Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja poikaystävä jätti

Vierailija
19.02.2015 |

Olemme olleet yhdessä hänen kanssaan alle puoli vuotta, ja edellispäivänä sain tietää olevani raskaana (tein jopa kolme raskaustestiä varmistaakseni asian!). Minä syön pillereitä, joten suojaamattomasta seksistä ei siis ollut kyse.

Kerroin samana päivänä raskaudestani poikaystävälleni puhelimitse. Hän kysyi, että aionko pitää lapsen, ja vastasin, että abortti ei ole vaihtoehto ellei lapsi ole pahasti vammainen. Silloin hän löi luurin korvaan. Emme olleet sinä päivänä enää yhteydessä toisiimme.

Eilen hän sitten jätti minut tekstarilla. Ei kuulemma todellakaan halua isäksi. Minulle se on OK, että tulen kasvattamaan lapseni yksinhuoltajana, mutta mietin vaan, että onko se sitten traumaattista sille lapselle, ettei hänellä ole isää elämässään? Mietin myös, että tuleeko yksinhuoltajuus vaikeuttamaan uuden kumppanin löytämistä? En nimittäin aikonut viettää loppuelämääni sinkkuna.

Olen vielä aika nuori (20v) ja opintonikin ovat kesken, mutta sittenkun valmistun (opiskelen alalle jolta saa takuuvarmasti töitä) niin hyvä elämä on taattu. Minä ja tuleva lapseni emme siis joudu elämään köyhyydessä.

Sitten ajattelin myös kysyä, että vaatisitteko te elatusmaksuja isältä? Hän ei todellakaan ole köyhä (itseasiassa hän on hyvinkin varakas, minua melko paljon vanhempi kuitenkin), mutta minusta ei kuitenkaan olisi moraalisesti oikein pakottaa isäksi haluamatonta isäksi.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:36"]

Off topic: Miltä alalta löytyy tänä aikana TAKUUvarmasti töitä? varsinkin jos opinnot pitkittyneet lapsensaannin takia?

Ihmettelen.

[/quote]

hoitoalala

[/quote]

Eikös hoitoalallakin supistettu juuri äsken kun yhdistettiin eri yksikköjä, eli enää sekään ole takuuvarma paikka saada töitä. Juuri oli juttua, ettei sijaisia saa palkata lisää ja hoitajia liian vähän.
[/quote]

Ehkä ap ei opiskelekaan hoitoalalle? Voisikohan olla opettaja? Nämä siis vain arvailuja.

Vierailija
42/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä exä.

Vierailija
44/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hoitoalalla on niin hyvät palkat, että yksinhuoltajana ei tarvitse venyttää penniä?

Vierailija
45/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 04:55"]Törkeä exä.
[/quote]
Ei ole. Jos ja kun muija väittää syövänsä pillereitä, niin siihen pitäisi voida luottaa. Ei miehen tarvitse alkaa isäksi, jos ei ole valmis siihen hommaan, varsinkin, kun tämäkin tapaus on klassinen "pilsut petti"- raskaus. Only in AV! Eli muija on huolimattomasti vedellyt niitä. Ja nyt taas nyhdetään rahoja mieheltä, kun ei ymmärretä huolellisuutta ja tarkkuutta. Ap nyt vois kasvattaa ihan yksin oman luomuksensa, kerta sen haluaa pitää.

Vierailija
46/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen teitä ap:n puolustajia! sehän ois voinu tehä abortin!!

Vierailija
47/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:33"]

ihmettelen teitä ap:n puolustajia! sehän ois voinu tehä abortin!!

[/quote]

ota nyt ne lääkkeet. Miksi se on naisen vastuu tuo ehkäisy? Miksi mies ei voi käyttää kondomia, ja mennä laittamaan piuhat kiinni. tai vielä parempi, ole ilman seksiä jos et osaa huolehtia ehkäisystä tai ottamaan vastuun jos vahinko sattuu.

Vierailija
48/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:16"]

Vaadi elat mutta huoltajuus yksin sinun. Törkeä ukko. Minä löysin miehen kolmen lapsen yh:na ;) Et jää yksin. Lapset ovat rikkaus!

[/quote]

Itse olet törkeä.

Miehillä pitäisi olla oikeus luopua isyydestä eli tehdä "abortti paperilla". Todella väärin että naisilla on oikeus pakottaa miehiä "iseiksi" tai maksamaan elat.
[/quote]
Ei ei ja vielä kerran ei. Jos niitä lapsia ei halua huolehtii itse ehkäisystä tai on panematta. Niin helppoa se on.

Vierailija
49/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:36"]

Off topic: Miltä alalta löytyy tänä aikana TAKUUvarmasti töitä? varsinkin jos opinnot pitkittyneet lapsensaannin takia?

Ihmettelen.

[/quote]

Lääkäri

Vierailija
50/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä vielä löydät miehen, joka huolii "koko paketin". Itse tekisin tuossa tilanteessa abortin.

Vierailija
51/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä sokaistuneita feminismistä! Ei nähdä puuta metsiltä. Koko ajan jankutetaan tasa-arvoista ja silti kannatetaan lakia joka sortaa miehiä. MIEHELLÄ TULISI OLLA OIKEUS LUOPUA ISYYDESTÄ JA KAIKISTA SEN VELVOTTEISTA kuten naisellakin on.

-Nainen voi tehdä abortin yksinoikeudella

-Nainen voi antaa lapsen adoptioon yksinoikeudella

-Nainen voi pakottaa miehen elatusvelvolliseksi.

Nainen sekä mies voivat molemmat omilta tahoiltaan huolehtia ehkäisystä. Tupla ehkäisy niin ei varmasti tule raskaaksi 99,9% varmuudella.

EI OLE OIKEIN! EI OLE TASA-ARVOA!

Vierailija
52/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:35"]

Miehet! Piuhat poikki jos,ette halua isäksi. Yksinkertaista!

[/quote]

Petolliset ämmät! Haarat kiinni jos ette halua yhksi.  Yksinkertaista!

Vierailija
53/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:35"]

[/quote]

Ja piuhat takaisin yhteen, sitten jos haluaa?

Vierailija
54/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tulee vaikeuttamaan miehen löytämistä ja osa ei ole sinusta kiinnostunut, mutta kyllä sulla silti riittää valinnan varaa koska olet nuori ja jos isä ei ole ollenkaan kuvioissa, niin miehen on helpompi sopeutua siihen tilanteeseen.

Vierailija
55/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, päivä kerrallaan. Ja kaiken avun sukulaisilta ja ystäviltä otat vastaan. Kyllä sulle vielä kunnon ukko löytyy :) Tsemppiä!

Vierailija
56/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille voisin paljastaa tällaisesta satoja vuosia vanhasta keksinnöstä kuin kondomi! Pystyy tehokkaasti estämään ei-toivottuja raskauksia.

Vierailija
57/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Alkujärkytyksessä voi reaktio yllätysraskauteen olla hyvinkin voimakas ja tahditon. Tottakai tulevalla lapsella on oikeus isään, vaikka vain paperilla. Lapsen etu on, että biologinen 'isäkin' vastuutetaan elatukseen. Elämä ei mene aina ennalta suunnitellusti, mutta aikuisella ihmisellä on moraalinen ja tässä lakiinkin perustuva vastuu myös vahingoista, joissa osatekijänä. Itse laittaisin ex-poikaystävälle viestin, jossa kirjoittaisin jotenkin: Meidän ei ole pakko olla yhdessä. Raskaus on kuitenkin tosiasia, vaikka tätä en suunnitellut. Aikuisten tavoin meidän on kuitenkin tähän tulevaan lapseen liittyvät asiat keskusteltava. Isovanhemmillakin on oikeus tietää ja olisi hyvä sopia miten ja milloin. Ystävällisesti N.N. (omat tunteet koettaisin tästä pitää erossa, vaikka tiukkaa oisi)

Vierailija
59/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kansainväliset tiedemiehet eivät tutki enemmän vain Suomessa esiintyvää pillerit-petti-ilmiötä?

Koska näitä raskauksia niin usein tapahtuu?

Siksi koska ne pillerit eivät petä, vain petolliset ämmät, jotka kuvittelevat saavansa kaiken haluamansa ja miehen nalkkiin, vain Pyhän Vulvansa oikeutuksella.

Vierailija
60/69 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:16"]

Vaadi elat mutta huoltajuus yksin sinun. Törkeä ukko. Minä löysin miehen kolmen lapsen yh:na ;) Et jää yksin. Lapset ovat rikkaus!

[/quote]

Itse olet törkeä.

Miehillä pitäisi olla oikeus luopua isyydestä eli tehdä "abortti paperilla". Todella väärin että naisilla on oikeus pakottaa miehiä "iseiksi" tai maksamaan elat.
[/quote]

Komppaan tätä. Naisilla on oikeus tehdä abortti, siihen mies ei voi sanoa MITÄÄN. Miksette kannata tasa-arvoa? Mammoilla vaan ilmaset elarirahat mielessä. Miehen tulisi saada abortti paperilla halutessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän