Eroan 42v koska mies ei suostunut toiseen lapseen.
Hän rikkoi perheemme kun ei antanut sitä mitä kaikkein eniten halusin. Toivottavasti pian löydän miehen kenen kanssa voin perustaa uuden perheen.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:54"]
No etkä saa.
[/quote]
Miksi en saisi?
Just. Laita heti eliittikumppaneihin ilmoitus niin saat eliittitason isän lapsellesi.
Tuskin se nyt ihan naps vaan käy että löydät HYVÄN miehen joka vielä haluaa lapsia ja HETI.
Luultavasti myös eroat turhaan koska voi käydä hyvinkin niin ettet enää tule raskaaksi tai sitten tulee keskenmeno niin kuin tuossa iässä jo usein käy.
Mutta omanhan on elämäsi etkä ole velkaa kenellekkään mitään...paitsi jo olemassa olevalle lapselle.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:01"]
Tuskin se nyt ihan naps vaan käy että löydät HYVÄN miehen joka vielä haluaa lapsia ja HETI.
Luultavasti myös eroat turhaan koska voi käydä hyvinkin niin ettet enää tule raskaaksi tai sitten tulee keskenmeno niin kuin tuossa iässä jo usein käy.
Mutta omanhan on elämäsi etkä ole velkaa kenellekkään mitään...paitsi jo olemassa olevalle lapselle.
[/quote]
Mitä järkeä on jatkaa liittoa jossa mies ei suostunut toiseen lapseen?
Eli ensimmäinen lapsenne ei ollut sinulle mitään? Miksi ylipäänsä halusit äidiksi?
MÄkin pitäisin tuossa kohtaa liian isona riskinä, ettei enää löydä uutta kumppania. Jättäisin salaa ehkäisyn pois, jos ehdottomasti haluaisin lapsen.
Siis sä oot 42? On tota ikää jo aika lailla, voipi sitten olla ettei onnistu, tai ei oo terve. Miehes on oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:04"]
MÄkin pitäisin tuossa kohtaa liian isona riskinä, ettei enää löydä uutta kumppania. Jättäisin salaa ehkäisyn pois, jos ehdottomasti haluaisin lapsen.
[/quote]
Tämä miesten "raiskaaminen"/hyväksikäyttö ottaa päähän.
Miksi sun halusi on miehen tahtoa tärkeämpi?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:08"]
Siis sä oot 42? On tota ikää jo aika lailla, voipi sitten olla ettei onnistu, tai ei oo terve. Miehes on oikeassa.
[/quote]
Mies joka tapauksessa perheemme rikkoi. Saimme ainokaisemme kun olin 35v ja siitä lähtien olen toisesta lapsesta hänelle puhunut. ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:12"]
[/quote]
Koska mies voi tehdä lapsia jonkun toisen kanssa vaikka 50-60v mutta minä en voi.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:08"]
[/quote]
Mies joka tapauksessa perheemme rikkoi. Saimme ainokaisemme kun olin 35v ja siitä lähtien olen toisesta lapsesta hänelle puhunut. ap
[/quote]
Etkö sinä nyt riko perheenne kun et voi luopua itsekkäästä halustasi?
No voi ei. Mitenkäs ensimmäinen lapsi? Jos tuo on todella ainut syy erota niin tosi törkeää rikkoa ensimmäisen lapsen perhe toisen toivossa. Lapsien määrä on yhteisen keskustelun paikka ja jos yhteisymmärykseen ei muuten päästä on vähemmän lapsia haluavan kanta kyllä se oikea. Itse halusin kolme mutta mies kaksi eli jäätiin kahteen mutta ei tullut mieleenkään sen takia etsiä uutta siippaa.
[/quote]
Eli mieluummin sitten yh:na ja sukulaisten sekä ystävien vihaamana kasvattelet sitä lasta.
Voi ap, ei elämä ole aina niin mustavalkoista. Minä sain helposti myös ensimmäisen lapsen 35-vuotiaana ja olisin halunnut toisen lapsen. En kuitenkaan sitä saanut, vaikka kuinka yritimme. Oletko ihan varma, että saisit tuosta vain toisen lapsen? Ehkä aika on ajanut myös sinun ohi ja toista ei tulisi, vaikka kuinka yrittäisit. Jos mies on muuten hyvä ja olet rakastanut häntä aikoinaan, kannattaako perhettä rikkoa sinun unelmasi takia, joka ei ole välttämättä edes saavutettavissa. Mitä ainoa lapsesi (nyt 6-vuotias) pikkusisaruksella tekisi? Ikäeroa tulisi ainakin olemaan niin paljon, ettei leikkikaveria uudesta tulokkaasta ainakaan olisi.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:09"]
[/quote]
Tämä miesten "raiskaaminen"/hyväksikäyttö ottaa päähän.
[/quote]
Jos tuollaista tekee, ei kannata itkeä kohtaloaan jos joskus tulee raiskatuksi. Pillerikusettajat, muistakaa nämä sanat!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:13"]
[/quote]
Koska mies voi tehdä lapsia jonkun toisen kanssa vaikka 50-60v mutta minä en voi.
[/quote]'
Pitääkö munkin nyt 25-vuotiaana alkaa tehdä lapsia jokaisen alle 45-vuotiaan naisen kanssa, häh?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:14"]
No voi ei. Mitenkäs ensimmäinen lapsi? Jos tuo on todella ainut syy erota niin tosi törkeää rikkoa ensimmäisen lapsen perhe toisen toivossa. Lapsien määrä on yhteisen keskustelun paikka ja jos yhteisymmärykseen ei muuten päästä on vähemmän lapsia haluavan kanta kyllä se oikea. Itse halusin kolme mutta mies kaksi eli jäätiin kahteen mutta ei tullut mieleenkään sen takia etsiä uutta siippaa.
[/quote]
Mä haluan lapselle sisaruksen ja olen aina halunnut kaksi lasta. Sulla sentään on kaksi lasta eli lapsesi ei jäänyt ainokaiseksi. Ja olen 7v puhunut miehelle että haluan toisen lapsen mutta hän ei vaan suostu siihen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:13"]
[/quote]
[/quote]
Kenelläkään ei ole lähtökohtaista oikeutta saada lapsia. Kasva aikuiseksi idiootti.
No etkä saa.