liuta tyhmiä kysymyksiä
Osaisikohan kukaan kertoa tyhmälle, että olisiko reilun puolen vuoden yrittämisen jälkeen tärpännyt. Tiedän että tyhmää spekuloida täällä, MUTTA mulla on epäsäännöllinen kierto mutta laskin että viime perjantaina mulla olis ollut ovis. Hommailtiin perjantaina, sunnuntaina aamulla ja maanantaina sekä keskiviikkona. Sunnuntaina vihlaisi kovasti mahaan ja maanantaina oli sellaista hassua limaa paperissa kun pyyhin. No nyt on tiistaina vai ehkä eilen alkanut vihlomaan vasemmalle puolelle kohtua/munasarjoja, vihlonut alapäätä, oikea nänni kipeä jos sitä koskee/mies imuttaa :) kylmä ja kuuma ja nenä tukossa.
Voiko näin nopeasti näkyä "oireet"? Ensi viikolla pitäisi alkaa menkat. Minulla on endometrioosi ja toinen munasarja on kasvanut kohtuun kiinni joten pelkään etten raskaudu ja siksi kuulostelen kaikkia oireita heti :(
Kommentit (22)
Kuule, se lima on just sitä ovu limaa, ja sillon sulla on ovulaatio parhsillaan päällä, muut oli ovu kipuja, eli sillon juuri on se vauvan teko aika !! Mullaki. Limat tänää jousuissa ja peitot jeiluu illalla ;)
hyvässä lykyssä sun miehen siittiöt elää sen 3-5 päivää joten voi hyvin olla että ois riittänyt sinun ovulaatioon..
tsemppiä :) !! mulla toka kierto menossa, ja todiaan tänään bongasin limat, ja voi kun nyt tärppäisi :)
Niin ja mietin just että jos se ovis onkin ollut silloin sunnuntaina tai maanantaina kun kierto on toooosi epäsäännöllinen niin sittenhän ois kans ihan hyvät mahikset... :)
Toden näkösesti kun limat löytyy niin on jo kiirus vällyihin;) eli silloinhan on tilanne päällä :) ei muuta ku testailemaan kun menkkoje pitäs alkaa ja kiitos, maistraatissakin vierailimme tänään joten jos kaikki menee hyvin niin , nimi muuttuu reilun viikon päästä ;) <3 <3. Nyt oikeen rutkasti tsemiä meille molemmille :D !!! Pn meinaan tosi hyvät fiilikset tän suhteen :)
Ja muuten semmosia ookaan kun tyhmiä kysymyksiä tän asian suhteen ;)
Toivotaan parasta Suffeli30 että olisi tärpännyt! :) Mulla on ollut samanmoisia oireita kuin sulla, ja myös endometrioosia todettu. Selvä ovisplussa tuli tikulla 11 pvää sitten. Kuukautisten pitäisi alkaa 23.2 (kierto n. 28 pvää). Oireina ollut: munasarjojen tienoilla nippailut, toisen nännin kipua kosketettaessa, poskien kuumotusta, välillä palelua ja väsymystä. Seksihalut on myös kadonneet kokonaan, mikä on mulle poikkeuksellista. Tänään oli voimakasta huimausta aamupäivällä, ja huonoa vointia/oksettavaa oloa ollut sen jälkeen koko päivä. :/ Nelisen päivää pitäis ainakin vielä jännäillä.. Ilmottelehan Suffeli miten käypi.
Tsemppiä sullekin Nallukka88 :) Mietin vaan etten todellakaan voi olla raskaana, kun ei ne oireet noin nopeasti alkaisi ovulaation jälkeen. :( Oon ihan pihalla näistä ovis jutuista ja raskaus asioista kun viimeiset yli kymmenen vuotta käyttänyt ehkäisyrengasta. En todellakaan sen aikana ole mitään ovulaatioita huomannut... Pelkäänpä pahoin ettei minua ole "siunattu" saamaan lapsia. Masentaa ja on pahamieli.
Nyt on muutaman päivän ajan välillä vihlaissut jonnekin tuonne kohdun alueelle. Ei jatkuvaa kipua, mutta satunnaisia outoja tuntemuksia. Tissitkään ei ole kipeät. Tai tuo toinen nänni on, mutta vain jos sitä koskettaa kunnolla. Todella, todella väsynyt olen, tekis mieli nukkua kokoajan ja lämmöt pysytellyt ylhäällä (normaalisti 35.8-36.2, nyt 36.6-36.7) voipi olla että tekee lenssua... Ensi viikolla pitäis alkaa ke-pe menkat, nekin tulee aina miten lystää niin en voi tarkaksi laskea mitään ovulaatio aikoja.
Olipa positiivinen teksti :) Harmittaa vaan kun ei me miehen kanssa varsinaisesti yritetä, mutta ei maailma kaatuisi jos raskautuisin. Olen ensi kuussa menossa tosissaan terveyskeskus lekurille joka sanoi kesällä kun Nuvaringin lopetin, että jos puoleen vuoteen ei kuulu mitään niin lähettävät tarkempiin tutkimuksiin. Aion liioitella sille nyt että ollaan jyystetty kuin kanit ovulaation aikoihin eikä mitään tapahdu :D
Mieskin jo sanoi että ihme ettei mitään ole vielä kuulunut vaikka ollaan niin huolettomasti pistelty jo jonkin aikaa menemään. Eniten tässä pahalta tuntuu se, että hänellä on lapsi ja minä en koskaan välttämättä saa omaa. Ja että täytän jo 31 kesällä niin kiire tässä alkaa jo tulla...
Niin ja vilunväreitä mullakin ja välillä tosi kuuma. Tänään haistelin omituisia asioita kotona, mutta taidan taas vaihteeksi kuvitella nämä oireet...
Ei menetetä Suffeli toivoa. :) Ette ole vielä kauaakaan yrittäneet raskautta (vaikka se voi siltä tuntua), ja endometrioosi ei ole välttämättä este raskaudelle. Toki se voi hidastaa asiaa. Useat naiset ovat saaneet lapsia endosta huolimatta. Ja jos ei luomusti onnistu raskautumaan, onhan olemassa hyviä hoitoja.
Olen monessa kierrossa kuvitellut raskausoireita. Ei jaksa oikein uskoa et ois nyt raskaana, vaikka jotkut oireet ovat erilaisia kuin muissa kierroissa. Mieli tekee herkästi tepposia kun toivoo oikein kovasti jotain asiaa.
Käytin eka kerran tässä kierrossa ovulaatiotestiä, ja suosittelen myös sitä kokeilemaan. Ovis olikin hieman eriaikaan kuin luulin, mulla kun on myös kierto hieman epäsäännöllinen.
Mullakaan ei ole tissit muuten kipeät kuin tuo oikea nänni kosketettaessa ja toisesta rinnasta pieni alue rinnan alaosasta. Tavallisesti ennen menkkoja rinnat on olleet kokonaan aristavat.
[quote author="Suffeli30" time="20.02.2015 klo 12:26"]
Tsemppiä sullekin Nallukka88 :) Mietin vaan etten todellakaan voi olla raskaana, kun ei ne oireet noin nopeasti alkaisi ovulaation jälkeen. :( Oon ihan pihalla näistä ovis jutuista ja raskaus asioista kun viimeiset yli kymmenen vuotta käyttänyt ehkäisyrengasta. En todellakaan sen aikana ole mitään ovulaatioita huomannut... Pelkäänpä pahoin ettei minua ole "siunattu" saamaan lapsia. Masentaa ja on pahamieli.
Nyt on muutaman päivän ajan välillä vihlaissut jonnekin tuonne kohdun alueelle. Ei jatkuvaa kipua, mutta satunnaisia outoja tuntemuksia. Tissitkään ei ole kipeät. Tai tuo toinen nänni on, mutta vain jos sitä koskettaa kunnolla. Todella, todella väsynyt olen, tekis mieli nukkua kokoajan ja lämmöt pysytellyt ylhäällä (normaalisti 35.8-36.2, nyt 36.6-36.7) voipi olla että tekee lenssua... Ensi viikolla pitäis alkaa ke-pe menkat, nekin tulee aina miten lystää niin en voi tarkaksi laskea mitään ovulaatio aikoja.
Olipa positiivinen teksti :) Harmittaa vaan kun ei me miehen kanssa varsinaisesti yritetä, mutta ei maailma kaatuisi jos raskautuisin. Olen ensi kuussa menossa tosissaan terveyskeskus lekurille joka sanoi kesällä kun Nuvaringin lopetin, että jos puoleen vuoteen ei kuulu mitään niin lähettävät tarkempiin tutkimuksiin. Aion liioitella sille nyt että ollaan jyystetty kuin kanit ovulaation aikoihin eikä mitään tapahdu :D
Mieskin jo sanoi että ihme ettei mitään ole vielä kuulunut vaikka ollaan niin huolettomasti pistelty jo jonkin aikaa menemään. Eniten tässä pahalta tuntuu se, että hänellä on lapsi ja minä en koskaan välttämättä saa omaa. Ja että täytän jo 31 kesällä niin kiire tässä alkaa jo tulla...
[/quote]mun mies ihmettelee samaa , ja vasta oinen yritys >:( ja lääkärille jo patistamassa jos ei nyt tärppää, kun miesten logiikan mukaan niin monta kertaa jo yritetty ( siis taroittaa seksi kertoja :') !!! )
ei tajua että että niitä yritys kertoja on tasan kaksi kun se hedelmöittyminen on vain sen yhden päivän,,,miehet.... ^^'
Niin ne ei taida oikein tajuta aina asioita ja sitä ettei se niin yksinkertaista ole :D
Tänään on tuntunut menkkamaisia tuntemuksia ja eilen, luultavasti kuvittelen, paineen tunnetta jossain tuolla alakerrassa. Vielä pitäis viikon verran malttaa odottaa vai jokohan voisi tehdä testin? Onko totta että ne ovistestit näyttää myös raskauden ja herkemmin?
jep miehet ...voi voi ^^'
ite olen testannu innoissani viikkoakin aiemmin kuin menkat alkaa kun voi tulla se haamu :)
myös ovs tikkua kokeilin ja siiihen tuliu haalea viiva, en ollut raskaana kuitenkaan, ja sitten joku viisaampi sanoi että ne voi näyttää haaleaa koko kieron ajan :/niin ei kannataa tuhlata rahoja siihen tarkoitukseen, vaan huusin huuto.netistä herkkejä testejä (10/mol) kun normisti ne on 20-25/mol), joten siitä järkeilin että vois tulla hyvinkin se haamu viikkoa enne jo :)...vaikka menkkoihin on vain se 2 viikkoa, niin se aika on tooodela turhauttavan pitkä....
ai niin niihin testeihin :') , niin oli siellä 50senttiä hinta per testi, liuska testejä siis, ihan samoja kuin kaupasta saa, ja varmaankin ihan luotettavia, ostin heti 6kpl niin voi testailla vähän enempikin, kun kuitenkin innoissssnai testailen , eikä ollut mikään iso satsaus, haamun metsästyksessä ;)
Minä ostin Prismasta kaksi niitä liuskatestiä.. Tekis mieli jo tehdä mutta tuskin näkyy vielä. Mitään menkkakramppeja ei oo vielä kun yleensä alkaa ihan ihmeellisellä ruskeanpunaisella vuodolla :O sitä kestää pari päivää ja sit vuotaa kun seula. Ja sitten vasta tulee ne kivut. Tässä kuussa ei oo ees tissit olleet kipeet.
En mä jaksa uskoo että olisin raskaana. Hassuja tuntemuksia välillä tuntuu tuolla kohdussa mutta en usko että oon. Tiiän että petyn taas.. Ja nyt vielä enemmän kun olen muka tuntenut kaikkee. Tänään meinasin oksentaa päivällä töissä kun olin käynyt syömässä.
Teettekö testit aina siitä aamuvirtsasta?
Masentaa.
Jos en oo raskaana niin sitten on pakko käydä lekurissa kysymässä että mikä on kun vihloo ja polttelee noin... Ja lämmöt ylhäällä...
juu, ammu pissasta aina teen, se on kuulemma paras siihen.
en itsekään haluis turhaan tsempata iteeni, kun kuitenkin sitten tulee uusi pettymys..ja on videlä 2 viikkoa menkkoihin...
Juu. Negatiivinen tuli... En tiedä teinkö liian aikaisin mutta nega. Taidanpa haudata haaveet omista lapsista ja blogata nämä kaikki sivut niin ei tuu haaveiltua ja mietittyä kaikkia oireita.
Jomotukset ja nippailut kuuluu loppu kiertoo ja nippailut+ limat tapahtuu ennen ovista. Hormonaalisen ehkäisyn kanssa ei ole ovulaatiota :) Tsemppiä teille kaikille lapsenteko kestää aikansa.
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
Ennen ei ole noita tuntemuksia ollut niin sillähän tässä jo innostuin. En tiedä oliko tuo nyt merkki siitä, että mun kroppa olisi jotenkin "puhdas hormonaalisesta ehkäisystä"... Just siksi kun nuo oli täysin uusia oloja... Lopetin kuitenkin Nuvaringin jo viime kesäkuussa. No mutta onneks on se lääkäri aika kahden viikon päästä. Ehkäpä ne osaa siellä suoraan sanoa että olen endon takia maho.
Voi ei, eikö kukaan tahdo olla henkisenä tukena? :( en kaipaa tyhjentäviä ja oikeita vastauksia... Mutta olen niin yksin tämän tilanteen kanssa kun kavereilla ei ole lapsia eikä ne halua...