Keksikääpä joku helppo ja maukas päiväruoka?
Kommentit (8)
Kermainen kala-äyriäispata on meillä tänään lounaana.
Veit sanat suustani.. Haluisin tehdä mac&cheeseä, mutta en tiedä mitä lisukkeeksi siihen (salaatin lisäksi). Ehdotuksia? Jauhelihakastiketta ja nakkeja on vedetty ton kanssa jo liian monta kertaa...
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:41"]Vinkki: lataa kotikokin sovellus puhelimeesi, kirjoita hakukenttään haluamasi sana (esim. helppo, kevyt, kala, pinaatti, juusto) ja selaile hakutuloksia. Tällä tavalla olen löytänyt meille joitakin uusia ruokia :)
[/quote]
Hei, kiitos vinkistä!! :) en tullut edes ajatelleeksi moista, olen aina välillä tuskastellut kun en keksi uusia ruokavaihtoehtoja.
T. Ei ap
Kannattaa tsekata myös maku.fi ja soppa365.fi. Sinne vain raaka-aine, kota haluat käyttää, hakuun, niin saat monta ehdotusta.
Käy hakeen pakastepizza. Sitähän sä haet.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:41"]Vinkki: lataa kotikokin sovellus puhelimeesi, kirjoita hakukenttään haluamasi sana (esim. helppo, kevyt, kala, pinaatti, juusto) ja selaile hakutuloksia. Tällä tavalla olen löytänyt meille joitakin uusia ruokia :)
[/quote]
Hei, kiitos vinkistä!! :) en tullut edes ajatelleeksi moista, olen aina välillä tuskastellut kun en keksi uusia ruokavaihtoehtoja.
T. Ei ap
[/quote]
Oleppa hyvä :)
Vinkki: lataa kotikokin sovellus puhelimeesi, kirjoita hakukenttään haluamasi sana (esim. helppo, kevyt, kala, pinaatti, juusto) ja selaile hakutuloksia. Tällä tavalla olen löytänyt meille joitakin uusia ruokia :)