt noin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea me naiset mietitään,ei miehet ajattele tolleen. Ehkä se oottaa että kerrot ite. Turha analysoida

Vierailija
2/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ei oo automies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailumiehen pitäisi sinun autoasioissasi olla osallisena? Pystyt varmaan niistä itsekin huolehtimaan.

Vierailija
4/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP = Joko se Sierra antoi periksi?

Vierailija
5/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu äijän ajatuksenjuoksusta. Miehenä sanoisin, että ei kriisin paikka, mutta itse olisin kysellyt jotain...

Vierailija
6/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan olettanut, että sulla on hommat hanskassa, kun et ole pyytänyt häneltä erikseen apua.

Vierailija
7/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis en tietenkään tarkoita että hänen olisi pitänyt tulla salamana korjaamaan autoni tms, vaan että olisi voinut kysyä selvisinkö töihin kun minua ei näkynyt, tai että kuuli tilanteesta tms.

Ap

Vierailija
8/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tehdä kärpäsestä härkästä. 

Vierailija
10/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, jos sillä on ollut muuta ajateltavaa. Ei mun miehen aivot ainakaan toimi niin, että jos se on työmoodissa, niin siinä kesken tajuaisi kysellä mitään kuulumisia. Saattaa kyllä kysyä myöhemmin ja auttaa taatusti jos pyydän. Eli en tuosta lähtisi kiinnostusta mittaamaan tai mieltäni pahoittamaan. Toisaalta meidän suhde onkin erikoisen hyvä ja mistään turhasta ei jaksa tapella.

Vierailija
11/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagointia ilmassa. Ei moni mies tajua. Ajattelee että joku kaveri on sut kuskannu ja that’s it, ehkä myöhemmin kysyy tai oottaa että sä kerrot eikä viitti udella.

Vierailija
12/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap aikuinen????

Vierailija
13/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt auton saamiseksi kuntoon? Vai onko kaikki keskitetty miehen kiinnostumattomuuden pohtimiseen?

Vierailija
14/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aivan tämän päivän aikaisemmalta provolta 🤔 onko tämän aloituksen tavoite 150 kommenttia rikki? Edelliseen riitti 100, että olit tyytyväinen 😁

Vierailija
15/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt auton saamiseksi kuntoon? Vai onko kaikki keskitetty miehen kiinnostumattomuuden pohtimiseen?

Enpä ole tänään kerennyt tehdä asian eteen mitään, kun piti töihinkin päästä. Huomenna sitten.

Ap

Vierailija
16/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu äijän ajatuksenjuoksusta. Miehenä sanoisin, että ei kriisin paikka, mutta itse olisin kysellyt jotain...

....niin minäkin. Ihan jo senkin takia että kuullostellu millon ois seuraavat mahdollisuudet harrastaa seksiä.

Vierailija
17/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset suomen miehet ovatkin. Haluavat, että nainen olisi vahva ja tekisi kaiken itsen.

Vierailija
18/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset suomen miehet ovatkin. Haluavat, että nainen olisi vahva ja tekisi kaiken itsen.

Mielestäni naiset on tätä itse halunneet ihan tasa-arvon vuoksi

Vierailija
19/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi kaiken itse, kuten selviytyisi työpaikalle oma-aloitteisesti.

Vierailija
20/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ap aikuinen????

Ei , vaan tyypillinen Suomalainen (nyt lippu ylös)  nainen, osaa tehdä tyhjästä härkäsen.  Pitää kyllä olla erityisen lahjakas tyhmyydessä, jos lähtee tuollaisen kans. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan