Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei taida mies ollakaan kiinnostunut

Vierailija
25.11.2021 |

Viimeksi on sunnuntaina nähty ja sen jälkeen siitä ei ole kuulunut mitään. Miten sitä kuvittelinkaan että nyt olisi jotenkin erilaista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde itse pitämään hauskaa ja tapaa ihmisiä. Sieltä se perään joskus vinkuu. Kerroin edelliselle vinkujalle, että olen jo siirtynyt eteenpäin koska hiljenit. Muistaa ehkä seuraavan kanssa panostaa vähän enemmän kommunikaatioon.

Jep, näin tein itsekin. Ei enää muutenkaan tyydyttänyt kyseinen suhde, kun mies näpläsi kännykkää koko ajan. Olkoon vaikka jalkapallotuloksia tms, mutta jos nähdään pari kertaa viikossa, niin silloin keskitytään toisiimme. Mikäli tämä ei käy, niin olen mieluummin yksin. Simple. Uusia miehiä kyllä löytyy.

Vierailija
22/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde itse pitämään hauskaa ja tapaa ihmisiä. Sieltä se perään joskus vinkuu. Kerroin edelliselle vinkujalle, että olen jo siirtynyt eteenpäin koska hiljenit. Muistaa ehkä seuraavan kanssa panostaa vähän enemmän kommunikaatioon.

Jep, näin tein itsekin. Ei enää muutenkaan tyydyttänyt kyseinen suhde, kun mies näpläsi kännykkää koko ajan. Olkoon vaikka jalkapallotuloksia tms, mutta jos nähdään pari kertaa viikossa, niin silloin keskitytään toisiimme. Mikäli tämä ei käy, niin olen mieluummin yksin. Simple. Uusia miehiä kyllä löytyy.

Kuka löytää kuka ei. Hiljaista on ollut viimeiset 6-7 vuotta ja nyt olisi edes jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla