Mä olen todella masentunut
Kommentit (40)
Jääkiekkoa katot niin toiki ongelma poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut käydä juttelemassa ammatti-auttajalle? Tai soitto päivystykseen?
Kyllä mä käyn juttelemassa ammattiauttajan kanssa.
Elämässä tilanteet vaihtuvat. Paha mielikin menee ohi aikanaan, kun jaksaa uskoa että tulee toisenlaistakin.
Et ole yksin. Mekin ollaan melkein aina täällä. Sun kanssa, yhdessä, vaikka kaukana.
Ihmetellen elämää ja välillä mennään eteenpäin hampaita kiristellen.
Rahattomuus ja työttömyys on yleisin aiheuttaja.
Se, ettei näe toivoa sille, että elämä muuttuisi paremmaksi. Ei ulospääsyä huonosta elämästä. Ne joilla kaikki hyvin, ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei näe toivoa sille, että elämä muuttuisi paremmaksi. Ei ulospääsyä huonosta elämästä. Ne joilla kaikki hyvin, ei ymmärrä.
Ei välttämättä ymmärräkään. Mutta jokaisella on omat murheensa kannettavana. Veikkaan, että moni esimerkiksi ajattelee minulla menevän tosi hyvin; olen hyvässä työssä, asun kivasti, mulla on kaksi kivaa koiraa ja kaksi mukavaa lasta. Tosiasiassa taistelen perheen ainoana elättäjänä jatkuvasti rahojen riittävyyden kanssa ja stressaan siitä, ja lasken euroja samaan tapaan kuin ennen vakituisen työn saamista. Terveys reistailee eikä kivutonta päivää ole ollut vuosiin, vaivani ovat "ei-hoidettavia". Lapsillani on pahoja vaikeuksia elämässään, ja kannan heistä jatkuvaa huolta. Lisäksi kannan syyllisyyttä eräistä tapahtuneista asioista niin, että pääni sisällä on helvetti valloillaan.
Monella toki menee vielä huonommin kuin mulla. Meille on annettu vain tämä yksi elämä, ja siitä pitää tavalla tai toisella suoriutua.
Aamulla herätessäni olo oli vähän heikko. Nyt kahvit juotu ja yksi leipä syöty. Rallia tässä katselen ja olo on ihan ok. Ulkonakin kaunis ilma. Kohta vois käydä vähän ulkona ottamassa aurinkoa. Elämä on ihanaa.
Kesä jo ovella älä vielä luovuta.
On nuoria, joilla ei ole välittäviä vanhempia ja elämä on rikollisuutta ja hyväksikäytön kohteena olemista. Ja joku kehtaa valittaa pienistä terveys- ja rahahuolista.
Vierailija kirjoitti:
On nuoria, joilla ei ole välittäviä vanhempia ja elämä on rikollisuutta ja hyväksikäytön kohteena olemista. Ja joku kehtaa valittaa pienistä terveys- ja rahahuolista.
Meillä on huutava pula aikuisista. He istuu aamusta iltaa marisemassa miten väärältä kaikki tuntuu ja luulee olevansa jotenkin mielenkiintoinen ja kuvittelee saavansa jatkuvalla marinallaan myötätuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on huutava pula aikuisista. He istuu aamusta iltaa marisemassa miten väärältä kaikki tuntuu ja luulee olevansa jotenkin mielenkiintoinen ja kuvittelee saavansa jatkuvalla marinallaan myötätuntoa.
Marttyyrius on narsismin piirre. Se on selviytymisen keino hauraan minuuden ja heikon itsetunnon kanssa.
Ota kunnolla viinaa..auttaa masennukseenkin..
Vierailija kirjoitti:
Ruutu käteen taaperolle ja voikin keskittyä taas tärkeimpään, listaamaan somessa missä kaikessa muut ovat epäonnistuneet.
Elämää ei voi pidentää, mutta sitä voi aina lyhentää.
Hyvä. Masennuksesta pois pakeneminen on päättynyt. Masennus on ottanut sinut kiinni. Nyt, antaudu masennukselle.
En vitsaile vaan luin jostain että antautuminen on oiva vastalääke masennukselle kun ei enää jaksa juosta pakoon.
Oletko ajatellut käydä juttelemassa ammatti-auttajalle? Tai soitto päivystykseen?