liuta tyhmiä kysymyksiä
Osaisikohan kukaan kertoa tyhmälle, että olisiko reilun puolen vuoden yrittämisen jälkeen tärpännyt. Tiedän että tyhmää spekuloida täällä, MUTTA mulla on epäsäännöllinen kierto mutta laskin että viime perjantaina mulla olis ollut ovis. Hommailtiin perjantaina, sunnuntaina aamulla ja maanantaina sekä keskiviikkona. Sunnuntaina vihlaisi kovasti mahaan ja maanantaina oli sellaista hassua limaa paperissa kun pyyhin. No nyt on tiistaina vai ehkä eilen alkanut vihlomaan vasemmalle puolelle kohtua/munasarjoja, vihlonut alapäätä, oikea nänni kipeä jos sitä koskee/mies imuttaa :) kylmä ja kuuma ja nenä tukossa.
Voiko näin nopeasti näkyä "oireet"? Ensi viikolla pitäisi alkaa menkat. Minulla on endometrioosi ja toinen munasarja on kasvanut kohtuun kiinni joten pelkään etten raskaudu ja siksi kuulostelen kaikkia oireita heti :(
Kommentit (22)
Nyt mulla tulee tuollaista vaalean keltaista valkovuotoa tms.tuolta :O mikähän hitto mulla on?
Juu sama, ei ole tällaisisa oiteita ollut, en todelakaan ole huomannut, sen vertan erilaosoa, mut rlslla kierrolla oli kuviteltuja.. Jospa nyt vohdoin..