Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Naiset :)

Vierailija
19.02.2015 |

Pitääkö MIEHESI kalu olla puhdas kun otat siltä suuihin vai voiko olla vähän likainen? Mites hajun suhteen, voiko olla vähän hajua vai pitääkö pestä ennen "poskeenottoa" :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas kiitos.
Etikan tuoksu ei kiihota... :)

Vierailija
2/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas ja puhdas. Eipä se nyt ikinä likainen ole, mutta vastapesty on tuoksuton ja mauton, ei silloin kauheasti sytytä.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökanta asiaan....ei tulis mieleenikään ruveta tunkemaan likaista mulkkua vaimon suuhun! Meillä molemmat pitää huolen puhtaudestaan kun ruvetaan hommiin....ihan spuntaaniseksissä ei aina onnistu mutta silloin ei kyllä yleensä imetä eikä lipitellä pillua vaan mennään suoraan asiaan... M55

Vierailija
4/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:42"]Miehen näkökanta asiaan....ei tulis mieleenikään ruveta tunkemaan likaista mulkkua vaimon suuhun! Meillä molemmat pitää huolen puhtaudestaan kun ruvetaan hommiin....ihan spuntaaniseksissä ei aina onnistu mutta silloin ei kyllä yleensä imetä eikä lipitellä pillua vaan mennään suoraan asiaan... M55
[/quote]

Miksi ei? Onko vaimosi sanonut, että pitää olla vastapesty? Minä taas olen sanonut, että jos ei tuoksu miehelle, en jaksa kauaa imutella. Mieltymyksiä on niin erilaisia.

N31

Vierailija
5/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikakaveri oli erittäin epä-hygieeninen ja sain kammon koko suuseksiin ja seksiin ylipäänsä. Nyt olen tavannut miehen joka pitää hygieeniastaan huolta,mutta silti pelottaa vehkeen ottaminen suuhun. Olen kertonut sille ongelmastani ja onneksi ymmärtää minua. Mutta tiedän että se on miehille tärkeä osa seksiä ja todella haluaisin sitä tarjota. Eli peskää mielummin ne vehkeenne.

Vierailija
6/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haisee pahalta niin en aio laittaa sitä suuhuni

Vierailija
7/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos spontaani suikkarissa penis vähän enemmän tuoksahtaa, niin sitten vaan kovasti sylkeä peliin.... Sitä kun valuttaa terskan yli pitkin kullinvartta, niin ei kauaa kalu tuoksahtele.

Auttaa jopa väkevään roqueforttiin. Ei sitä tartte heti imutta posket lommollaan.

Sylkekää siskot ja vetäkää juustot kyrvän juureen, niin kyllä se siitä. Ja jos käsi alkaa löyhkätä, niin sitä sitten voi hieroa äijän persposkiin. Kyllä se haju sinne hinkkaantuu....

Vierailija
8/11 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:59"]

Pitääkö MIEHESI kalu olla puhdas kun otat siltä suuihin vai voiko olla vähän likainen? Mites hajun suhteen, voiko olla vähän hajua vai pitääkö pestä ennen "poskeenottoa" :)

[/quote]

miksi tuo MIEHESI on kirjoitettu capslockit päällä

Vierailija
9/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vastapesty, niin saa etsiä jonkun muun imemään! yök! 

Vierailija
10/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:42"]Miehen näkökanta asiaan....ei tulis mieleenikään ruveta tunkemaan likaista mulkkua vaimon suuhun! Meillä molemmat pitää huolen puhtaudestaan kun ruvetaan hommiin....ihan spuntaaniseksissä ei aina onnistu mutta silloin ei kyllä yleensä imetä eikä lipitellä pillua vaan mennään suoraan asiaan... M55 [/quote] Miksi ei? Onko vaimosi sanonut, että pitää olla vastapesty? Minä taas olen sanonut, että jos ei tuoksu miehelle, en jaksa kauaa imutella. Mieltymyksiä on niin erilaisia. N31

[/quote]

Ei sen tarvii olla ihan vastapesty vaimon mielestä ainakaan...saa tuoksua miehelle! Enemmänkin häiritsee minua itseäni jos en ole ihan varma hygieniastani. Saattaa ehkä johtua aikaisemmista kokemuksista, esim kerran kun piti nuolla erään naisen pimpsaa mutta en voinut kun se yksinkertaisesti haisi liian vahvasti! Varmaan oli vanhat mällit sisällä tai jotain mutta haju oli liikaa meikäläiselle...

Vierailija
11/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla pesty ja hajuton/kusiton suihin ottaessa, muuten en ota. Spontaanissa seksissä (hyvin harvinaista enää) ei ole niin väliä kunhan on vuorokauden sisällä käynyt suihkussa tai vaikka uimassa. N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän