Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
261/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:30"]

miten se mies edes kehtaa esittää martyyria? itkee vollottaa!? Se mies on tuonu jonku horon teidän asuntoon ja HÄN ON HAJALLA?? Ei kyllä menis mulle läpi. idiootti jätkä..

[/quote]

Mun ystävä oli koulukiusattu. Hänen äitinsä syytti ystävääni, että hänen, äidin, elämä meni pilalle kun tytär on koulukiusattu. Äiti suri omaa kovaa kohtaloaan, ei tyttärensä kohtaloa. Jotkut on tällaisia uskomattomia minä-minä-ihmisiä.

Tuo mies suree kai lähinnä huonoa tuuriaan.

Vierailija
262/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on kyllä paikalla todellisia miesvihaajia. Ei tuollainen asenne auta asioiden järjestymistä. 

Mies on muutakin kuin vain se yksi tekonsa, jota Ap:n ei ole pakko antaa anteeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selvittämistä siinä enää on? Koska lapsia ei ole, niin tärkeimmät tavarat vain mukaan ja kämpän etsintään.

Käytännönjärjestelyiden aika ei ole vielä ( siis miehen ja sinun yhteisten) vaan vasta sitten kun olet rauhoittunut. Mä suosittelisin että lähdet nyt pois kotoa hetkeksi, siskon luo, ystävän luo, vanhempien luo ja otat rauhallisesti pari päivää. Sitten juttelet miehesi kanssa, etsit asunnon ja haet tavarasi. 

Tsemppiä ap!

Vierailija
264/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin moni muukin täällä on sanonut: ukko pihalle! Jos et olisi sattunut sairastumaan etkä olisi yllättänyt heitä, olisi mies pettänyt sinua ties kuinka kauan!? Ja suhde on ilmeisesti ollut jo jonkun aikaa käynnissä. Voimia ihan hirveästi! Jossain vaiheessa sinun on kuitenkin kohdattava miehesi. Tsemppiä, ajan kanssa asiat helpottuu mutta tuollaista miestä en itse enää kattelisi.

Vierailija
265/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:16"]

Mitä selvittämistä siinä enää on? Koska lapsia ei ole, niin tärkeimmät tavarat vain mukaan ja kämpän etsintään.

Käytännönjärjestelyiden aika ei ole vielä ( siis miehen ja sinun yhteisten) vaan vasta sitten kun olet rauhoittunut. Mä suosittelisin että lähdet nyt pois kotoa hetkeksi, siskon luo, ystävän luo, vanhempien luo ja otat rauhallisesti pari päivää. Sitten juttelet miehesi kanssa, etsit asunnon ja haet tavarasi. 

Tsemppiä ap!

[/quote]

Ap:n pitää selvittää asia ihan itsensä takia. On parempi ymmärtää miksi jotain tapahtui kuin kehittää patoutuma ja trauma itselleen. Selvittäminen helpottaa siirtymistä seuraavaan suhteeseen. Siskon luo voi mennä. On sen verran jo sotkeentunut. Itselle ei tulisi mieleenkään mennä vanhempien luo. Ilmoittaisin vain myöhemmin, että olemme mahdollisesti päätyneet eroon. Mitä enemmän ihmisiä sotkeentuu, sitä sekavammaksi ja traumaattisemmaksi kuvio menee - loppujen lopuksi selvittämisestä ei tule mitään, kun mitään yksityisyyttä ja luottamusta ei ole enää jäljellä.

Vierailija
266/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa puhuttu.... ja tilanne on nyt tämä että ei tässä taida enää mikään auttaa. käskin saman tien kertoa kaiken jos kerran oikeasti halusi puhua. miehellä ollut toinen nainen kuvioissa jo viime kesästä asti. Joten ei ollut ensimmäinen kerta meidän kodin katon alla se eilinen. Kuulemma rakastaa mua yhä eikä haluais erota, on valmis menee mihin tahansa hoitoon asian takia. Ajattelin ettei voi enää enempää sattua vaan kyllä voi.... päällimmäisenä tunne että ei mies oo mua koskaan rakastanut ja mua on kusetettu viimeiset puol vuotta.... niin kuin onkin. nyt on olo niin sekava etten osaa oikein edes kirjoittaa mutta nyt oo pakannut ja lähdetään kohta siskon luo olen siellä ainakin viikonlopun koska tähän taloon en jää. .. mies lähti jonnekin kun sanoin että en voi edes kattoo sitä nyt. Luulen että meidän liitto oli nyt todella tässä.

Vierailija
267/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:25"]Jännää ettet nykyisenä kännyköiden luvattuna aikakautena laittanut miehelle jo töistä tekstaria, että "hanipöö, mä meen kotiin, kun oon ihan kipee. Tuo jaffaa ja sata pusuu". En usko. [/quote] Ehkäpä tässä onkin kyse aikuisista ihmisistä?

[/quote]

Provoolaisista aikuisista, veikkaan minä.

Vierailija
268/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:22"]

miehen kanssa puhuttu.... ja tilanne on nyt tämä että ei tässä taida enää mikään auttaa. käskin saman tien kertoa kaiken jos kerran oikeasti halusi puhua. miehellä ollut toinen nainen kuvioissa jo viime kesästä asti. Joten ei ollut ensimmäinen kerta meidän kodin katon alla se eilinen. Kuulemma rakastaa mua yhä eikä haluais erota, on valmis menee mihin tahansa hoitoon asian takia. Ajattelin ettei voi enää enempää sattua vaan kyllä voi.... päällimmäisenä tunne että ei mies oo mua koskaan rakastanut ja mua on kusetettu viimeiset puol vuotta.... niin kuin onkin. nyt on olo niin sekava etten osaa oikein edes kirjoittaa mutta nyt oo pakannut ja lähdetään kohta siskon luo olen siellä ainakin viikonlopun koska tähän taloon en jää. .. mies lähti jonnekin kun sanoin että en voi edes kattoo sitä nyt. Luulen että meidän liitto oli nyt todella tässä.

[/quote]

Omituista rakkautta miehen puolelta. Hetken hairahdus on eri asia kuin puoli vuotta kestänyt systemaattinen pettäminen.

Vierailija
269/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:18"]En osaa sanoa muuta kuin että jaksamista:(. Millainen asuntokuvio teillä on, joudutko etsimään uuden kodin? [/quote] Meillä on omakotitalo, yhteinen asuntolaina. En halua jäädä tähän taloon asumaan, miten voisin asua täällä missä mieheni on pettänyt mua. ... myyntiin kai tämäkin on laitettava, en oo yhtään miettinyt näitä asioita. ..

[/quote]

"Miten voisin asua talossa, jossa mieheni on minua pettänyt..." Voi LUOJA tuota draamaa!

Vierailija
270/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:18"]En osaa sanoa muuta kuin että jaksamista:(. Millainen asuntokuvio teillä on, joudutko etsimään uuden kodin? [/quote] Meillä on omakotitalo, yhteinen asuntolaina. En halua jäädä tähän taloon asumaan, miten voisin asua täällä missä mieheni on pettänyt mua. ... myyntiin kai tämäkin on laitettava, en oo yhtään miettinyt näitä asioita. ..

[/quote]

"Miten voisin asua talossa, jossa mieheni on minua pettänyt..." Voi LUOJA tuota draamaa!

[/quote]

Joillakin ei ole edes vaihtoehtoa, jollei hotelliin halua mennä.

Vierailija
271/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:22"]

[/quote]

Omituista rakkautta miehen puolelta. Hetken hairahdus on eri asia kuin puoli vuotta kestänyt systemaattinen pettäminen.
[/quote]

Samaa mieltä. Tuon pituisessa suhteessa on jo kyse laskelmoidusta suhteesta. Ei kerran tai edes kahden hairahduksesta. Tuossa ajassa olisi jo kerenny katumaan ja lopettamaan sivusuhteen jos olisi sitä oikeasti halunnut.

Vierailija
272/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]

Joillakin ei ole edes vaihtoehtoa, jollei hotelliin halua mennä.
[/quote]

Mä ainakin henkisesti voin niin pahoin, että en vaan pystynyt olemaan omassa talossa. KAIKKI muistutti asiasta. Omassa sängyssä olisin miettinyt että tässä on maannut joku toinen. se joku toinen on mitä todennäköisimmin ollut alasti mun sohvalla ja mahdollisesti keittiön pöydällä. Niitä mielikuvia ei saa pois ja ne syö ihmistä tosi pahasti. Yleensä kaikille löytyy paikka, vaikka sitten sukulaisista johon ei ole pidetty yhteyttä 10 vuoteen. Yleensä tässä tilanteessa ymmärtää kuka vaan, vaikka ajattelis että ei oo paikkaa mihin mennä.

Vierailija
273/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:23"]

[/quote]

[/quote]

Oletko vajaaälyinen?

Vierailija
274/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että se naikkonen oli vain kiva pano, mutta sinä olet vaimomateraalia. Eli sinun kanssa on kiva perustaa perhettä ja saada lapsia, mutta tuo nainen ja sitten muut naiset ovat kivoja panoja. Ne ei vaikuta häneen rakkauteensa sinuun, mutta niitten kanssa on kiva pelata.

Eli näitä miehiä on (harvat noin tyhmiä että tuo naisen omaan kotiin). He oikeasti rakastavat omaa vaimoa, ja tulee aina kotiin vaimolle, mutta eivät pysty vastustamaan uutta panoa millään. Hetken voi olla huono omatunto, mutta kun seuraava tilaisuus tulee niin tekee sen uudestaan. Sinun on vaan vaikeampi saada sitä kiinni pettämisestä. Kato kettu oppii keinot.

Nyt sinun pitää päättää, niin kuin minun äiti sanoi minun siskolle. Joko hyväksyt tulevaisuudessa syrjähypyt (koska niitä tulee) tai sitten lähdet kälppimään.

Arvosta itsesi sen verran, että lähdet koska minun siskoni jäi. Sai kaksi ihanaa lasta, mutta mies jatkoi syrjähyppyjä kunnes siskoni masentui. Loppujen lopuksi otti eron, joka on ollut todella vaikea.

Vierailija
275/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vika ole ap:ssa ja siinä toisessa naisessa. Ap ei ole tyydyttänyt miestä ja toinen nainen on sitten houkutellut pahuuteen viattoman miehen.-mies29 -

Vierailija
276/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:23"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:18"]En osaa sanoa muuta kuin että jaksamista:(. Millainen asuntokuvio teillä on, joudutko etsimään uuden kodin? [/quote] Meillä on omakotitalo, yhteinen asuntolaina. En halua jäädä tähän taloon asumaan, miten voisin asua täällä missä mieheni on pettänyt mua. ... myyntiin kai tämäkin on laitettava, en oo yhtään miettinyt näitä asioita. .. [/quote] "Miten voisin asua talossa, jossa mieheni on minua pettänyt..." Voi LUOJA tuota draamaa! [/quote] Oletko vajaaälyinen?

[/quote]

Sinä ilmeisesti olet ihan ehta vajakki. Mitä muuta turkuun kuuluu?

Vierailija
277/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:08"]

On miehiä jotka menee naimisiin vain saadakseen vakilompsan itselleen, mutta eivät tunnetasolla koskaan sitoudu. Sitten on miehiä jotka haluavat aidosti vaimon ja perheen. Nuo kun pystyisi erottamaan toisistaan.

[/quote]

lompsan? vai pitikö olla pimpsa?

Vierailija
278/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:48"]

Mies tuli just ilmoittamatta kotiin..... oon makkarissa ja mun sisko ei päästä sitä tänne ja huutaa sille tuolla. .. kuulen miten mies itkee ja kiroaa. . Haluais puhua asiat selväksi.

[/quote]

Ei miehelläkään ole mitään puolustusjoukkoja mukanaan. Onko Ap niin nuori, että tarvitsee siskon hoitamaan asioitaan ja puhumaan puolestaan? Suosittelen taukoa toisistanne ja asumista erillään, kunnes olette tasaantuneet molemmat. 
[/quote]
Mihin se sika puolustusjoukkoja tarvitsee? Itehän on itsensä tuohon tilaan ajanut. Ja ap älä nyt ihmeessä kuuntele mitään selityksiä. Siinä että tuo yhteiseen kotiin noin härskisti vieraan ämmän nussimaan ei ole mitään selitettävää eikä mitään anteeksi annettavaa.

Vierailija
279/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuollaisen paskan kanssa yrittää, kunnon miehiäkin on vapaana.
M27

Vierailija
280/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:48"]

Mies tuli just ilmoittamatta kotiin..... oon makkarissa ja mun sisko ei päästä sitä tänne ja huutaa sille tuolla. .. kuulen miten mies itkee ja kiroaa. . Haluais puhua asiat selväksi.

[/quote]

Ei miehelläkään ole mitään puolustusjoukkoja mukanaan. Onko Ap niin nuori, että tarvitsee siskon hoitamaan asioitaan ja puhumaan puolestaan? Suosittelen taukoa toisistanne ja asumista erillään, kunnes olette tasaantuneet molemmat. 
[/quote]
Mihin se sika puolustusjoukkoja tarvitsee? Itehän on itsensä tuohon tilaan ajanut. Ja ap älä nyt ihmeessä kuuntele mitään selityksiä. Siinä että tuo yhteiseen kotiin noin härskisti vieraan ämmän nussimaan ei ole mitään selitettävää eikä mitään anteeksi annettavaa.
[/quote]
Mies ajatteli perheen etua eikä halunnut tuhlata rahaa hotelliin. Miten sitä voi haukkua?-mies29 -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi