Olen 46v mies, ja tahtoisin löytää naisen jonka kanssa perustaa perhe. Kannattaisiko minun katsella naisia n.22-28 ikäluokasta?
Kommentit (60)
2 kympin pintaa katsanto niin alkaa löytymään ehdokkaita perheen perustamiseen
Kattele vaan vanhempia hopeav****ja....
No jos pitkäaikaista suhdetta ei ole aiemmin ollut, niin tod näk peli on pelattu.
Sanoisin, että voit alkaa keskittymään ihan itseesi. Kuten olet tehnyt tähänkin asti.
Katsele 35-40-vuotiaita niin voi olla jotain mahdollisuuksia. Tosin monelle heillekin olet liian vanha. Sperman laatu heikkenee iän myötä ja mahdollisuudet saada terve lapsi laskevat. Mikäli lapsentekoon haluavan naisen löydät niin kannattaa keskustella etukäteen, mitä teette siinä tapauksessa, että 1. Sikiöllä todetaan kehitysvamma ja 2. Jo syntynyt lapsi ei olekaan terve.
Mikäli sinusta ei ole tällaisen lapsen isäksi niin jätä lisääntyminen kokonaan väliin.
Ajatteletko naista kumppanina vai lisääntymisen välineenä? Siitä se varmaan enempi on kiinni.
Nuoren kanssa voin vain ihmetellä, mitä puhuisitte? Voisit olla hänen isänsä. Ihan eri elämänvaihe siis. Oletko ajatellut, että 20 vuoden päästä olet eläkeikäinen pappa - ja puoliso olisi ns. parhaassa iässä oleva keski-ikäinen. Luuletko, että hän vaarin kanssa haluaa olla?
35-45 ikähaarukassa on paljon naisia, jotka ovat valmiita perustamaan perheen. Heidän kanssa sinulla voisi olla jo jotain puhuttavaakin ja voitte vanheta yhdessä.
Kyllä sinuna kattelisin enempi myös kolmikymppisiä ja siitä muutaman vuoden päälle. (Ja lähemmäs neikymppisilläkin naisilla vielä vauvahaaveita, kiireellisellä aikataululla :) Ja ylipäätään mieluummin yli 25, niin on aivotkin jo aikuiset.. Onnea matkaan.
...vaikka taitaa olla ap provo kuitenkin, kun oli rajannut ite nuo kolmekymppisetkin jo ulos...
Katsoa saat ja sen enempää ei tule tapahtumaankaan.
Mä olen kyllästynyt tähän trolliin.
On noita silmät puoli litraa ulkona toljottavia setiä nähty.
9 minuuttia ja rokottamattomat nakataan baareista ulos.
Kannattaa kyllä tosiaan tyytyä vain katselemaan niitä itseäsi nuorempia naisia. Sen sijaan ei kannata turhaan nolata itseään lähestymällä näitä naisia. Naiset ottavat isänsä ikäisen miehen vain jos mies osaa kompensoida iäkkyytensä esim. rahalla (kvg sugar dating).
Sä et enää perusta yhtään mitään, jos et ole miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko naista kumppanina vai lisääntymisen välineenä? Siitä se varmaan enempi on kiinni.
Nuoren kanssa voin vain ihmetellä, mitä puhuisitte? Voisit olla hänen isänsä. Ihan eri elämänvaihe siis. Oletko ajatellut, että 20 vuoden päästä olet eläkeikäinen pappa - ja puoliso olisi ns. parhaassa iässä oleva keski-ikäinen. Luuletko, että hän vaarin kanssa haluaa olla?
35-45 ikähaarukassa on paljon naisia, jotka ovat valmiita perustamaan perheen. Heidän kanssa sinulla voisi olla jo jotain puhuttavaakin ja voitte vanheta yhdessä.
Tuo ajattelu on paras keino olla jatkuvasti onneton:
"Luuletko että se akateemisena haluaa amk-miehen?"
"Luuletko että se salilla käyvänä haluaa sulkapalloilijan?"
"Luuletko että se rikkaaseen perheeseen syntyneenä haluaa tavisperheeseen syntyneen?"
"Luuletko että se sinisilmäisenä haluaa ruskeasilmäisen?"
En minä ainakaan lähde arvailemaan mitä naiset haluavat, koska he osaavat sen sanoa itsekin. Yritän ketä haluan ja sain juuri sen jonka halusinkin. Luulemalla olisin yksin.
Ei kannata. Mutta sellainen 36-50-vuotias toisella tai kolmannella kierroksella oleva yh, joka tuo mukanaan ”meidän, teidän ja heidän lapset” voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Jäisi se ikävä vaipparalli ja yövalvomisetkin väliin, kun alat olla jo isoisän ikäluokkaa.
M-51
Ainahan sitä katsella voi vaikka nuorempia, lisääntyminen heidän kanssaan on sun tapauksessa vaan erittäin epätodennäköistä.