Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taida mies ollakaan kiinnostunut

Vierailija
25.11.2021 |

Viimeksi on sunnuntaina nähty ja sen jälkeen siitä ei ole kuulunut mitään. Miten sitä kuvittelinkaan että nyt olisi jotenkin erilaista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä odotat vaan, että mies ottaa aina yhteyttä? Kyllä se kyrsii, jos yhteydenotot on yksipuolisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen katkera nainen kun ei ole ensi tapaamisen jälkeen ollut miehen elämän keskipiste

Vierailija
4/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Sika kerkes eka.

Vierailija
5/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse yhteyttä? Elämmehän 2000-luvulla.

Vierailija
6/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ottanut itse yhteyttä tähän mieheen? Jos et, niin ota. Yhteydenpito on yhtälailla molempien vastuulla :)

Vierailija
7/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ottanut itse yhteyttä tähän mieheen? Jos et, niin ota. Yhteydenpito on yhtälailla molempien vastuulla :)

No tietysti olen siinähän se justiinsa on että minä olen aina se joka tekee aloitteen hänen suuntaan joten nyt ajattelin olla ottamatta ja mitä siitä seurasi…ei mitään.

Vierailija
8/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tää on toistunut, niin valitset vääriä miehiä.

Ei tuossa sen kummempaa.

Vierailija
9/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko somessa? Laita joku hehkeä kuva itsestäsi tekemässä jotain mukavaa. Ellei mies ole kontakti, missaa kuvan.

Vierailija
10/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen katkera nainen kun ei ole ensi tapaamisen jälkeen ollut miehen elämän keskipiste

En odota olevani keskipiste.

Vierailija
11/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä se viikonloppuna aamuyöstä soittelee.

Vierailija
12/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti olen siinähän se justiinsa on että minä olen aina se joka tekee aloitteen hänen suuntaan joten nyt ajattelin olla ottamatta ja mitä siitä seurasi…ei mitään.

Äitini opetti aikoinaan ettei kannata tehdä mitään kolmea kertaa peräkkäin. Mies luulee tästä, että haluat omia tämän asian kokonaan itsellesi.

Vierailija
13/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde itse pitämään hauskaa ja tapaa ihmisiä. Sieltä se perään joskus vinkuu. Kerroin edelliselle vinkujalle, että olen jo siirtynyt eteenpäin koska hiljenit. Muistaa ehkä seuraavan kanssa panostaa vähän enemmän kommunikaatioon.

Vierailija
14/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se viikonloppuna aamuyöstä soittelee.

No ei soita kun nukkuu silloin. Ei ole bilettäjä eikä yökukkuja.

Vierailija
15/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde itse pitämään hauskaa ja tapaa ihmisiä. Sieltä se perään joskus vinkuu. Kerroin edelliselle vinkujalle, että olen jo siirtynyt eteenpäin koska hiljenit. Muistaa ehkä seuraavan kanssa panostaa vähän enemmän kommunikaatioon.

Miten voi hiljentyä, jos ei ole koskaan ollutkaan se aktiivinen toimija?

Vierailija
16/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikka yhden mitä kuuluu viestin kanssa voi olla niin hankalaa.

Vierailija
17/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kolmanteen, mitä te vastaatte noihin " mitä kuuluu" viesteihin?

Olen vissiin yksinkertainen, mutta on vaikeaa keksiä mitään järkevää kun ei ei kuulu yhtään mitään. Olen siis esimerkiksi kotona ja en tee mitään ihmeempää kuin olen kotona.

Onko oikein tai tylsää jos laittaa ei tässä ihmeempää, mites sulle"?

Ja sitten mies vastaa "ei tässä sen ihmeempää".

Miten tuossa "mitä kuuluu" jutussa pitäisi edetä?

Vierailija
18/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kolmanteen, mitä te vastaatte noihin " mitä kuuluu" viesteihin?

Olen vissiin yksinkertainen, mutta on vaikeaa keksiä mitään järkevää kun ei ei kuulu yhtään mitään. Olen siis esimerkiksi kotona ja en tee mitään ihmeempää kuin olen kotona.

Onko oikein tai tylsää jos laittaa ei tässä ihmeempää, mites sulle"?

Ja sitten mies vastaa "ei tässä sen ihmeempää".

Miten tuossa "mitä kuuluu" jutussa pitäisi edetä?

No kerro pieni valkoinen valhe ja keksi jotain.

Vierailija
19/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kanssasisaret. Jos olette itse olleet se aktiivinen osapuoli joka on ottanyt yhteyttä vaikkapa viimeiset 3-4 kertaa, kannattaa todellakin antaa miehen seuraavaksi tehdä se aloite. Se vastavuoroisuus, näetsen. Jos miehestä ei kuulu mitään viikkoon ta pariinkaan, johan se kertoo aika tyhjentävästi millä tasolla miehen kiinnostus teihin on. Tai sitten mies on toivoton perässävedettävä ja  aloitekyvytön nysvä, ja sellaista kukaan nainen ei muutenkaan tarvitse elämäänsä.

Nainen joka tekee kaikki aloitteet ja lähettää aina sen ekan viestin, muuttuu miehelle itsestäänselvyydeksi ja kynnysmatoksi. Kelpaa seksiin mutta muuten täysin yhdentekevä. Ei kannata huijata itseään ja keksiä tarinoita ja tekosyitä miksi se mies ei nyt ole ottanut yhteyttä. Kiinnostunut ja ihastunut mies ottaa kyllä säännöllisesti yhteyttä koska ei halua menettää naista suurin surminkaan. Jos miehestä ei kuulu mitään, se johtuu siitä ettei miestä kiinnosta jutella tai tehdä mitään muutakaan juuri täman naisen kanssa.

Vierailija
20/22 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuvapillustasi ~(|)~ niin kohta kilisee puhelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi