Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin liikunnasta alkaa nauttimaan?

Vierailija
19.02.2015 |

Te, jotka olette joskus olleet huonokuntoisia tai ylipainoisia ja olette aloittaneet urheilun, niin missä vaiheessa se alkaa tuntumaan hyvältä? Itse en ole ylipainoinen, mutta huonokuntoinen kyllä. Haluaisin kohottaa kuntoa ja myös kiinteytyä, mutta jumppatunnit, juoksulenkit ym. on minulle yhtä tuskaa. Jumapassakin mietin koko ajan että loppuispa jo!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genetiikasta riippuu, miltä rehkiminen tuntuu. Kaikille nyt ei vaan erity niitä mielihyvähormoneja siitä.

Vierailija
2/3 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi masentaa, mutta olen aina liikkunut (nuorempana SM-tasolla oikeassa lajissa, en siis missään kyykässä) ja ollut merkittävästi keskimääräistä paremmassa kunnossa. En ole ikinä nauttinut pelkästään fyysisestä harjoittelusta. Jos mukana ei ole jotain taitokomponenttia, on treenaaminen minulle pakkopullaa. Ehkä sinullekin löytyisi joku laji, jossa kunnonkohotus tulisi sivutuotteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin säännöllisen liikunnan yli neljä vuotta sitten ja olen pudottanut niistä ajoista noin 40 kiloa, mutta en voi sanoa vieläkään nauttivani liikunnasta. Se on vain lakannut tuntumasta vaikealta ja rasittavalta - nykyään isotkin ylämäet menevät ihan kevyesti. Nautintoa koen lähinnä siitä, että pyöräilen johonkin paikkaan jossa en ole ennen käynyt, käyn uudella luontopolulla jne. Tai sitten poljen kuntopyörää ja katselen samalla televisiota. Jos on kiinnostavaa katsottavaa, niin se menee ihan huomaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi