Mistä saisin äkkiä rahaa?
Tarttisin muutaman satasen, akuutti rahapula!
Enkä myy itseäni :(
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:00"]
Luo lunta
[/quote]
Tää saattaisi jopa toimia, kun laittaisi ilmoituksen nettiin, vaan eiköhän Ap:ltä löydy joku selitys, miksi ei käy. Ei ole autoa, että pääsisi kohteisiin ja selkäkin on kipeä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:08"]
VIVUS VIVUS :D
Minä olen pari kertaa ottanut pikavippiä eikä siinä ole MITÄÄN pahaa jos pystyy sen sitten maksamaan pois eikä lähde kierteeseen jossa ottaa sitä koko ajan lisää!
[/quote]
Pikavipit (vaikka ne olisi maksanut ajallaan pois) voivat estää lainansaannin tulevaisuudessa. Kertovat pankille kyvyttömyydestä hoitaa raha-asioita.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:08"]
VIVUS VIVUS :D
Minä olen pari kertaa ottanut pikavippiä eikä siinä ole MITÄÄN pahaa jos pystyy sen sitten maksamaan pois eikä lähde kierteeseen jossa ottaa sitä koko ajan lisää!
[/quote]
Pikavipit (vaikka ne olisi maksanut ajallaan pois) voivat estää lainansaannin tulevaisuudessa. Kertovat pankille kyvyttömyydestä hoitaa raha-asioita.
[/quote]
Totaalista paskapuhetta!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:53"]
Laita säästöpossuun kaikki ne rahat, mitkä muuten käyttäisit wt-elämäntyyliin. Eli vaikka puolen vuoden ajan tupakka-, kalja-, tatuointi-, ripsienpidennys- ja tekokynsirahat säästöpossuun, niin sulla on jatkossa se muutama satanen säästössä tällaisia tilanteita varten.
[/quote]
Entä jos ihmisellä ei ole tällaista elämäntyyliä? Mistä hän sitten saa rahaa?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:08"] VIVUS VIVUS :D Minä olen pari kertaa ottanut pikavippiä eikä siinä ole MITÄÄN pahaa jos pystyy sen sitten maksamaan pois eikä lähde kierteeseen jossa ottaa sitä koko ajan lisää! [/quote] Pikavipit (vaikka ne olisi maksanut ajallaan pois) voivat estää lainansaannin tulevaisuudessa. Kertovat pankille kyvyttömyydestä hoitaa raha-asioita. [/quote] Totaalista paskapuhetta!
[/quote]
Ei ole. Ihan faktaa täältä pankista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:08"] VIVUS VIVUS :D Minä olen pari kertaa ottanut pikavippiä eikä siinä ole MITÄÄN pahaa jos pystyy sen sitten maksamaan pois eikä lähde kierteeseen jossa ottaa sitä koko ajan lisää! [/quote] Pikavipit (vaikka ne olisi maksanut ajallaan pois) voivat estää lainansaannin tulevaisuudessa. Kertovat pankille kyvyttömyydestä hoitaa raha-asioita. [/quote] Totaalista paskapuhetta!
[/quote]
[/quote]
Niin ja myös kuningaskuluttajassa on käsitelty asiaa: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03/06/pikkuasiatkin-voivat-keikuttaa-lainaneuvottelua
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:23"]
[/quote]
[/quote]
Niin ja myös kuningaskuluttajassa on käsitelty asiaa: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03/06/pikkuasiatkin-voivat-keikuttaa-lainaneuvottelua
[/quote]
Voi ei :( Kerran olen pienen pikavipin ottanut ja takaisin maksanut. Ensimmäinen ja ainoa kerta. Voikohan tuosta tulla vaikeuksia myöhemmin mahdollista lainaa haettaessa?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi ei :( Kerran olen pienen pikavipin ottanut ja takaisin maksanut. Ensimmäinen ja ainoa kerta. Voikohan tuosta tulla vaikeuksia myöhemmin mahdollista lainaa haettaessa?
[/quote]
Yksi pikavippi tuskin kaataa koko hommaa, mutta kyllä se voi pisteitäsi laskea varsinkin jos on jotain muuta vikaa sen lisäksi.
No ei tosiaan takas maksetut pikavipit mitään kaada!!!!!!!
Luo lunta