Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Humpsin vanhemmat ovat aika paljon isompia kuin Humps

Vierailija
25.11.2021 |

Hauska ohjelma.

Katsovatko lapsenne Humpsia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole ketään muita Humps-faneja?

Vierailija
2/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmentää Harri-setä. Onko se sukua Humpsin äidille vai isälle? Vai onko Harri vaan joku tuttava-setä, kuitenkin aika eri näköinen kuin muu perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämmentää Harri-setä. Onko se sukua Humpsin äidille vai isälle? Vai onko Harri vaan joku tuttava-setä, kuitenkin aika eri näköinen kuin muu perhe.

Harri-setä on tosi kiva! Mutta senhän täytyy olla Humpsin isän veli, koska muuten se olisi Harri-eno.

Vierailija
4/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää jotain pedo-juttuja? Yäk!

Vierailija
5/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihana Humps! Olin jo unohtanut, oma lapsi on jo kasvanut niin isoksi, ettei ole vuosiin katsonut pikku kakkosta. Oli lapsen yksi lempiohjelmista kun hän oli pieni. Nyyh. Aika kuluu liian nopeaa!

Vierailija
6/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humps on mielestäni turvallinen ja ystävällismielinen lastenohjelma, joka on tehty ihan hyvin. Tosin ääninäyttelijät puhuvat erikoisella nuotilla suomen kielen vastaisesti, aivan kuin heille olisi käsketty se nuotti.

Vierailija
7/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpsin vanhemmat ovat tosiaan aikamoisia mammutteja lapseensa verrattuna. Näyttää tietenkin hauskalta.

Vierailija
8/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämänniminen lastenohjelma oikeasti olemassa? Nimihän tarkoittaa panoja?

Vierailija
9/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämänniminen lastenohjelma oikeasti olemassa? Nimihän tarkoittaa panoja?

Mitä? Siis Humps. Lastenohjelma, muistaakseni alkoi pyöriä joskus 2009. Pörröinen, liila, sympaattinen olento.

Vierailija
10/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Siis Humps. Lastenohjelma, muistaakseni alkoi pyöriä joskus 2009. Pörröinen, liila, sympaattinen olento.

Hump = pano

Vierailija
11/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpseja on tullut nyt Areenaan tosi monta.

Vierailija
12/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan paras ohjelma, ei läheskään yhtä ärsyttävä kuin lastenjutut keskimäärin. Jonkun Kaapon tunnari ("oon nelivuotias, oppimaan innokas") nostatti itsessä murhanhimoisia tunteita. Ja Kaapon loputtoman kärsivällisellä äidillä oli aina sama collegepaita päällä.

Vierailija
13/13 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan paras ohjelma, ei läheskään yhtä ärsyttävä kuin lastenjutut keskimäärin. Jonkun Kaapon tunnari ("oon nelivuotias, oppimaan innokas") nostatti itsessä murhanhimoisia tunteita. Ja Kaapon loputtoman kärsivällisellä äidillä oli aina sama collegepaita päällä.

Uudet Kaapot ovat huonoa suomea ja ne on huonosti tehty. Ne vanhat olivat ihan sympaattisia.