Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flunssa mutta ei kuumetta.

Vierailija
18.02.2015 |

Menisittekö töihin aamulla? Työ on hoitotyötä. On maskit ja hanskat käytössä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, jos olisi oikein sairas olo. Esim kurkku tosi kipeä (särkee muutenkin kuin niellessä).

Vierailija
2/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkku ei ole kuin vähän kipeä. Aivastuttaa välillä ja nenä vuotaa koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Joka paikkaa särkee, voisin nukkua kellon ympäri eikä ajatuksen juoksu todellakaan ole parhaimmillaan. En myöskään jaksaisi olla jalkeilla ja reippaana 8 tuntia putkeen, joten kaikkien kannalta parempi että jään kotiin lepäämään.

Vierailija
4/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta saako tuosta edes sairaslomaa vai onko omakustanteista? Ainakin työterveyteen joutuu menemään.

ap

Vierailija
5/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne taida saikkua antaa ilman kuumetta. Vaikka olo olis kuinka paska..

Vierailija
7/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:47"]

Ei ne taida saikkua antaa ilman kuumetta. Vaikka olo olis kuinka paska..

[/quote]kurja juttu....taalla sairastettu myos sikainfluenza ilman kuumetta.......kuumeko niille on sairauden merkki?

Vierailija
9/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aamulla siis kurkku oli hieman kipeä, nenä vuotaa. Nenä varmaan rupeaa päivän mittaan vuotamaan enemmän. Niin että joutuu niistämään koko ajan. Kuumetta ei ole. Voiko töihin mennä vuotavan nenän ja väsyneen olemuksen kanssa. Tai voi mutta tartutanko muita?ap

Vierailija
10/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita työterveyteen ja varaa aika. Hoitaja sitten katsoo ootko kelpoinen tööihin. Itse en ainakaan lähten rasittamaan töihin flunssan takia, kun melkein pahenikin palattuani liian aikaisin. Lepää nyt kunnolla vaan.

Vierailija
11/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta laittaako ne kesken päivän töihin sitten? Oon asiakaspalvelussa eli miten tuo menee. En ole aikoihin työterveydessä flunssan takia ollut.ap

Vierailija
12/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen potilaana dialyysissa (munuaiset siis sökönä). Juuri oli hoitaja mua hoitamassa kipeänä. Yski ja räki. No nyt minä sairaana. Ja mulle tämä tulee pahempana, kuin täysin täysin terveellä. Lisäksi joudun taas pois siirtolistalta, jossa odotan uutta munuaista. Eli näin potilaan näkökulmasta, olkaa kiitos kotona, kun sairastatte, vaikka ei olisikaan kuumetta. Jos hoidatte vakavasti sairaita.

Vierailija
13/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ilmoitan että oon kipeänä tänään ainakin. Hoidan tosiaan päivän aikana vanhuksia ja sairaitakin.ap

Vierailija
14/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 06:43"]

Ok, ilmoitan että oon kipeänä tänään ainakin. Hoidan tosiaan päivän aikana vanhuksia ja sairaitakin.ap

[/quote]Miksi viestiäni on alapeukutettu?

Vierailija
15/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työterveyshoitajan tehtävä ole diagnosoida sitä, onko asiakas "tarpeeksi" kipeä vai ei, vaan kirjoittaa se sairaslomatodistus jota sinne on tultu hakemaan ja jakaa hoito-ohjeita. Eikä kuume ole mikään sairauden mittari, haloo aikuiset ihmiset....