Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jassoo, selvisi että fuckbuddy onkin varattu

Vierailija
19.02.2015 |

Pari kertaa kerettiin tavata, ja nyt sain kaverin kautta selville että hän onkin varattu. Ei helvetti sentään, mitähän sitä nyt tekisi. Lähetänkö hänelle äkäisen viestin/soitanko vai ilmiannanko hänen vaimolleen vai mitä te tekisitte tilanteessani? Mielestäni kumppanilla on oikeus tietää toisen pettämisestä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:23"]

No mitä menetät jos kerrot vaimolle? Naisten pitäisi olla solidaarisia toisilleen. Haluaisitko itse tietää mitä aviomiehesi puuhaa selän takana? Useimmat vaimot haluaisivat. Ei petturimiestä tarvitse suojella.

[/quote]

Hengen?

Vierailija
22/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pelkkä fuckbuddy, vai mitä?. Ei sun tarvitse puuttua sen ja varsinkaan sen vaimon (jota et edes tunne) elämään. Jos moraalisi ei salli osallistua pettämiseen, niin poistut vaan tyylikkäästi takavasemmalle, etkä menetä mitään. Uusia fuckbuddyja tulee, sinkkuja sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jessus mitä lorttoja täällä.... totta H*lv*tissä kerrot vaimolle!

Vierailija
24/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:23"]

No mitä menetät jos kerrot vaimolle? Naisten pitäisi olla solidaarisia toisilleen. Haluaisitko itse tietää mitä aviomiehesi puuhaa selän takana? Useimmat vaimot haluaisivat. Ei petturimiestä tarvitse suojella.

[/quote]

Hengen?

[/quote]

Niinpä. Ei kannata sotkeutua puoli/täysin tuntemattomien ihmisten elämään. Ei sinulla ole mitään velvollisuuksia vaimoa kohtaan.

Vierailija
25/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:23"]

[/quote]

Hengen?
[/quote]

Mieshän kusetti sua yhtä lailla. Joten tuskin!

Vierailija
26/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kerro... se vaimohan saatan olla minä, ja olisin ikuisesti kiitollinen, jos mieheni pettäminen paljastetaan minulle. Ainiin ja mieheni ei ole murhaaja eikä ollenkaan väkivaltainen, vaikka valehdella saattaa joskus ja nuoruudessaan oli pelimies...

Vierailija
27/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä paneen?

Vierailija
28/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/34 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä saa lukea näitä juttuja ja sitten itse olen ollut sinkkuna viimeiset 3vuotta. Miksi ette voi valita kunnollisia miehiä, itse en ainakaan pettäisi ketään koskaan.

Vierailija
32/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus pientä kisaakin muutamien kaverien kanssa siitä kuka saa parhaiten vierasta pimpsaa. Kaikki oltiin varattuja. Ilmoituksia oli niin suomi24ssa, iskurissa + feikkiprofiilit facessa. Ihan hyvin sai kun vaan haki. KUKAAN ei edes koskaan kyseenalaistanut henkilöllisyyttä!

Parannuksen tehneenä voin antaa muutaman vinkin. Jotain on vialla jos kaveri:

-ei suostu treffaamaan yleisellä paikalla.

-Omistaa pre paidin.

-Ei useinmiten vastaa puhelimeen iltaisin, se on kiinni tai kieltää soittamasta.

Rekisteritunnus ylös ja tekstari 16400. Siitä voi aloittaa..

Vierailija
33/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en kertoisi. Se ei ole sinun asiasi. Kannattaa kuitenkin ilmaista miehelle, mitä mieltä olet hänen selkärangattomasta touhustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme