Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, mitä teen miehen kanssa.

Vierailija
19.02.2015 |

En halua erota, haluaisin, että asiat selviäis, mutta miten.

Mies sanoo olevansa masentunut ja väsynyt, mutta ei suostu hakemaan apua. Ja sitten on kiukkunen minulle, välillä lapsillekin. Töissä käy mutta sen lisäksi ei tee oikeen mitään muuta kuin istuu tietokoneella.

Sitten syyttää mua, että kun en saa häntä tekemään iltosten mitään ja en saa häntä aikanaan nukkumaan ja hän on sitten päivät väsynyt. Esim. eilen sanoin, että tehdäänkö niin, että menet suihkuun niin leikataan ne sun hiukset sitten illalla, vastaus: mene ite, minä saan tehä mitä haluan.

Aina kaikkeen on tuollainen murkkumainen vastaus.

Meillä päivät kotona mukavia, mutta alkanut ahdistaa ja väsyttää olla kotona miehen kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toista voi pakottaa hoitoon vaikka missä puhuisi. Jos toinen ei halua edes yrittää mitään, niin tuskin jäisin uppoavaan laivaan. En yksinkertaisesti jaksaisi tuollaista.

Vierailija
2/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:58"]

Meillä vähän vastaavaa. Mies tekee paljon töitä ja illat mieluiten  istuu koneella. Joskus katsotaan telkkaa yhdessä ja tietysti ohjelmaa, jonka hän on valinnut. Kun min ä menen nukkumaan hän jää aina koneelle. Viimeksi ollaan menty yhtäaikaa nukkumaan, kun hän oli kipeä joulukuussa. Lapsille tiuskii välillä ja vaatii kohtuuttomia, tosin osaa myös olla mukava ja tekee asioita ladten kanssa. Seksiä ollut viimeksi uutena vuotena.

Arjen pyöritys minun vastuulla ja käyn myös töissä. Kaikista pahinta on, kun mies käyttää liikaa alkoholia, mutta ei pysty myöntämään ongelmaa ja hakemaan apua. Juo n. 45 annosta viikossa ja siis joka iltaista tissuttelua lasten mentyä nukkumaan.

En enää jaksa, mutta eroaminen olisi tosi monimutkaista omaisuuskuvioidemme takia. 

Petyn joka aamu, kun olenkin vielä elossa ja pakko jatkaa ainakin yksi päivä

[/quote]Voi sinua. Masennut itsekin tuossa suhteessa. Muuta erilleen vaikka et heti eroa ottaisikaa. Paljon helpompaa on yksin vaikka se alkuun pelottaakin, kun vetää tuollaista taakkaa mukanaan. Lapsetkin kärsii tuossa suhteessa ja saisivat paremman kasvuympäristön ja iloisemman äidin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu neuvolassa että mies on saatav hoitoon.Eihän tuollaisen kanssa voi elää!

Vierailija
4/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä miettinytkin, mutta pelottaa miten hän siihen reagoisi. Aina sitä sanoo, että hän ei lähde ongelmiaan mihinkään levittämään ja ei kehtaisi sen jälkeen enään elää.

ap

Vierailija
5/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis mieli vaan lähteä johonkin lasten kanssa, mutta en tiedä minne. Enkä tiedä olisiko siitä enemmän apua vai haittaa herättämään hänet, että oon tosissani. on nykyään niin yksinäinen olo kokoajan. Väittää rakastavansa, väittää välittävänsä siitä miten minä jaksan, mutta käytös on jotain ihan muuta.

ap

Vierailija
6/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän vastaavaa. Mies tekee paljon töitä ja illat mieluiten  istuu koneella. Joskus katsotaan telkkaa yhdessä ja tietysti ohjelmaa, jonka hän on valinnut. Kun min ä menen nukkumaan hän jää aina koneelle. Viimeksi ollaan menty yhtäaikaa nukkumaan, kun hän oli kipeä joulukuussa. Lapsille tiuskii välillä ja vaatii kohtuuttomia, tosin osaa myös olla mukava ja tekee asioita ladten kanssa. Seksiä ollut viimeksi uutena vuotena.

Arjen pyöritys minun vastuulla ja käyn myös töissä. Kaikista pahinta on, kun mies käyttää liikaa alkoholia, mutta ei pysty myöntämään ongelmaa ja hakemaan apua. Juo n. 45 annosta viikossa ja siis joka iltaista tissuttelua lasten mentyä nukkumaan.

En enää jaksa, mutta eroaminen olisi tosi monimutkaista omaisuuskuvioidemme takia. 

Vierailija
7/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvä neuvo. Puhu neuvolassa. Varmasti ensin suuttuu, mutta perustele sillä että sulla ja lapsella/lapsilla ei ole hyvä olla kun olette huolissaan hänestä. Kerro että haluat hänen olevan onnellinen ja tyytyväinen taas elämäänsä.

Sillä kaikkihan ei voi olla hyvin kun käyttäytyy noin. Ehkä hällä on töissä ongelmia joista ei halua sinun kanssa keskustella mutta tarve siihen kuitenkin olisi. Ja nyt se pahaolo purkautuu sitten kiukutteluna kotona.

Vierailija
8/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:58"]Meillä vähän vastaavaa. Mies tekee paljon töitä ja illat mieluiten  istuu koneella. Joskus katsotaan telkkaa yhdessä ja tietysti ohjelmaa, jonka hän on valinnut. Kun min ä menen nukkumaan hän jää aina koneelle. Viimeksi ollaan menty yhtäaikaa nukkumaan, kun hän oli kipeä joulukuussa. Lapsille tiuskii välillä ja vaatii kohtuuttomia, tosin osaa myös olla mukava ja tekee asioita ladten kanssa. Seksiä ollut viimeksi uutena vuotena.

[/quote]

Voi Sinua *lämmin halaus* onneksi olet! Mutta ihan oikeasti, sinun on juteltava jossain. Vaikka neuvolassa. Ihan varmasti kaikki vielä menee hyvin.

Vierailija
9/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös mies välillä tiuskii lapsille. mutta sitten välillä on tosi mukava lapsille ja leikkii heidän kanssa yms. Ei juo alkoholia, onneksi.

Töissä häntä välillä pännii, mutta nyt kuulemma siellä vähän helpottanut.

En tiedä mikä hänen on, enkä jaksais enään miettiäkään. alan olla ihan loppu.

ap

Vierailija
10/10 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ilmoitat miehelle oman päätösksesi: sinä hankit apua, jos mies ei tee sitä itse heti huomenna. Ja toimit sen päätöksen mukaan viimeistään ylihuomenna.

Sehän on miehen oma päätös, jos itse ei tee asialle mitään, vaan siirtää vastuun sinulle.