Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoni ei lähtenyt tänään käyntiin ja tapailemani mies tiesi siitä 99% varmasti, mutta ei ole kysynyt mitään. Onko merkki siitä ettei enää kiinnosta?

Vierailija
25.11.2021 |

Eli olen jonkin aikaa tapaillut miestä joka on kanssani samalla työpaikalla (vähän tyhmää, tiedän). Eilen viimeksi nähtiin ja hän vaikutti ehkä jotenkin passiivisemmalta/väsyneemmältä kuin ennen? Tänään hän oli aamuvuorossa ja itse olin menossa iltavuoroon. Autoni ei käynnistynytkään joten soitin pomolle että myöhästyn töistä enkä ole varma saanko kyytiä. Pomo on kertonut asian kaikkien kuullen joten uskon kyllä että myös tämä tapailemani mies on kuullut asian. Hän on myös varmasti huomannut, että en tullut töihin ajallaan. Hänestä ei ole silti kuulunut mitään eikä ole kysynyt selvisinkö töihin tms. Ylireagoinko vaan, vai olisiko sitä pitänyt kysyä? Tuntuu ettei hän ole enää kiinnostunut, kun ei kiinnosta tuollaistakaan kysyä. Itse kyllä olisin kysynyt jotain jos tietäisin että hänelle olisi käynyt noin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin, että sinua mietityttää onko mies enää kiinnostunut, jos hän on muutenkin kokemasi mukaan ollut etäisempi kuin aiemmin. Itsekin olisin varmaan vähän huolissani tuossa tilanteessa. Saattaa kyllä toisaalta olla, että hän ei ole vaan ehtinyt laittaa viestiä.

Vinkiksi antaisin sen, että älä murehdi liikaa ja ota itse hieman etäisyyttä!

Vierailija
42/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vaimo on töissä samassa työpaikassa mutta en minä tiedä milloin sillä alkaa työt tai loppuu.

Tiedän vain tyyliin, että onko ilta vai aamuvuorossa ja vuorojen alkamisajat heittelee miten sattuu.

Eli itsekkään en varmaan osaisi edes ihmetellä jos hän myöhästyy töistä.

Kännykkää ei työaikana kuitenkaan käytetä, että se on kahvihuoneessa työaikana, et vilkaistaan vain tauoilla, että onko tullut mitään tärkeää ja silloin viimeistään voisi saada viestin jos olisi laittanut, että auto rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkähän sinun ja miehen iät ovat? Oletteko jo viidentoista paremmalla puolella?

Henkilöauton ajokortin voi saada alle 18-vuotiaana, mutta ei varmaankaan 15-vuotiaana.

Eihän tässä tarkennettu oliko henkilöauto vaiko mopoauto kyseessä

Mopoautoa ei lasketa autoksi. Se on ns. kevyt nelipyörä.

Vierailija
44/45 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä kirjoittelee ja täytyy myöntää että tuli hieman ylireagoitua. Ei hän ollut kuullutkaan koko asiasta ja innoissaan antoi vinkkejä kun kerroin tilanteesta. Tuleepa aina tyhmä olo kun on mukamas ollut ”ihan varma” toisen ajatuksista :D ja kun joku kysyi, niin vastaan nyt että viidentoista vuoden ikä on ylitetty jo aikoja sitten.

Vierailija
45/45 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi auto ei olisi käynnistynyt. Olisitko lähtenyt sen korjaamaan? Jos et olisi, niin ilmeisesti se tarkoittaa ettet miestä enää rakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan