Mistä saisin äkkiä rahaa?
Tarttisin muutaman satasen, akuutti rahapula!
Enkä myy itseäni :(
Kommentit (30)
Myy jotain tavaraa netissä. Vaateita, koruja, huonekaluja jne.
Jaaha, taas samanlainen aloitus äkillinen rahapula ja tarvii muutaman satkun, sitten "yllättäen" taas parin kommentin jälkeen tulee "joku" mainostamaan vivusta. Joopa joo. Onhan tämäkin keino saada ihmiset huijattua pikavippeilyyn.
Apu ystäviltä tai vanhemmilta (tehkää velkakirja). Kunhan et jää pikaluottojen koukkuun. Pankkisuhteesi?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:44"]
Apu ystäviltä tai vanhemmilta (tehkää velkakirja). Kunhan et jää pikaluottojen koukkuun. Pankkisuhteesi?
[/quote]
Jos aloitus on pikavippifirman, niin hävetkää.
Älä ikinä ota pikavippiä. Vaikka joku mainostaisi ettei ole korkoa ja nopeasti saa niin aina se summa jonka maksat takaisin on paljon suurempi.
No älä myy itseäsi, mutta käytetyt pikkuhousut on AV:n mukaan helppo tulonlähde naiselle.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:57"]No älä myy itseäsi, mutta käytetyt pikkuhousut on AV:n mukaan helppo tulonlähde naiselle.
[/quote]
Paljonko niistä maksetaan :DD
No jos on ihan akuutti rahapula niin siinä tapauksessa sitä lainaa voi ottaa.
Myymällä tavaroita esim. tori.fi tai huuto.net
Edelleen pitkäkestoisempaa rahantarvetta ajatellen suosittelen aloittamaan blogin tai kotisivut, näkemään hieman vaivaa, ja markkinoimaan, ja mainostamaan jotain. Minä tienaan siten:
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:57"]No älä myy itseäsi, mutta käytetyt pikkuhousut on AV:n mukaan helppo tulonlähde naiselle.
[/quote]
Ei tarvi edes olla nainen.
T: "19v opiskelijatyttö" irl 22v teekkarimies
Laita säästöpossuun kaikki ne rahat, mitkä muuten käyttäisit wt-elämäntyyliin. Eli vaikka puolen vuoden ajan tupakka-, kalja-, tatuointi-, ripsienpidennys- ja tekokynsirahat säästöpossuun, niin sulla on jatkossa se muutama satanen säästössä tällaisia tilanteita varten.
Bloggaa, tee käsitöitä, pomi marjoja
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:53"]
Laita säästöpossuun kaikki ne rahat, mitkä muuten käyttäisit wt-elämäntyyliin. Eli vaikka puolen vuoden ajan tupakka-, kalja-, tatuointi-, ripsienpidennys- ja tekokynsirahat säästöpossuun, niin sulla on jatkossa se muutama satanen säästössä tällaisia tilanteita varten.
[/quote]
Mulla kertyis noista tasan 0€ kun en mitään mainituista käytä..
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:51"]
Minä olen saanut yllättävään rahapulaan helpotusta Vivukselta. Sieltä saa lainaa nopeasti. Raija, 45v, lastenhoitaja
[/quote]
Juuu, todella uskottavaa. Näinhän me täällä aina kirjoitellaan. Erkki 50v, kotiäiti
Sieniä syksyllä, marjoja kesällä, osallistu kilpailuihin, tienaa blogilla
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:54"]Bloggaa, tee käsitöitä, pomi marjoja
[/quote]
voitko kertoa mitä marjoja metsästä nyt löytyy?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:54"]Bloggaa, tee käsitöitä, pomi marjoja
[/quote]
"Poimi marjoja" -Erittäin hyvä neuvo näin helmikuussa, ei kun kaikki poimimaan! :D :D
-ohis
Hierotko?