Mitä odotatte tältä päivältä?
Kommentit (12)
Ensimmäiset kitinät pomolta.
Viimeaikoina ollut aika kiukkuinen. Eläkevuodet lähestyy ja kaikki töissä saadaan kaikkki moitit kun mitään ei osata tehdä. Alkaa näkymään jo käyttäytyminen asiakkaiden edessä. Noloa..
Että trollit ja kaikki muut ikävät haukkujat poistuu tältä palstalta niin että täällä olisi ihan vaan oikeaa keskustelua ilman jatkuvaa aggressivistä haukkumista.
Hauskaa työpäivää 😃 Vähän sateiselta näyttää kyllä 💧
Rahapäivä joten asioilla käyn ja saan vihdoin ostettua kaapit täyteen ruokaa. Illalla miehen kanssa juodaan. Ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Että trollit ja kaikki muut ikävät haukkujat poistuu tältä palstalta niin että täällä olisi ihan vaan oikeaa keskustelua ilman jatkuvaa aggressivistä haukkumista.
Trollit ovat pienimunaisia inceleitä, joilla ei ole oikeita töitä.
Sitä minä vaan mietin, että on teillä hyvät työnantajat, kun maksavat palkkaa siitä, että olette Vauva-palstalla🤔..
Sitä, että pääsen takaisin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä vaan mietin, että on teillä hyvät työnantajat, kun maksavat palkkaa siitä, että olette Vauva-palstalla🤔..
Mitäpä nää Sanoman ja Seiskan toimittajat muutakaan. Juttuaiheita kyyläävät ja poistelevat sitten kun paljastuvat olevansa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun työt alkaa vasta 10.45 :D
Tai tänään jo 9.00, ku on leikkitöitä.
Että tää lentsu helpottaisi ja pääsisi taas normaaliin arkeen kiinni. Tämä sairastaminen jo tympii.
Että saisin työpaikan vihdoinkin. Vetuttaa makoilla kotona ja lukea hylky sähköposteja
Tarttis yks mallinnus hakata valmix! Odotan onnistumista, päähän sattuu 🙂