Pitäisikö 26-vuotiaalla olla jo työkokemusta?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:18"]
Kyllä pitää olla vähintään kesätyöstä. Jos ei tuohon ikään mennessä ole ansiotyötä tehnyt, niin ei tule ikinä tekemäänkään. Tai aika huonot on mahdollisuudet.
[/quote]
Okei, kiitos tiedosta.
Taidanpa sitten olla näin 24-vuotiaana vain muutamia kertoja viikko kerrallaan tet:ssa ja kesätöissä olleena täysin turha ihminen tässä maailmassa.
[/quote]
Et ole turha mutta sen "jalan oven väliin saaminen" on vähän vaikeampaa vaikka olisi tutkinto. Sitten kun saat kunnon työokemuksen omalta alalta niin ei ole enää iso juttu.
Kyllä se vähän (aika paljonkin) antaa oudon kuvan, jos sen ikäsenä ei olisi työkokemusta kovin paljoa vielä.
Olen samanikäinen ja minulla on 4 kesältä työkokemusta + yksi talvi ja jotain hajakeikkoja siellä täällä. Kyllähän tuo vähän huolettaa että mitenkä näiden työhommien kanssa käy. Olen ollut työttömänä nyt aika pitkän pätkän.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:36"] Et ole turha mutta sen "jalan oven väliin saaminen" on vähän vaikeampaa vaikka olisi tutkinto. Sitten kun saat kunnon työokemuksen omalta alalta niin ei ole enää iso juttu.
[/quote]
Voi surku silti.
Harmittaa itseäni ihan mielettömästi tämä tilanne. Inhoan itseäni suunnattomasti tämän asian vuoksi.
Eihän elämässä pidä muuta kuin kuolla ja sekin vain kerran.
On tietenkin vielä yksi mahdollisuus, jota ei ole tässä ketjussa vielä mainittu: Alkaa yrittäjäksi ja työllistää itse itsensä. Oman yrityksen perustamiseen ei tarvita työkokemusta.