Juotko kahvin maidon kanssa vai ilman?
Minä aina lirautan hieman maitoa kahvin sekaan.
Local Guide
Kommentit (18)
En käytä maitoa vaan kevytkermaa (10 % rasvaa) kahvin kanssa. Ruokajuomana menee kurria.
Juon kahvini naapurin Eskon kanssa.
Maidolla, mieluiten rasvattomalla. Joku sanoi juovansa voilla, minäkin olen joitakin kertoja tehnyt niin kun maitoa ei ole ollut, rasvatontahan se ei ole. Olen juonut myös keltuaisella pari kertaa. Sokeria en yleensä kahviin pane mutta riippuu tilanteesta. Oon juonut myös kanelin ja inkiväärin, kardemummankin kanssa, mutta silloin olen ympännyt mukaan sokerinkin.
Ja maitoa valan kuppiin paljon, mieluiten puolet-puolet.
Emma K. kirjoitti:
Haluaisin erään Emman kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Haluaisin erään Emman kotiini.
Sen Emman kannattaisi ensin käydä hammaslääkärissä korjauttamassa etuhampaiden väliä.
Mummoni yritti opettaa minua juomaan kahvin maidon/kerman kanssa. Kerran hän kaatoi lupaa kysymättä kahviini joko maitoa tai kermaa. Maistoin sitä, mutta se oli niin pahaa, etten pystynyt juomaan. Sen jälkeen sain juoda mummolassakin kahvini mustana.
Nimenomaan maidolla ei mitään kaura-, manteli- tai soijasotkuja minun kuppiini.
Korona sotki mun makuaistin niin että musta kahvi maistuu nykyään kissanpaskauutteelta, joten ainakin toistaiseksi juon kermalla tai punaisella maidolla.
Vierailija kirjoitti:
Korona sotki mun makuaistin niin että musta kahvi maistuu nykyään kissanpaskauutteelta, joten ainakin toistaiseksi juon kermalla tai punaisella maidolla.
Ok, en kysy mistä tiedät miltä kissanpaskauute maistuu.
Yleensä ilman mutta maitokin on tervetullutta seuraa jos hyväksyy kiltin miehen.
Molemmat käy. Riippuu tilanteesta.